Facebook -ryhmä TAMMIKUISET 2014 on perustettu!!

Heihoi! Kärsivällisyyttä ryhmään pääsyyn. :) Milla ehtii koneelle iltaisin ja minä harvakseltaan päivisin, kännykässä on toki netti, jota vilkuilen välillä. Mikäli haluat päästä nopeammin, niin suosittelen laittamaan viestiä joko Ennalle tai minulle. Minut löytää FB:sta myös tuolla sähköpostilla.
 
Laittakaa mulle vaan kaveripyyntö suoraan niin saan lisättyä heti ryhmään, puhelimella en nää muut kansiossa olevia viestejä
 
Perun äskeisen, löysin kikka kolmosen että nään ne viestit, mutta lisätään vaan kuitenkin suoraan kaveriksi sillä se on kuitenkin tehtävä että saa lisättyä ryhmään, voitte sitten lisäyksen jälkeen poistaa minut kavereista
 
Jos kärsivällisyyttä riittää odottaa iltaan asti, niin mulle voi laittaa joko kaveripyyntöä ja viestiä Facessa tai meiliä. Lisäilen kyllä aina saman päivän aikana ryhmään, josko vain saadaan homma niin kuntoon, että löydän sut Facesta. Kandee laittaa aina muitakin tunnistustietoja, kuin pelkkä nimi. Jos haluaa tosi nopeeta ryhmään, niin nopein taitaapi olla tie ryhmään, että lähettää kaveripyynnön Ennalle =)

Eli mut löytää nimellä Milla Torittu (muita samannimisiä ei ole), kuva: esikoisen kuva.
Meili: milla.torittu@hotmail.com
 
Lähdetään tänään Turkuun ja huomenna laivalle ja tullaan 3mas pvä takaisin, että sanoisin että 4jäs pvä olen taas nettikunnossa varmasti.
 
Pikku tiedotus ryhmästä, siellä alkaa olla aikamoinen joukko mammoja ja tekstiäkin on sen mukaan, suosittelen lämpimästi niitä jotka ovat vielä ryhmään tulossa harkitsemaan nopeampaa liittymistä ryhmään mikäli haluaa pysyä keskustelussa perässä
 
Takaisin
Top