Facebook ryhmä

nakari

Sukkela juttelija
Elomammat 2016
Toukokuun äidit 2019
Maaliskuiset 2022
Elokuiset 2024
Mitäs mieltä ootte, jos perustettais salainen face-ryhmä, johon pääsee vaan huhtimassut? :)
 
Kiva! :) Tarviin vaan jonku kaverikseni faceen, et saan tehtyy ryhmän.. Koitin sitä jo tehdä, enkä saanu ennen ku lisään jonku kaverin sinne...
 
Juu nyt pääsee sellasetki jotka ei vielä oo ryhmäläisiä, ku muutin vähän asetuksia :)
 
ihan totta!
Tervetuloa!! :)
 
mä myös liityn vasta ultran jälkeen.. eikö sitä sais niin ettei jäseniä nää muut kuin ryhmäläiset?
 
mun mielestä sen saa niin että sitä ei nää muut kun ryhmässä olevat minnski katotko sieltä jostain asetuksista..
 
Saa joo, mut sit sen pitää olla salainen ryhmä! Ja siinä on se ongelma, et pitää olla jonkun ryhmäläisen kaveri, et pystyy liittymään ryhmään... Mutta, kaipa sekin onnistuu :) Täytyy sit vaan tätä kautta kysellä nimiä, lisätä kaveriks ja sit vaik poistaa kaverilistalt ryhmään liittymisen jälkeen.
 
Muokkasin ryhmää, nyt ei enää näy muuta kuin ryhmän jäsenille ryhmäläiset! Jos joku haluaa ryhmään, pistäkää mulle yksityisellä viestillä nimi ja vähän jotai vinkkiä, mistä tiedän, että on oikea henkilö kyseessä :)
 
Lähetin sulle pmk yksityistä viestiä :)
 
Ilman muuta mukaan vaan kaikki!! :)
Lähetin teille tiger ja Lepe viestiä :)
 
Lähetin sulle Diana89 viestiä :)
 
Takaisin
Top