Facebook ryhmä

Bamboo

Vauhtiin päässyt keskustelija
OHOI!

Ajattelin kokeilla kepillä jäätä ;)

Mitä mieltä olisitte, jos perustettais kesäkuisten facebook ryhmä? Tää meidän palsta on jotenki melkosen hiljanen, olisko facebookissa enemmän vipinää?

Vai onko vaan niin, että kesäkuiset ei kerkeä olla koneella ylipäätään :)
 
Hyvä idea, Minä olen ainakin mukana :)

Samaa mieltä että kovin on hiljaista! Itse en pahemmin enään edes käy kun harvoin on mitään uutta :((

Mutta josko sitten facebookissa tulisi enämmän juttua!! :)
 
Pikanen välikommentti ;)

Siis onko Emppu87 teiän Iinalla noin paljon tukkaa, että sen saa tolleen rusetille?! IHANA! :)
Jotenkin jo niin ison tytön näkönen!
 
Mä katoin siis kanssa että onko tuo oikeesti vauva, vai onko se jo isompi tyttö kun on tukkaa noin paljon. :D Meiän tytöllä päälaki paistaa niinku Spedellä konsanaan, kun "hiukset" on ihan läpikuultavat ja ohkaset. Niskassa sentään pari kiehkuraa näkyvissä. :D :D


Mut joo, mikä ettei, voin mäkin siihen ryhmään liittyä. Täällä on välillä ollut kyllä tosi hiljaista, ehkä kesäkuisilla vain on jutut vähissä. :D
 
Mäkin tykkäisin mielummin facebookis kirjoitella, yhdessä mammaryhmässä olen sielä mukanakin! Pitää vain laittaa salaiseksi ryhmä niin ei muut näe kirjoituksia, kukahan jaksais ryhmän tehdä?
 
Mä voin vaikka avata sen ryhmän. Teen siitä salaisen, että kukaan ei nää, että sellasta ryhmää on ees olemassakaan.

Mut jotta saan lisättyä teitä siihen ryhmään, tarvii meiän olla facebook-kavereita. Eli tehäänkö niin, että halukkaat laittaa mulle yksärinä nimensä, niin mä pyydän sit kaveriks ja lisäilen ryhmään :)
 
Minä myös voisin osallistua, kovasti tekisi muiden kanssa mieli vaihdella kuulumisia/mielipiteitä/purkaa tuntoja, mutta täällä tosiaan todella hiljaista nykyään. Kaikki sai vauvat ja häippäs :D
 
Facebookissa on nyt ryhmä!
Tällä hetkellä siellä ollaan minä ja Päivi28!

Toivottavasti saadaan sinne muitakin, niin päästään kunnolla höpisemään :)
 
Hehee, Voi kyllä meidän Iinalla on noin paljon tukkaa :D Ja tasan 3 kk on tossa kuvassa. Jostain ihmeestä niitä vaan tulee ;) Rusetti tosin on vauvan hiuksiin tarkotettu pinni joka pysyy kyllä ihan muutamassa haituvassakin, ettei nyt sentään ihan narulla tollasta ole vielä saanut :D

Laitan yksityisviestillä nimeni!
 
Toivottavasti osasin nyt laittaa yksityisviestin oikein, oon vähän käpy näiden tietokoneiden kanssa... :D
 
Meitä on fb-ryhmässä jo 7 kesäkuista mammaa!
Tulkaa muutkin halukkaat, niin saadaan (edes) sinne kunnon keskustelut aikaseks :)
 
Viestiä laitettu =) Täällä on kyllä hävinnyt porukka ihan kun tuhka tuuleen jostain syystä
 
Mukana myös. Täytyy myöntää et siellä on enempi aikaa viettää ko täällä, tänne ei oikein muutenkaan osaa kirjoitella.
 
Pistä Olvkä mulle yksärinä sun nimi ja vähän tietoa, mitä sun fb:n profiilikuvassa on, niin mä lisäilen sut :)

Meitä on fbssä jo parikymmentä ja keskustelua riittää!
 
Takaisin
Top