Esittelyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
27 vuotias meri-lappilainen. Yritetty lokakuusta 2016 ja vihdoin näytti onnistuvan. <3

Niin piti vielä lisätä se että mies on 35 v. Ja esikoinen meille tulossa. Tosi ihanaa <3. LPKS on toivottavasti vielä silloin synnäri täällä eikä tarvi Ouluun tai Rovaniemelle saakka lähteä.

Olen 38v. Lapset 22v, 20v ja 18v. Mies 42v. Ja maanantaina plussattiin. Iltatähti siis tulossa. Puolisen vuotta yritystä takana ja nyt on semmonen jännitys päällänsä että onko tämä siis todellista.
Hassuinta tässä on se että kesäkuussa vanhin lapseni saa lapsen. Eli samana vuonna minusta tulee äiti neljännen kerran ja mummi.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä ihan kakaroista lähtien, 24vuotta. 20v hääpäivä meillä on heinäkuussa.
La olis 8.11. Ja Lpks jos loppuun asti päästään tässä projektissa.
Onnea Eppu! Ja kiitos että tulit tänne kertomaan itsestäsi. Tarinasi oli lähes kuin omani. Iltatähti meillekin, mutta mulla on tosi ristiriitiset tunteet välillä... Tai siis jotenkin pelottaa enemmän kuin silloin nuorempana.

Voisin tänne vielä kirjoitella esittelyä, ikää siis 27v, kolmas lapsi tulossa, ennestään kaksi poikaa -14 ja -16, avoliitossa miehen kanssa. Yk 2 tärppäsi tämä ja toivottavasti pysyy matkassa, ohentunut kohtu joka pelottaa että miten sen kanssa pärjää, lupa raskaudelle kyllä on. Viikkoja vasta 3+4 oviksen mukaan, menkoista laskettuna 5+4, saas nähdä miten neuvolassa ottavat taas huomioon kun aina pidetty tuo menkoista laskettu la vaikka sanonut että Ovis ollut myöhemmin ja digi näyttänyt 1-2 neuvolaan soittaessa. Ärsyttävää :D

Täällä kans jännityksellä odotellaan esikoista ja laskettu aika ois laskureiden mukaan 9.11. Viikkoja 4+2.

Ikää 29 ja pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Oireet alkoi jo ennen plussausta: äklöttävä olo ja rinnat turvoksissa. Nyt pissahätä koko ajan. Vatsaakin juilii. Varhaisultra varattu ennen pääsiäistä viikolle 8.

Hankala keskittyä mihinkään muuhun kuin tähän raskauteen.

Pk-seudulta minäkin, 33-vuotias. 2 lasta ennestään, 6- ja 8-vuotiaat. Tuntuu ihan oudolta olla raskaana näin "pitkän" ajan jälkeen. Hassua, miten mieli toimii! Tämä raskaus oli meille vähän yllätys, mutta kyllähän sitä tietää mitä voi tapahtua jos luottaa varmoihin päiviin :D Ihan mieletön juttu kuitekin, tosi onnellinen olo.

Minulla ikää nyt 24 vuotta ja Etelä-Savossa asutaan. Mies on pari vuotta vanhempi. Ensimmäinen lapsi tulossa ja kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :) Itse opiskelen vielä, enkä ehdi valmistua ennen vauvan syntymistä. Mies tekee keikkatyötä, jota nyt melko vähän on ollut tarjolla, joten aika tiukilla taloudellisesti varmaan tullaan olemaan, mutta onneksi osataan elää säästeliäästi :) Viikkoja omien laskujen mukaan nyt 5+6.

Moikka :)

Uskaltaudun nyt kirjoittelemaan tänne. Olen 29-vuotias yhden lapsen äiti (3/16). Avomieheni on samanikäinen kuin minä.

Tänään (!!!) plussasin, kun kp30/30. Meillä on yk2 käynnissä ja ihanaa, kun tärppäsi näinkin nopeasti <3. Nyt vaan pidetään peukut pystyssä että tyyppi pysyy matkassa!

Liityin myös mukaan. Meiltä löytyy entuudestaan kolme lasta 04/07 syntynyt poika, 11/08 syntynyt tyttö ja 05/16 syntynyt poika. Tuleva olisi siis neljäs lapsi. Kolmannesta pas hoidosta tuli plussa. Itse olen 31v äiti uudeltamaalta.

Voisin itsekkin esitellä itseni tänne, kun ei ole vielä ollut aikaa. :)
Olen 23v ja mieheni on 24v. Meillä on 1v9kk ikäinen esikoinen ja toista lasta oltiin suunniteltu 2v ikäerolla. Joulukuussa 2017 selvisi, että lapsien saamisen piti olla "mahdotonta" joten kaikki toivo meni ja valmistauduttiin jo kesällä alkaviin ICSI hoitoihin. Nyt kuitenkin plussa pääsi yllättämään isosti! Oltiin toki yritetty, kuten aina ennenkin tähän asti, mutta asia oli unohtunut koska mitään ei pitänyt tapahtua. Nyt toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa, sillä uudestaan raskautuminen tulisi olemaan todella vaikeaa.

Moikka! Olen 30-vuotias ja miehen kanssa odotetaan toista lasta. Esikoinen nyt 1v 1kk, hieman jännittää pieni ikäero, mutta eiköhän siitä selvitä :) Oltiin ihan varmoja, että joutuis kauemmin yrittään, kun viimeksi meni 9kk ennen kuin tärppäsi. Juuri palasin töihin äippälomalta ja heti parin päivän jälkeen tuli plussa testiin :D Aikamoinen vuosi tulossa, kun edessä olisi vielä muuttokin toiselle paikkakunnalle. La olisi laskurin mukaan 8.11, viikkoja nyt 5+3

Heippa!

Mä en oo vielä ees tehnyt testiä, mutta fiilikset on niin samat kuin ekassa raskaudessa kolme vuotta sitten, että hyppään mukaan. Pääsee täältä sit pois, jos niikseen tulee. Toivottavasti ei tartte.

Laskettu aika ois laskurin mukaan 16.11. Kolmannesta yrityskierrosta tärppäsi. Sitä ennen ei haluttu vielä antaa mahdollisuutta, koska asutaan vielä kesään asti maassa, jossa en oikeastaan haluaisi synnyttää, kun terveydenhuolto on mitä on. Jännittää jo "neuvolaan" hakeutuminenkin täällä.

Ennestään on yksi kaksivuotias, ja mulla on kyllä ollut kädet täynnä senkin kanssa nää ekat vuodet. Ei ois pää kestänyt mitään pientä ikäeroa. Itsellä ikää 30+.

Salaisella puolella voi sit kertoa enemmän, mutta nyt ei kyllä halua, että tutut tunnistaa! :)

Heippa!

Mä en oo vielä ees tehnyt testiä, mutta fiilikset on niin samat kuin ekassa raskaudessa kolme vuotta sitten, että hyppään mukaan. Pääsee täältä sit pois, jos niikseen tulee. Toivottavasti ei tartte.

Laskettu aika ois laskurin mukaan 16.11. Kolmannesta yrityskierrosta tärppäsi. Sitä ennen ei haluttu vielä antaa mahdollisuutta, koska asutaan vielä kesään asti maassa, jossa en oikeastaan haluaisi synnyttää, kun terveydenhuolto on mitä on. Jännittää jo "neuvolaan" hakeutuminenkin täällä.

Ennestään on yksi kaksivuotias, ja mulla on kyllä ollut kädet täynnä senkin kanssa nää ekat vuodet. Ei ois pää kestänyt mitään pientä ikäeroa. Itsellä ikää 30+.

Salaisella puolella voi sit kertoa enemmän, mutta nyt ei kyllä halua, että tutut tunnistaa! :)

Onko sulla menkat myöhässä vai mistä tiedät olevasi raskaana, jos et ole tehnyt testiä? Milloin aijot tehdä? :joyful:

On myöhässä! Eikä muuten ole ikinä. Kierto on joko 28 päivää tai vähemmän. Nyt ois sit jo kp 31 kääntymässä yöksi. Ja ihan samat nippailut ja tuntemukset kuin ekasta muistan olleen.

Ostin paikallisesta apteekista ainoan testin, mikä niillä oli. Joku rupunen liuskatesti, joka varmaan näyttää plussaa vasta, kun vauvan pää on jo tulossa ulos... :D No ei kai. Jos vaikka huomenna tekis. Tai perjantaina viimeistään.

Mulla ikää jo 35 vuotta ja ensimmäinen raskaus kyseessä. Takana rankka lapsettomuusaika hoitoineen. Kaksosten laskettu aika olisi 4.11. , jos kaikki menee hyvin (lisään sen varmaan jokaisen raskauttani koskevan lauseen perään, kun ei tätä onnea voi vieläkään uskoa) :) Kävin jo rv 5+5 ultrassa ja kaksi sykettä löytyi ja alkioiden koot (2,1 & 2,2 mm) vastasivat viikkoja, joten varovaisin mutta positiivisin mielin. Asun Pirkanmaalla.

Takaisin