Facebook- ryhmä tammikuun odottelijoille

Ryhmä perustettu ja se on täysin salainen, eli kaveri-listan kautta siihen pystyy lisäämään. Laittakaa sähköpostia joko mulle (t_myk@luukku.com) tai Millille (milla.torittu@hotmail.com), niin lisätään kaveriksi ja sitä myötä sitten ryhmään. Liittymisen jälkeen voi poistaa kavereista.

Ryhmän nimi on Tammikuiset 2014.
 
Minut on myös lisätty ylläpitäjäksi ja olen paljon koneella joten muillekkin voi laittaa kaveripyyntöjä, mut löytää facesta nimellä Enna Ojala ja profiilikuvana on sama kuin täällä kuva
 
Pikku tiedotus ryhmästä, siellä alkaa olla aikamoinen joukko mammoja ja tekstiäkin on sen mukaan, suosittelen lämpimästi niitä jotka ovat vielä ryhmään tulossa harkitsemaan nopeampaa liittymistä ryhmään mikäli haluaa pysyä keskustelussa perässä
 
Ryhmän sisällä käyneen kiivaan keskustelun jälkeen ilmoitan kaikkien puolesta että ryhmään ei oteta enää uusia jäseniä
 
Hei,

Onpa todella sääli, että FB-ryhmä on nyt suljettu. Itse ajattelin liittyä mukaan tämän viikkoisen rakenneultran jälkeen...

Mikäli ryhmän mieli vielä muuttuu, niin laitattehan tänne viestä.
 
Jaa, tulipa heti ulkopuolinen olo :) Ens viikolla kans rakenneultra ja tää tulee julkiseksi, mutta naamailen sitte vaan omien kavereiden kesken tästä :)
 
Päätimme ryhmän sisällä pitää ryhmän auki 30.9 asti sitten ryhmään ei pääse enää uusia jäseniä. Mutta huomio!! Mikäli aiot vain seurata sivusta keskustelua siellä kannattaa jättää liittymättä, sillä ryhmään halutaan vain sellaisia jotka siellä kirjoittelevat.
 
Takaisin
Top