Esittelyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nilla

Kommentoinnin ninja
Tammimammat 2017
Huhtimammat 2018
Ajattelin vielä tälläisenkin ketjun laittaa. Saa kertoa itsestään ja elämäntilanteestaan mitä haluaa.

Eli...mä olen 29, mies on 42 ja meidän esikoinen syntyi 1.1.2017. Tavattiin netissä 5/2014 ja muutin 450km päähän sukulaisistani miehen paikkakunnalle 8/2014. Ollaan oltu yhdessä siis vähän yli 3 vuotta. Yhteen muutettiin 6/2016 ja asutaan kunnan rivitalossa vuokralla. Nyt siis toinen vauva olisi tulossa ja mussukoille tulisi ikäeroksi 1v 3kk:Heartred

Toivottiin mahdollisimman pientä ikäeroa ja yritystä takana 6kk (esikoista yritettiin 4kk ennen ku tärppäs)...eli tokan yritys alkoi heti, ku synnytyksestä olin jotenki palautunu. :) Neljä lasta on haaveissa, putkeen, pienellä ikäerolla...mutta...eihän niitä lapsia tehdä, vaan saadaan, jos saadaan. Oon päättäny, että joko 4 lasta tai 35v ikää, niin käyn laittaa piuhat poikki:cool01

Tästä raskaudesta oon jotenki ihan yhtä hullaantunu, ku ekastaki. Ekan kohalla se tietenki on niin uutta ja ihmeellistä, mut on se tämän tokanki kohdalla jännää ja samat pelot näyttää olevan tässäki raskaudessa. Nyt päällimmäisenä tietenki pelko keskenmenosta. Heti eka hankinta oliki doppler ja tänään innostuin kirppikseltä jo ostamaan pienen pienet housut ja pienen pienen yöppärin. :) En suostu antamaan pelolle valtaa ja siitähän lähdetään, että kaikki on hyvin.

Oon myös säästäny paljon esikoisen vaatetta ja kamppeita. Niin ja kaikki pieneks jääneet vaipat myös! Kaikenlaista rojua löytyyki.... Esikoinen on nyt jo niin pilalle lellitty pikkuriiviö, kun vaan 7kk vauva voi olla...joten tää toka tulis kuin tilauksesta!:wink:grin:rolleyes:

2v ja 11kk ikäisten tyttöjen äiti. Itsellä ikää 27 mies 29 vuotta. Naimisissa 2 vuotta ja yhdessä 14 vuotta. Nyt kolmas tulossa ja tärppäsi kerrasta. Vilskettä meillä riittää ja pian vielä enemmän. Samalla yritämme remontoida 250m2 omakotitaloa lapsiystävällisemmäksi.

Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa kärsitty hyperemeesistä alkaen rv 5, nyt ei oireen oiretta. Jos selviän tästä raskaudesta ilman tuota kestokrapulaa ja 5min välein oksentamista, aion ottaa odotuksesta kaiken irti.

Tyttöjen vaatteita siis löytyy, toki tytöt syntyneet syksyllä ja nyt uusin tulokas alkuvuodesta. Kai sitä jotain pientä saa ostaa. Olen siis asennoitunut kolmanteen tyttöön :dummy1:

Minä ja mies kumpikin 32-vuotiaita ja nyt kesällä tuli 5 vuotta yhteiseloa täyteen :)

Meillä on yksi yhteinen lapsi, joulukuussa 2016 syntynyt tyttö, lisäksi miehellä ennestään kaksi lasta joista vanhempi (tyttö 12-vuotta) asuu meidän kanssa.

Ensimmäistä ehdittiin yrittää puoltoista vuotta ennen kuin tärppäs, sinä aikana sain pcos-diagnoosin ja lähetteen lapsettomuustutkimuksiin, mutta sinne emme kerenneet kun esikoinen ilmoitti jo tulostaan :)

Tätä toista yritetty jo synnytyksen jälkeen heti kun paikat kesti, n. puoli vuotta siihen meni, varauduin pidempäänkin odotteluun, niinkuin esikoisesta.

Toiveissa olisi ainakin 3 lasta, ehkä 4 ja suht pienellä ikäerolla, tuntuu et alkaa itsellä tulla ikä vastaan..

Perheessämme on myös karvaisia lapsia, 3 koiraa ja 2 kissaa, joten aika hulina täällä välillä käy :) Asumme siis maalla ja parin vuoden sisällä olisi miehellä sukupolven vaihdos edessä maatila-asioihin liittyen.

Tosi kiva että täällä on muitakin joille tulee pieni ikäero, itseä hieman mietityttää liikkuminen ym. näin pienten kanssa, mutta eiköhän siihenkin täältä vertaistukea löydy :)

Moikka, oon 23v ja mies 24v meillä kaks yhteisrä lasta poika syntynyt lokakuussa 2014 ja tyttö syntynyt syyskuussa 2015 eli heillä 11kk ja 2viikkoa ikäeroa ;D nyt tulossa kolmas, tämä kyllä vahinko (pillerit pettänyt...), mutta ilonen vahinko <3 miehellä myös poika (syksyllä täyttää 7) edellisestä suhteesta, miehen poika on meillä joka toinen vklp. Ollaan oltu yhdessä nyt vähän päälle 5vuotta ja asuttu yhdessä 4vuotta.

Meillä on myös koira ja kissa, kissa on nyt toistaiseksi mun äidillä, kun ei sopeutunut nykyiseen kotiimme (muutettiin marraskuussa), välillä ollaan koitettu jos sopeutuisi ja heti kun vaan sopeutuu tulee takasin.

Ensimmäistä raskautta yritettiin vuosi ja siinä välissä yksi keskenmeno, toista lasta yritettiin heti ekan jälkeen kun vaan pystyi ja heti tärppäsi ja tätä ei yritetty vaan pillerit oli pettänyt :D

Täällä 26v, mies 32v, yhdessä oltu 7vuotta.
Esikoinen on vuoden. Häntä ei ole tekemällä tehty vaan ilmoitti tulostaan ja siinäpä iloinen yllätys.
Tätä toista toivottiin pienehköllä ikäerolla. Nelisen kuukautta ehdittiin yrittää kunnes tärppäsi.

Täällä 36 vuotta, kotona mies, kaksi lasta (poika 4/15, tyttö 6/16) ja koira. Meidän hieno suora katkesi kun viime keväänä oli 3 vuotta yhdessä miehen kanssa, esikoinen täytti 2 ja kuopus 1 :D Pienet ikäerot oli toiveena, tätä kolmatta ehdittiin jo muutama kuukausi yrittämäänkin...

Täällä uutena ilmoittaudun ryhmään :)

Ollaan miehen kanssa molemmat 24, ja meillä on nyt 10kk tyttö (9/16). Juuri äitiyslomalta palailin töihin. Asustellaan Päijät-Hämeessä

Plussan sain eilen, selkeät kaksi viivaa piirtyi jo ennen ku värit oli edes kunnolla levinneet testiin.

Heippa!

Minä olen 33v. ja mies 35v. Pojat meillä on 12/10 sekä 4/12. Tämän uuden tulokkaan la onkin melkein sama, kuin meidän kuopuksenkin :D Yhteistä taivalta takana 7,5vuotta, viime kesänä tanssittiin meidän häitä :)

Eilen päivällä ja tänään aamulla saatu plussa testiin, viikkoja vasta 3+4.

Mies 41 ja minä 37, naimisissa 13 v. Kaksi poikaa on ennestään (6 ja 11) sekä koira. Tämä kolmas tärppäsi nyt ekasta yrityskierrosta, muutama vuosi sitten yritettiin jo mutta silloin vasta saatu kilpparilääkitys ilmeisesti vaikeutti asiaa kun sopivaa annosta ei meinannut löytyä. Nyt tosiaan jätettiin ehkäisy pois mun loman aikana ajatuksella "ei se nyt ekalla tärppää kun ei aiemmin vuodessakaan..." Eipä juu... =D

Molemmat 24v. Yhdessä oltu vajaa 10 vuotta. Ensimmäistä odotellaan. Lapsista puhuttu pitkää, mutta heinäkuussa päätettiin jättää kaikki ehkäisy pois. Tärppäskin ensimmäisestä kierrosta. Onnellisempi kuin koskaan, mutta järki ei anna vielä iloita liikaa. Jännityksen tekee kun ollaan ensi lukukausi eri kaupungeissa.

Perjantai aamuna tein plussan(kierron mukaan 5+2) ja lauantai aamuna clearbluen mukaan 2-3 viikkkoa. Miten tämän tulkitsisi?

Moikka kaikille! Minä oon Oona, 21 vuotias oululainen. Seitsemän vuotta oon ollu ilman ehkäisyä ja viidesti oon raskaaksi tullut. Taustalla siis 3 keskenmenoa ja 1 kohtukuolema. Asustelen tällä hetkellä kaksistaan mun miehen kanssa ja kovasti ootellaan huhtikuulle pientä ihmettä syntyväksi [emoji7]

Molemmat 24v. Yhdessä oltu vajaa 10 vuotta. Ensimmäistä odotellaan. Lapsista puhuttu pitkää, mutta heinäkuussa päätettiin jättää kaikki ehkäisy pois. Tärppäskin ensimmäisestä kierrosta. Onnellisempi kuin koskaan, mutta järki ei anna vielä iloita liikaa. Jännityksen tekee kun ollaan ensi lukukausi eri kaupungeissa.

Perjantai aamuna tein plussan(kierron mukaan 5+2) ja lauantai aamuna clearbluen mukaan 2-3 viikkkoa. Miten tämän tulkitsisi?

Ihan oikein näyttää toi clearblue, kun se näyttää hedelmöityksen mukaan :) alkio on siis oikeasti kahta viikkoa nuorempi, ku mitä lasketaan.
Apua [emoji33] en osannu kyllä nyt yhtään järkevästi selittää, mutta pannaan se yövalvomisen piikkiin [emoji1]

Clearblue näyttää viikot hedelmöittymisestä, ja raskausviikot lasketaan viimeisistä kuukautisista :) Että ihan oikein on kummatkin viikot :)

Moi!
Oon 26v, mies 30v. Eka raskaus kyseessä. Vuosi ehdittiin yrittää ja oltiin jo tutkimuksiin lähdössä kun testi näyttikin plussaa jo 3+5. Laskettu aika 4.4.18 Kierto hurjan epäsäännöllinen, joten kyllä tuli oviksia tikutettua ja ajoittain oli petihommat jo vähän puuduttavia oviksen aikoihin kun tosissaan yritettiin. Naimisiinmenon jälkeen ekasta uudesta kierrosta tärppäs, vissii hän aatteli että ei ennen suvaitse tulla, hänestä ei tuu äpärää :D

Yhdessäoloa takana 10v, ja samaisena vuosipäivänä täräytettiin maistraatissa salaa naimisiin kahden todistajan läsnäollessa. Hurjasti jännittää tuleva elämänmuutos mutta toisaalta hirvittää pysyykö salamatkustaja kyydissä niin pitkään. Omakotitalo löytyy, kissa, koira ja farmariauto, ja vakityöt eli vain tämä vauva puuttui. Oon kova reissaamaan, joten jännittää miten jatkossa tulee onnistumaan. Oon hirvittävän onnellinen, elämän palaset loksahtelee paikoilleen vihdoin <3

Heippa! Olen 27v äippä Kuopiosta. Esikonen nyt reilu 1,5v (01/16) ja palasin juuri hoitovapaalta töihin. Perheeseen kuuluu lisäksi mies ja kissa. Jännittää tämä raskaus, koska huhtikuussa plussasin ja kesäkuussa selvisi nt-ultrassa, että olikin tuulimunaraskaus :( En siis vielä uskalla vahvasti toivoa ja luottaa vaan pakko tällä kertaa mennä varhaisultraan oman mielenrauhan vuoksi.

Heippa! Minä ja mies olemme molemmat 33 v ja esikoistamme odotamme. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta, muutimme yhteen pari vuotta sitten. Meillä on kotona myös 2 koiraa. Raskaus on erittäin toivottu, mutta yllättävän nopeasti se kuitenkin alkoi (toinen kierto). Tuntuu, ettei tätä ole vieläkään oikein sisäistäny, vaikka onnellinen olo onkin :Heartred

Hellou, täällä 32-vuotias ensikertalainen. Mies vuoden vanhempi. Yhdessä ollaan oltu kesästä 2006 lähtien.Ensin etäsuhteessa mutta muutettiin yhteen puolen vuoden seurustelun jälkeen. Kihloihin mentiin 2012.
Kyseessä meillä ensimmäinen raskaus ja ei ollu kyllä ihan suunniteltu juttu. Toisaalta ollaan siirretty tätä jo about 6 vuotta, kun tuntuu ,että aina on ollut väärä aika (ei nyt, kun on vielä sitä ja tätä. ei nyt vielä,kun ei oo sitä ja tätä....). Raskaus alkoi myös kovilla alavatsakivuilla, minkä takia kävin lääkärissä ja tuli lähete naistentautien vastaanotolle, koska lääkäri halusi varmistaa ettei kyseessä ole kohdunulkoinen. Tiistaina 8.8 varmistui kuitenkin, että kyseessä normaali kohdunsisäinen raskaus eli kait se täytyy pikku hiljaa uskoa, että meille on ens keväällä perheenlisäystä odotettavissa.

Takaisin