Esittelyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille,

Oon 32v nainen, mies pari vuotta vanhempi. Naimisissa ollaan oltu 3v ja melkein 8 vuotta yhdessä. Esikoinen täytti elokuun alussa 2v, eli ikäeroa tulee n. 2v9kk. Lopetin kesäkuun lopulla pillerit, mutta aluksi mentiin "varmoilla päivillä", nyt sitten ensimmäisestä yrityskerrasta tärppäsi, kuten esikoinenkin. Vähän epäuskoinen olo. :D Varovaisin mielin kuitenkin eteenpäin, koska rakaus on todella alussa vasta.

Moi kaikille! Täällä tänään plussannut ja viidettä odottava. Oireita ollut viime su asti vaikka menkkojen oli aika alkaa vasta lauantaina. Tuntuu vielä uskomattomalle koko raskaus. Nuorin syntyi viime lokakuussa.

Regan sinähän olit/olet lokakuisissa! Myös Siniapilan nimi hämärästi tuttu. Tulin ekana just bongaamaan tuttuja :)

Hei!

Oon 22v (kohta 23) Espoosta. Perheeseen kuuluu mun lisäks mies 22v ja 11/16 esikois poika sekä kaks kissaa. Pikku kakkosta odoteltu siitä asti kun kierto lähti käyntiin. Nyt näyttäis et joku pikkunen olis tulossa. Epäselvää on viel meneekö toukokuun puolelle laskettu koska mulla on pitkä kierto ja menkkoihin muutama päivä vielä aikaa. Esikoinen synty 3,5vko etuajassa meinas tulla jo rv34. Mut levolla saatiin vielä pari viikkoa aikaa. Mulla mahdollisesti jonkunlainen rakenteellinen vika ja voi olla et kaikki lapset syntyy siitä syystä etuajassa.

Hei vaan! Ei pitänyt vielä foorumeilla pyöriä, mutta täälläpä sitä silti ollaan, joten kai esittäytyäkin voisi. Kolmekymppinen pariskunta, ja 5/15 syntynyt pikkuinen. Keväällä alkoi raskaus heti ensimmäisestä kierrosta, kun työstä ja muusta elämästä johtuneet esteet poistuivat ja alettiin haaveilla toisesta lapsesta. Np-ultrassa havaittiin huolestuttavia piirteitä, ja raskaus päättyi lopulta keskeytykseen rv 15, kun näytti jo lähes varmalta, ettei vauva edes syntyisi elävänä. Tästä ollaan pikkuhiljaa toivuttu, ja valtavaksi yllätykseksi uusi raskaus alkoi taas heti, kun saatiin yrityslupa. Uskoin vakaasti, että kaiken huolen ja stressin keskellä kestäisi tovin jos toisenkin. Sanomattakin lienee selvää, kuinka paljon tällä hetkellä pelkäämme. Ennen esikoista olemme kokeneet myös keskeytyneen keskenmenon, joka myös todettiin vasta np-ultrassa. Eli huh mitkä 8 viikkoa edessä!

Hei!
Minä ja mies ollaan molemmat 34v. Yhdestä ollaan oltu kohta kahdeksan vuotta. Asutaan Päijät-Hämeessä ja meillä on 11/14 syntynyt tyttö. Esikoisen yritys alkoi jo kesällä 2011, joten vähän oli mutkia matkassa. Alkunsa hän sai sitten clomifenin avulla.

Kierukka poistettiin keväällä ja tämä plussakierto oli yk5, tosin eka kierto kun päästiin ihan kunnolla yrittämään. Ollaan oltu vuorotellen sairaana tai eri paikkakunnalla kierron puolivälissä eli jäänyt yritys suunnilleen yhteen kertaan. Nyt on helpottunut olo kun näin nopeasti tärppäsi ja vielä luomuna! Tänään viikkoja 4+3.

Ihanaa kun saadaan kevätvauva tällä kertaa. Jos vähän paremmin jaksaisikin kun pimeässä marraskuussa. Ikäeroa tulee 3v 5kk ja tuntuu hyvältä kun esikoinen on jo niin iso silloin. Töihin palasin vuoden alusta ja nyt odotellaan seuraavaa äitiyslomaa.

Hei kaikille! Minäpä hyppään tänne huhtikuisiin mukaan eli 4+6 ois viikkoja nyt ja 24.4 laskettu aika. Tositosi varovaisin mielin mennään vielä koska keskenmenoja taustalla. Esikoinen nyt 8kk ja tosiaan häntä yritimme lähes 2 vuotta (jonka aikana muutama km) joten nyt tuntuu hullulta kun plussasin näin nopeasti ehkäisyn poisjättämisestä :p toivottavasti nyt kaikki menee hyvin ja saadaan kevät vauva <3
Ihanaa odotusaikaa kaikille :)

.
Piti poistaa kaikki viestit kun jollain Tutulla on ollut liikaa aikaa salapoliisityöhön ja osannut yhdistää mut ja nickin :D

Muokattu viimeksi:
Heip! Täällä kirjoittelee 29v. pienen pojan (03/16) äiti. Perheeseen kuuluu myös 34v. avopuoliso. Opiskelen tällä hetkellä töiden lomassa eikä raskaus ollut suunniteltu. :eek: Pikkuhiljaa sulatellaan perheen kanssa tätä uutista. Eniten mietityttää tuleva vauvavuosi ja esikoisen tuleva uhmaikä. Ja mun opinnot.. :confused: Mutta, ehkä tästä taas ponnistetaan eteenpäin. :D Asustellaan keski-suomessa.

Hellou. Oon 30v, mies 40v, poika 4/16. Tän uuden tyypin la on isoveljen syntymäpäivä <3 ikäeroa tulis siis tasan 2vuotta. Pelottaa hurjasti jo synnytys kun edellinen ei oikein sujunut avotarjonnan (vai mikälie) vuoksi ja pääty 33h kuluttua sektioon. Toisaalta haluais kokea sen synnytyksen ja toisaalta pelottaa niin kovin et haluis suunnitellun sektion. Noh aika näyttää.

Heip. Minä 27 v, mies 35v. 05/16 tuulimunatuomio rv 12+, 03/17 kohdunulkoinen joka päätty vasemman mumajohtimen repeytymiseen, runsaaseen sisäiseen verenvuotoon ja munajohtimen poistoon. Nyt menossa 5+1/5+5, jomminkummin. Pelottaa, mutta toisaalta jotenkin rauhallisempi fiilis kun noissa kahdessa edellisessä pieleen menneeessä.

Täällä pk-seudulla asuva kolmekymppinen avopari. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta. Alusta asti oli selvää että lapsia toivotaan, mutta reissattiin ensin ahkerasti muutama vuosi niin nyt malttaa olla paikoillaan :happy:
Ensimmäistä lasta siis odotellaan jännityksellä!

Muokattu viimeksi:
Itse 27, mies 31. Yhdessä reilu 8 vuotta joista naimisissa kaksi. Toista odotan (5+4), esikoinen 2 vuotias. Ehti jo tulla kova vauvakuume ennen uuden tulokkaan alkua. :) Nyt vain odotan "riskiviikkojen" ohi lipumista!

Heippa! Esittäydynpä minäkin. :) Eli 25v, mies 27, yhdessä vasta 8kk eikä lasta yritetty vaikka paljon oli puhuttukin asiasta. Este yrittämiselle oli aasiaan varattu ja maksettu ulkomaanmatka marraskuulle, mikä nyt peruuntuu mikäli kaikki menee hyvin. Eli vaikka ei yritetty, niin varsin iloinen yllätys. [emoji173]
Kaikesta päätellen esikoinen on tulossa ja odotusaikaa ainakin hieman hankaloittaa se, että aloitin juuri opinnot toisella paikkakunnalla 90km päässä , missä vietän siis arkiviikot.
LA on 13.4.
Jännää aikaa siis tiedossa, kun ei yhdessä varsinaisesti saada odottaa. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin. [emoji173]

Heippahei

Voisin pienen esittelyn itsestäni laittaa tähän, mutta tarkemmin sitten sinne suljettiin ryhmään, nää tekstit kun on vapaasti kaikkien luettavissa, niin ei tee mieli hirveästi huudella itsestään. :)

Eli täällä Mortem Turun suunnalta ja ikää 28vuotta ja ensimmäistä lasta tässä miehen kanssa odotellaan saapuvaksi 10.4.

Moi. Olen 37v ja mieheni 30v. Minulle ensimmäinen lapsi ja miehelleni toinen. Meillä muutenkin erikoinen tilanne kun ollaan seurusteltu vasta 4 kuukautta. Tosin tuntuu kuin oltaisiin tunnettu aina. Lapsi oli yllätys, mutta molemmille iloinen sellainen. Mieheni asuu 400 kilometrin päässä, mutta yritys on kova että saisi työasiat siihen malliin että pääsisi pian tänne. Tämä siis oli jo suunnitteilla ennen vauva uutisia. Nyt vain pitäisi saada asioihin vielä lisää vauhtia. Eli siis tiivistettynä: esikoinen 37 vuoden iässä, mies asuu 400km päässä ja suhde on aika aluillaan. Kaikki on aika jännää. Maanantaina ensimmäinen neuvola ja kovasti odotan ultraa joka on lokakuun 12.

Täällä uusi ilmoittautuu mukaan.Lapsia kaksi ennestään 3/2013 ja 7/2016ensimmäinen poika ,nuorempi tyttö ❤️Tulevalle isälle Tämä ensimmäinen,ikää minulla 31 ja isukilla 29v.Jännityksellä Odotan miten tämän kokoonpanon kanssa pärjätään

Heiii!!

Mäkin tuun esittäytyyn. Eli itellä ikää nyt 28,miehellä 29, ei aiempia lapsia. Pian tulee 7v yhdessäoloa, yhdessä asuttu 6v ja kissalapsi meillä on ollut 6v myös :)

Ehkäisy jätettiin pois paria kuukautta ennen kuin tärppäsi. Innolla uutta tuloskasta odotellaan! Ylihuomenna rakenneultra, jännää!

Opiskelen aktiivisesti tässä koko kevään ja vauvan synnyttyäkin pitäisi opiskella, mutta "onneksi" opinnäytetyöprojekti ei juuri läsnäoloa koululla vaadi, mutta toivotaan, että itsenäinen työskentely myös vauva-arjessa onnistuisi...

Takaisin