Facebook ryhmä

Mäkin voisin liittyä, mutta vasta rv 12 jälkeen, kun ollaan julkistettu tieto kaikille sukulaisille.. Kun mieluummin kerrotaan muulla tavalla kuin jollain ryhmään liittymisellä Facebookissa

Huomasin muuten Minnski, että me mennään päivälleen samalla raskausviikolla, ja jos meidän neiti olisi syntynyt tasan laskettuna päivänä, niin meidän esikoisetkin olis päivälleen saman ikäiset..
 
Voin laittaa Sukey liittymisohjeita sulle viestinä :)

Eikä nyt muuten oo kellekkään enää sen jälkeen näkyny, jos liittyy ryhmään, ku vaihdoin ryhmän salaiseksi :) Mut ei haittaa, jos haluu ottaa varman päälle ja liittyy vast ku kaikki tietää :) Että tervetuloa mukaan vaan!!!

Oon huomannu kans, et meil on samana päivänä laskettuaika :) Ja neiditki melkeinpä samanikäsiä.. mukavata :)
 
Laitan Mimmi82 sulle myös viestiä!! :)
 
Eli onko se ryhmä nyt sit salainen ettei kukaan näe et sinne liittyy? Voisin liittyä, mut ensi viikolla vasta ultra ja en siltikään facebookissa halua ilmoittaa raskaudesta hetkeen.. Et jos on salainen kokonaan ni voisin mielellään liittyä, helpompi siellä kirjotella ja tulee siel oltuu päivittäin :)
 
Juu on salainen, eikä kyllä nyt oo kukaan ainakaan sanonu, et olis jolleki näkyny et kuuluu ryhmään :) Joten kyllä mä uskallan sanoa, et ei näy kellekkään! Laitan sulle Maria85 viestiä..
 
laitan sulle Lowica viestiä :)
 
Mut vois liittää sinne myös. Siellä tulee varmaan enempi hengattua kuin täällä. ;)
 
Ultimate, laitan sulle myös viestiä!! :)
 
Minä voisin myös liittyä! :) Paitsi, että näkyykö se liittyminen sitten mun omalla seinällä tai näkeekö muut, että oon liittynyt? Vai kannattaiskohan liittyä vasta np-ultran jälkeen..
 
ei näy missään, jos liittyy ryhmään!! :) ryhmä on salainen, joten sitä ei edes löydä facesta, jos ei ole jäsen.. laitan teille aamupalajuusto_ ja happy_mama viestillä liittymisohjeita :)
 
katos, näköjään :)
neuvolan koneen mukaan mulla on kyl viikkoja nyt 11+1.. en kyllä ymmärrä miten se kone sen ajatteli, ku se oli perjantai ku mul oli viimiset menkat, ni mite torstain voi jo tulla viikkoja täyteen?? : D mut päivä sinne tai tänne, ultrassa sit näkee tarkemmin, millä viikoilla mennään :)
 
Laitan teille paukke ja Suskun85 liittymisohjeita viestinä :)
 
Takaisin
Top