Facebook-ryhmää syysmasuille/-vauvoille?

Eowya

Oman äänensä löytänyt
Onko kenelläkään tiedossa, onko facebookissa ryhmää syysmasuille tai -vauvoille? Kuulun itse erinäisiin äitiryhmiin, joissa keskustelu on melko vilkasta. Pohdin, että sitä kautta vois saada ehkä joka vähän tiiviimpää keskustelua/yhteishenkeä aikaiseksi, etenkin kunhan pienokaiset alkaa maailmaan putkahdella ja voi kaivata vertaistukea :)
 
Mulla ei ole asiasta kyllä mitään tietoa, mut itsekin voisin olla tällaisessa mukana jos tämmöinen tulee. :)
 
tai voisi sitä perustaa meille sinne oman "kerhon", koska kyllä sitä tulee paljon enempi kuitenkin käytettyä. ei mua ainakaan haittaa jos sellaisen vaikka väsäisin, jos mammat vaan haluaa naamansa näyttää :D Hihi
 
hei, mäpäs väsäsen meille syysmammojen kerhon facebookkiin :)

ne ketkää haluaa saa naamansa näyttää. teen sen salaiseksi ettei ulkopuoliset kuitenkaan ryhmää nää.

 Laitan tänne linkin sitten :)

p.s Facebookin suur käyttäjä :P
 
..mut antakees joku ensin nimiänne facebookissa, vaikka mulle tänne vau.fi sivun inboxiin :) koska ryhmää ei voi avata ennen kun siellä on ainakin yksi jäsen mun lisäksi :)
 
Hei jee! Mainiota jos Als83 jaksaa ryhmää perustella :) Itsekin olisin voinut, mutta ajattelin ensin kysyä mahtaako sellaista jo löytyä ennestään :D 

Nimim. toinen suurkuluttaja
 
Moikka


Nyt on noi Facebook sivut avattu ja ohan meitä jo 8 siellä :D te muut laittakees nimiänne mulle inboxiin ketkä haluaa sinne myös :)

terkuin

Laura
 
heippa


kaikki lisännyt jotka nimiänsä laittanut. Joillakin teistä nimi joita on useampia facebookissa joten olen teille laittanu mailia et kertokaa vaikka oletus kuvastanne niin löydän paremmin teidät :)
ja onhan asetuksenne niin että teitä voi etsiä :)

Hyvää yötä !
 
Als83: Saitko sen mun vastauksen täällä vau:ssa? En ollut varma, lähtikö vastausviesti sinulle. Facebookissa ei vielä ainakaan näy lisäämistä..
 
mmj. kaikille oon laittany kyllä kutsun... hhmm.. laitatko nimesi vielä ja et mitä oletus kuvassasi on .
kiitos :)
 
nanna, oonkohan lisännyt väärän ihmisen sitten :) ? lähetätkö linkin sivuillesi niin lisään sut eka kavereihini, jotta pääsen laittaan sut ryhmään mukaan.

kiitos :)
 
Als83, mä laitoin sulle viestiä, ja hoksasin vasta jälkeenpäin että facessa oli yksityisyysasetukset liian tiukalla... Nyt on kohillaan ja mut pitäis löytää. :)
 
Als83: Oletko saanut minun viestiäni? =) laitoin varmaan aikalailla kohta viikko sitten sinulle pyyntö viestin syyskuisten facebook ryhmään, mutta ei mullakaan facessa mitään näy.
 
Takaisin
Top