Etelä-Pohjanmaan odottajat?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hips! Täälläkin yksi Sjokelainen odottaja. Asustellaan ihan keskustassa, ja nyt etsitään kovalla kiiruulla uutta kotia vähän syrjemmästä. Toivottavasti sais pitää saman neuvolatädin muuton jälkeenkin, ollaan tykätty siitä kovasti :)

Tietääkö kukaan, järjestääkö tuo Bio Marilyn mitään vauvakinon tyyppisiä tapahtumia koskaan? Ja tuleeko kenellekään mieleen mitään muitaSeinäjoen alueella järjestettäviä vauva-aktiviteetteja? Vauvauinnin jo bongasin mutta muuten en ole oikein löytänyt mitään :)

En ole kyllä minkäänlaista vauva toimintaa koskaan Seinäjoelta bongannut. Onko kukaan muu? Tuosta vauva uinnista olen kanssa kuullut, mutta kyllä siitäkin on jotkut tosissaan saanut tapella, että mukaan on päässyt.. :/ En nyt muista onko se tällä hetkellä niin, että mukaan pääsee ne jotka ehtii paikalle ensin..?

vauvauinnista: oon ymmärtäny että se on aika hitti täällä, pitää varata koska itte menee ja täyttä on.. :( mut onkohan sama tuo vauva uinti ku luin jostain että olis odottajien uinti?? :o

Ja sjoella oon ainaki kuullu että neuvolatädit on oikein mukavia, paljon tyytyväisiä kommentteja.. Kumminki varmasti tulee paljon verrattua neuvolatätiä ja tutkailtua häntä minkälainen on.. Mutta meillä neuvolatäti että se tykkää meistä ku me ei turhista valiteta ja tyytyväisiä ollahan kaikkeen :D

Pauliina: mulla ei tullut muita mieleen kuin tuo hento:n mainitsema kids and mothers.
iina: toivottavasti siellä raskaus sujuu hyvin riskeistä huolimatta.. :)
hento: aivan, mulla oli esikoisen aikana istukka niin alhaalla että sitä siirtymistä seurattiin että onnistuuko alateiste synnytys :)

Noista vauva-aktiviteeteistä en osaa sanoa kuin vauva uinnin ja vauva muskarin, mut niihin kannattaa ilmoittautua jo odotus aikana että olisi mahdollisuus saada paikka...? :) ja sit tais olla näitä mll:n järjestämiä värikylpyjä yms?
Vauvakino tyyppistä oon ootellut, mutten oo ainakaan havainnut että ois järjestetty moista.

Olipas Seinäjoella todella hyvä lastetarvikeliike, Huvikumpu. Saatiin tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ollaan käyty nyt kolmessa eri liikeessä ja Huvikumpu oli kyllä selvästi paras paikka. Tullaan ostamaan sieltä kaikki tarvittava vaikka asutaankin naapurikaupungissa.

Joo kyllä siä huvikummus on mahtavaa porukkaa töis. Me ollaan kans paljo siellä käyty ku lähellä asutaan ja niin mukavat myyjät :D Tänään viimmeksi kävin hakemas sieltä sellaisen bonbon? korun :D

Hento Bola-korunko? Ne on ihania.. Mulla on kans sellainen vihreä kimalteleva.. :D Pitäis vaan se naru tuunata mikä tuli siinä mukana tai tehä siihen ketju.. Harrastan korujen tekoa niin heti piti alkaa suunnitella sitä ketjua siihen koruun.. :D

joo siis Bola korun :D voi ku itsekki osais! Mun mielestä tuohon koruun sopis joku hopeinen ketju tms mutta narulla se vain nyt itellä on kiinni! :) sydämmenmuitoisen itse valittin.. :)

Tänään ajattelin käydä keskustassa katsomassa näpsäkkä nimisestä askarteluliikkeestä jotain ketjua mun korulle. Siellä muistaakseni myynnissä irtoketjua, minkä pituuden saa määrittää ite. Sit vaan semmoisella irtolenkillä tai lukolla kiinni. Loppujen lopuksi hyvinkin yksinkertaista tuo korujen teko, kun melkein kaikkia osia saa valmiina ainakin nettikaupoista. Sit vaan pihtien avulla kiinni.. :D Mä laitan tonne käsitöihin kuvaa jos ja kun saan ketjun tuunattua.. :D

Tossa mun bola http://www.hattentatti.fi/product_info.php?cPath=19_21_412&products_id=3215

mitäs tänne EPn odottajille? Kyllä on ainakin lämmintä piisannut, ihanaa kun aurinko paistaa näin komeasti ja saa nauttia pihalla olosta.. :)
Täällä kaikki hyvin, Sjoen kirppiksiä kolunnu edes takasin vauvan vaatteita ihaillen ja ostellen!

Kävin ullakolla katselemassa vauvan vaatetta ja kyllä siellä oli nyt niin hyvä tarjonta taas, ettei meinannut yksi kori piisata. :grin Tänään pitäis hakea elloksen paketti matkahuollosta ja sitten vois alkaa noita jo pestyjä vaatteita viikkaamaan hoitolipastoon. Saatiin just eilen ikean hoitolipasto/taso kasattua ja vitsit, että se näyttää mageelta tuolla huonees pinnasängyn vieressä. Tekis mieli jo täyttää se vaipoilla ja kaikilla mahdollisilla tavaroilla.. :D
Onneksi ei tartte mennä muuten provinssiin.. On aika kylmä keli tuolla pihalla.. :eek:

Marsi : No nyt saaki jo ruveta hoitopöytää täytteleen ja lipastoa pikkuhiljaa.. :)
Mä tykkään ullakosta kyllä ja tuo basaarikirppis on kans tosi kiva!!! :)

Meilläki nyt makkari näyttää niin ihanalta ku siellä on pienulle kehto ja hoitopöytä, mikä on kyllä kaikkea muuta kub vauvantavaroita täynnä :D

Me käytiin provinssin siinä piha-alueellla pyörähtämäs ku lähellä asutaan.. Vauhtiajoihin pitäis mennä oikein rokkaamaan sisälle asti \,,/ ;)

Voi, hoitopöytä on jo järkätty ja vaatteet viikattu.. :D Tänään saapui äitiyspakkaus niin pääsee taas pesemään ja viikkaamaan lisää.. :D

Mekin suunniteltiin menevämme vauhtiajoihin, kun oli niin hyviä bändejä siellä tänä vuonna.. :D

Missäs toi basaarikirppis on? En oo tainnu kuullakaan tuommosesta paikasta..

Se on tuossa sorsanpesän rakennuksessa, siinä törnäväntienpuolella ns. sisäpihalla. Se on melko uusi paikka. :)

Tulipas mieleen, että onko tietoa pääseekö Seinäjoen sairaalaan synnärille tutustumaan? Mä en oo noissa valmennuksissa käyny niin ei oo hajuakaan.. Huomenna rokrok, saa nähä pitääkö ottaa retkijakkara joukkoon.. :D

Takaisin