espoossa toista lastaan odottavia äitejä, jotka hoitavat esikoistaan kotona. Voisi tutustua jo nyt !

mazu

Jostain jotain jo tietävä
Hei ajattelin perustaa tälläisen ryhmän, kun olisi kiva tutustua muihin äiteihin, jotka ovat samassa tilanteessa.  Itse olen toista lasta odottava äiti espoosta.Olen kotosalla 11 kuukautta vanahn poikani kanssa ja olisi mukava löytää äiti, jolla olisi suunnilleen samanikäinen lapsi ja odottaisi nyt toista. Voisi käydä esim puistoissa. Onko ketään?
 
Me ei ihan Espoossa asuta, harmi. Mutta lähellä kuitenkin. Helsingissä ja noin kuukauden päästä muutetaan Vantaalle. Mulla ois vaan lähes samanikänen poika(9kk), jota kotona hoitelen... :)
 
Joo eihän tuo Vantaa tai Helsinki haittaa. Kyl sitä silti voisi tavata ja jutella niitä näitä pojatkin voisivat kivasti leikkiä yhdessä. Mietinkin itseasssiassa jälkikäteen, että olisiko pitänyt laittaa, että koko pääkaupunkiseutu.
Haluaisitko tavata joku päivä Kampissa Kahvittelun merkeissä?

 
Joo, kuulostaa kivalta, tavataan vaan =) Nyt ollaan viikonlopuksi ja varmaan vielä alkuviikoksikin menossa Keski-Suomeen päin, mutta sitten loppuviikosta alkaen käy oikeestaan ihan milloin vain, eipä meillä mitään ohjelmaa ole =)
 
Joo mulle kävis ensi viikolla ainoastaan perjantai ja sitte seuraavalla viikolla kaikki muut päivät paitsi Torstai.
 
Pitikös meidän huomen nähdä? Oliskos siinä Lounaan jälkeen hyvä joskus siinä klo 12,30 vaiko sitten päikkäräiden jälkeen siinä klo 14 hyvä.
 
Takaisin
Top