Facebook -ryhmä TAMMIKUISET 2014 on perustettu!!

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2014' aloitti milli79, 17 kesä 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Jennel Uusi käyttäjä

Heippa,

Laitoin juuri s-postia :)
  2. Jennel Uusi käyttäjä

Heippa,

Laitoin juuri s-postia :)
  3. Tiinamaria Aloittelija

Heihoi! Kärsivällisyyttä ryhmään pääsyyn. :) Milla ehtii koneelle iltaisin ja minä harvakseltaan päivisin, kännykässä on toki netti, jota vilkuilen välillä. Mikäli haluat päästä nopeammin, niin suosittelen laittamaan viestiä joko Ennalle tai minulle. Minut löytää FB:sta myös tuolla sähköpostilla.
  4. Kyfi8353530 Uusi käyttäjä

Heippa.Laitoin Ennalle viestin. :)

Mira
  5. Kyfi8353530 Uusi käyttäjä

Heippa.Laitoin Ennalle viestin. :)

Mira
  6. Minzey Peruskäyttäjä

Laittakaa mulle vaan kaveripyyntö suoraan niin saan lisättyä heti ryhmään, puhelimella en nää muut kansiossa olevia viestejä
  7. Minzey Peruskäyttäjä

Perun äskeisen, löysin kikka kolmosen että nään ne viestit, mutta lisätään vaan kuitenkin suoraan kaveriksi sillä se on kuitenkin tehtävä että saa lisättyä ryhmään, voitte sitten lisäyksen jälkeen poistaa minut kavereista
  8. Minzey Peruskäyttäjä

Tuossa pitäisi lukea lisätkää eikä lisätään
  9. milli79 Tuttu foorumilla

Jos kärsivällisyyttä riittää odottaa iltaan asti, niin mulle voi laittaa joko kaveripyyntöä ja viestiä Facessa tai meiliä. Lisäilen kyllä aina saman päivän aikana ryhmään, josko vain saadaan homma niin kuntoon, että löydän sut Facesta. Kandee laittaa aina muitakin tunnistustietoja, kuin pelkkä nimi. Jos haluaa tosi nopeeta ryhmään, niin nopein taitaapi olla tie ryhmään, että lähettää kaveripyynnön Ennalle =)

Eli mut löytää nimellä Milla Torittu (muita samannimisiä ei ole), kuva: esikoisen kuva.
    Meili: milla.torittu@hotmail.com
  10. Minzey Peruskäyttäjä

Lähdetään tänään Turkuun ja huomenna laivalle ja tullaan 3mas pvä takaisin, että sanoisin että 4jäs pvä olen taas nettikunnossa varmasti.
  11. Minzey Peruskäyttäjä

Pikku tiedotus ryhmästä, siellä alkaa olla aikamoinen joukko mammoja ja tekstiäkin on sen mukaan, suosittelen lämpimästi niitä jotka ovat vielä ryhmään tulossa harkitsemaan nopeampaa liittymistä ryhmään mikäli haluaa pysyä keskustelussa perässä
  12. matti Peruskäyttäjä

Kunhan nyt pääsis ensin sinne nt-ultraan...
  13. Nala_13 Aloittelija

Samaa täälläkin odotellaan :)
  14. CamCam Tuttu foorumilla Kesämammat 2017

Ennalle laitettu viestiä fbssä :)
  15. Krista- Uusi käyttäjä

Millille laitettu sähköpostia :)
  16. mariatta Uusi käyttäjä

laitoin kaveripyynnön ennalle =)
  17. Pollux Uusi käyttäjä

Ennalle kaveripyyntö ja viestiä Facebookissa :)
  18. Lassikka Uusi käyttäjä

Laitoin s-postia Tiinamarialle :)
  19. Lassikka Uusi käyttäjä

Jaaaa tarkemmin keskustelua luettuani laitoin myös kaveripyynnön facebookissa Ennalle :D
  20. Ritzu Peruskäyttäjä

laitoin kaveripyynnön ennalle.

Jaa tämä sivu