Euroviisut 2023

En jaksanut katsoa semifinaaleja, mutta tänään yritän pysyä hereillä edes osan finaalista. En ole moneen vuoteen katsonut viisuja (varmaan viisuvihaajamieheni on osaksi siihen syyllinen), mutta tänä vuonna haluan katsoa.

Vauva herättää yöllä yleensä 4-5 aikaan ja esikoinen herää aamulla klo 7 joten aika lyhyiksi jää yöunet jos aion koko finaalin katsoa. Noh, ehkä äitienpäivän kunniaksi saan jatkaa aamulla unia, ainakin toivon kovasti niin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla samaa, olen taas alkanut nukahtelemaan pystyyn, niin vaikeaa on pysyä hereillä. Mutta voihan sen katsoa huomenna tallenteelta!
 
Biisi herättelee kai ajattelemaan, että onko pakko juoda että uskaltaa tehdä asioita :) itse kun kävin baarissa niin olin just se joka ei uskalla tanssia ilman känniä ja piti olla juoma kädessä kun tanssi 😅
 
Olipas jännittävä pisteidenlasku (yleisöäänet), pulssi hakkas kyllä tuhatta ja sataa. Ja noi yleisön spontaanit cha cha cha huudot vähän joka välissä oli kyllä sellaista etten muista aiemmin nähneeni. Tylsää että ennakkosuosikki sit kuitenkin voitti, mut näin se usein menee. Voimme kuitenkin olla ylpeitä Käärijästä ja suomalaisuudesta🥳🇫🇮
 
Mä nukahdin eilen kun Suomen peli alkoi! Jäi siis myös viisutkin välistä 🤣
Käärijä voitti yleisöäänet ylivoimaisesti, kyllä saa olla ylpeä! Kakkonen on joskus ykkönen💚
 
Ajattelin pitkästä aikaa katsoa viisuja, mutta kilpailukappaleiden jälkeen oli pakko mennä sänkyyn. Seuraavana päivänä sitten kurkkasin tulokset. Hienosti Käärijä pärjäsi, vaikka voitto meni naapuriin. 😊 Vähän kyllä tuntuu väärältä, kun niin iso osa äänestäjistä piti Käärijää parhaana, mutta raati väänsikin voiton Ruotsille. Ja ihan tosissaan siellä olisi ollut paljon parempiakin kuin kumpikaan. Ruotsin kappale ja esitys oli tosi mitäänsanomaton.
 
Takaisin
Top