Facebook ryhmä kesäkuisille 2013-odottajille?

Enah ja muutkin:

Tarkoitatko, että salattu ryhmä muuttuu suljetuksi ryhmäksi vai miten? En ole perehtynyt näihin Facen ryhmäjuttuihin pahemmin... Toi seuraava tekstinpätkä vaan jäi mietityttämään...

Kun ryhmä on salainen, vain sen jäsenet voivat nähdä ryhmän ja sen julkaisut.   Huomaa, että suljettu ryhmä (Closed) on eri asia: se näkyy jäsenineen kaikille, vaikkei itse ryhmään olekaan kutsumattomilla pääsyä.


 
Mun täytyy myöntää että mä pysyn aika huonosti asioista kärryillä facen puolella... Niin paljon väkeä ja miljoona kommenttia ja uutta julkaisua ehtiny tulla joka kerta ku käy uudelleen lukemassa siellä.
 
Itsekin nyt laitoin Enahille viestiä, että pääsisi vähän vilkkaampiin keskusteluihin mukaan, kun tuntuu että täällä on ollut aika hiljaista..
 
Ideana taisi olla, että ryhmään ei vain otettaisi enää uusia jäseniä mukaan. Tämä idea kuitenkin taidettiin lopulta perua ja ryhmään ovat uudet täysin tervetulleita.

Ryhmä on salainen eli siihen liittymistä, siellä olemista tai kirjoitettuja viestejä eivät näe kuin jäsenet.
 
Hei! Minäkin olisin kiinnostunut FB-ryhmästä! Ei tule näissä sivuilla juuri käytyä ja tää viestin selaaminen kaikkien mainosten välistä on rasittavaa... FB olis helpompi :) Miten ryhmään vielä pääsisi mukaan?
 
Minä olen laittanut jo kaksi kertaa viestiä, että haluaisin liittyä mukaan FB ryhmään mutta ilmeisesti en kelpaa kun mitään ei ole kuulunut eikä ryhmää näy listallani. Kolmatta kertaa tuskin jaksan enään pyytää, alkaa menemään jo kerjäämisen puolelle. Onneksi on muitakin ryhmiä ja ihania ystäviä.
 
Takaisin
Top