Esittelykierros

Täällä 31-v tällä hetkellä Keski-Pohjanmaalta ja viikko sitten sain haamu-plussan testiin (vaikka menkat oli myöhässä 8-9 päivää), joka sitten on siitä hiljalleen vahvistunut. Perheessä on aviomies ja esikoinen (10/17). Vauvakuumetta mulla on ollut reilusti yli vuoden verran ja nyt tärppäsi :)
 
Moikka!

Täällä 27-vuotias Helsinkiläinen pikku kolmosen odottaja. :grin Perheeseen kuuluu mies ja kaksi tyttöä (12/15 ja 10/11). Koira ja kissakin löytyy. Olen ammatiltani nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja ja tällä hetkellä opiskelen sosionomiksi. Laskettu aika olisi laskurin mukaan 24.4. :Heartpink
 
Hei! Olen 39 vuotias oululainen yhden 2,5-v pojan äiti. Eilen oli positiivinen tulos tikussa! Reilu kuukausi ehdittiin yrittää. :grin Niin, ja la olisi laskurin mukaan 25.4.
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Piiiiiitkän tauon jälkeen löysin itseni takaisin tänne foorumille. Tiinao_O on nimimerkki, ikää tulee lokakuussa 30 vuotta ja kotoa löytyy aviomiehen lisäksi tytöt 7/13 ja 9/15.

Ollaan jahkailtu miehen kanssa 2 vuotta halutaanko kolmas lapsi vai ei. Kuopuksen aikainen väsymys oli niin suurta, että vasta nyt lasten kasvettua on turvallisempi olo siitä, että pysyn järjissäni vauva-ajan :angelic:

Otin kuparikierukan pois toukokuun lopulla. Tänään kp 28/26-28 tein haamupositiivisen testin. Ihan en ole siis vielä täysin vakuuttunut koko raskaudesta, mutta teen ensi viikolla uuden testin jos ei menkat ala ennen sitä.

Lapset on hoidossa ja eskarissa ja minä poikkeuksellisesti kotona, kun pitäisi yksi tehtävä tehdä loppuun. Ei vaan tästä aloittamisesta tule nyt mitään tuon testin ja jännityksen jälkeen..
 
Heippa!

Täällä kirjottelee 23 vuotias nainen. Edellisissä raskauksissa olen vain seurannut keskusteluja, nyt uskaltauduin mukaan.:happy:

Meidän perheeseen kuuluu miehen lisäksi, 9/2017 syntynyt poika ja 2/2019 tyttö. Mukana myös 3v. cockerspanieli.

Täytyy myöntää että jännittää, saimme vasta perjantaina tietää että mennään jo 8+ viikoilla. Laskettuaika siis 2.4.2020. Olemme yllättyneitä miten nopeasti tämä uusi tulokas ilmoitti tulostaan, mutta positiivisin mielin mennään.
Vähän on vielä vaikea sisäistää, että tässä sitä odotetaan. Lasten pienet ikäerot myös mietityttää.

Toivottavasti tänne pääsee vielä mukaan keskusteluun:angelic:
 
Hei!
Olen 35-vuotias kolmen lapsen äiti Pohjois-Pohjanmaalta. Tytöt 12/01 ja 06/08 sekä poika 02/10. Plussasin alkuviikosta ja laskurin mukaan LA 28.4.

Useamman vuoden olemme menneet ajatuksella, että saa tulla jos on tullakseen ja nyt tuli pienenä yllätyksenä plussa.
 
Hei!
Täällä 36-vuotias ensiodottaja P-Savosta ihmettelee kaikkia näitä uusia tuntemuksia, ajatuksia, pelkoja, ultraääniä sun muuta. Olen varmaan kuvitellut olevani nuorempi kuin oikeasti olenkaan, kun nyt vasta herättiin tähän vauva-asiaan (eli että ei enää ollakaan "vähän yli 30-vuotiaita") :p. Ekasta kierrosta tärppäsi, joten pistää miettimään, voiko 15% mahdollisuus plussata/kierto ja 15% mahdollisuus saada km/kierto kääntyä meille just oikein päin. Katsotaan, mitä aika tuo tullesssan, välillä innoissaan ja välillä tosi ahdistuneena. LA noin 23.4.2020.

Ihana tällainen foorumi, kun ystäville ei tässä vaiheessa kauheasti vielä viitsisi asiasta puhua :Heartred
 
Moikka!

Täällä ensimmäistään odottava 26v Uudeltamaalta.
Kotoa löytyy mies ja koiria.
LA 17.4.2020, neuvolassa tarkennellaan. ♥️

Kaikki on jännää, uutta, kihelmöivää ja vähän pelottavaa.

Sairastan epilepsiaa, joka onnekseni on ollut kurissa ensimmäistä kohtausta lukuunottamatta (yli 10v sitten). Lääkkeet on vaihdettu raskautta ajatellen turvallisiksi jo vuoden vaihteessa. Oma ja kasvavan pavun hyvinvointi edellä mennään. Hieman jännittää muutenkin, epilepsia tuo oman lisänsä tietenkin odotukseen..
 
Muokattu viimeksi:
Hei!

Täällä vielä myöhäinen keskusteluun liittyjä, 28v esikoisen odottaja Uudeltamaalta. Mies on vähän vanhempi, mutta hällekin ensimmäinen lapsi. Plussa saatiin jo kuukausi sitten, mutta lähipiirin km-kokemukset ja oma koulutustausta esti uskomasta onnistumiseen ennen kuin tällä viikolla käytiin varhaisultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Toki paljon voi vieläkin mennä pieleen, mutta nyt pystyy olemaan jo vähän luottavaisemmin mielin :)

Niin, ja ennen ultraa arvoin myös huhti- ja toukokuun ryhmien välillä, mutta ultran perusteella huhtikuun laskettu aika olisi todennäköisempi, 30.4. oli vahvin veikkaus. Siksi päädyin nyt tänne :D

Odotan innolla täällä keskustelua, kun ei olla vielä juuri kellekään raskaudesta kerrottu (molempien perheille kylläkin), eli live-keskustelukumppanit on vähissä.
 
Tervetuloa kaikki uudetki! Tosi kiva saada mukaan muita ensiodottajia uudeltamaalta :) Mä oon siis 27v. esikoisen odottaja itä-uudeltamaalta ja mulla LA tällä hetkellä 20.4. Oon ihmetelly ku on tuntunu ettei täällä oo ketään uudeltamaalta tai ainakaan itä-uudeltamaalta :D
 
Täällä kolmekymppinen ensiodottaja myös Uudeltamaalta. Yritystä oli takana pitkään, joten positiivinen raskaustesti oli suorastaan järkytys, en uskonut enää ollenkaan koko mahdollisuuteen. Niin se vain kävi ja edelleen, kuukautta myöhemmin olen kuin puulla päähän lyöty. Oireita on paljon ja koko kehosta huomaa, että jokin on toisin kuin koskaan ennen. Varhaisultrasta käytiin katsomassa pientä sykkivää sydäntä.

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä todella kauan, joten sekin jännittää, millaiseksi elämä muodostuu jälkeläisen myötä. Elämä on rullannut ihan tuttuja uriaan ja rytmiään jo vuosia eli muutos tulee olemaan varmasti massiivinen.
 
Hei!

Täällä myös Uudeltamaalta esikoistaan odottava kolmekymppinen! Perheessä 33v mies ja kaksi koiraa.

Laskettuaika olisi 25.4 varhaisultran mukaan ja ensiviikolla eka neuvolakäynti. Multa poistettiin hormonikierukka 11.7 ja heti ekasta kierrosta tärppäsi! En olisi ikinä uskonut, sillä mulla on pitkät ja todella epäsäännölliset kierrot. Henkisesti olin jo varautunut lapsettomuushoitoihin, mutta ainakaan juuri nyt ei niitä tarvittu. Kovin onnellinen, joskin häkeltynyt olo vielä :love7
 
Tervetuloa kaikki uudetki! Tosi kiva saada mukaan muita ensiodottajia uudeltamaalta :) Mä oon siis 27v. esikoisen odottaja itä-uudeltamaalta ja mulla LA tällä hetkellä 20.4. Oon ihmetelly ku on tuntunu ettei täällä oo ketään uudeltamaalta tai ainakaan itä-uudeltamaalta :D

Nyt tuntuisi olevan jo useampia meitä Uudeltamaalta olevia. :happy:
 
Hei, mukaan liittyy varovaisin mielin vielä 42 v. ensimmäistä kovasti toivova. Taustalla toistuvia keskenmenoja, joten pelko ja epäusko tämänkään raskauden onnistumiseen on jatkuvaa. Nyt mennään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta...
 
Heippa! Vähän tälleen tavallaan jälkijunassa liityn, mutta toivottavasti pääsen vielä mukaan jutusteluun :) Olen tosiaan 22-vuotias, tänä syksynä opiskelujen perässä Pirkanmaalle muuttanut. Esikoista odotetaan ja kovasti jännittää (ja myös stressaa) kaikki... Nyt oon kuitenkin jo pikkuhiljaa alkanut uskaltaa ajatella tulevaisuutta vauvan kanssa. Avomieskin on kovin innoissaan :D Perheeseen kuuluu myös kissa, joka on etenkin yöaikaan kovin yliaktiivinen... :hungover:
 
Heippa! Vähän tälleen tavallaan jälkijunassa liityn, mutta toivottavasti pääsen vielä mukaan jutusteluun :) Olen tosiaan 22-vuotias, tänä syksynä opiskelujen perässä Pirkanmaalle muuttanut. Esikoista odotetaan ja kovasti jännittää (ja myös stressaa) kaikki... Nyt oon kuitenkin jo pikkuhiljaa alkanut uskaltaa ajatella tulevaisuutta vauvan kanssa. Avomieskin on kovin innoissaan :D Perheeseen kuuluu myös kissa, joka on etenkin yöaikaan kovin yliaktiivinen... :hungover:

Oikein hyvin voi vielä liittyä ja varmasti pääsee jutusteluunkin mukaan :)
 
Tervetuloa mukaan Dione! Salaisella puolella käydään aktiivisemmin keskustelua, joten kun oikeudet riittää niin kannattaa liittyä sinne :wink
 
Heippa!

Minäkin tulen vähän jälkijunassa kirjoittelemaan!

Olen 23 vuotias nainen Turusta, jonka perheeseen kuuluu mies, neljä kissaa ja ensimmäinen masuasukki aka. Papu. ☺️

Raskaudesta sain tietää miehen kautta, hän pisti käden rinnalle, puristi ja sanoi että olet raskaana. Seuraavana päivänä tuli plussa. Papu on saanut alkunsa meidän vuosipäivänä.
Neidin LA on 30.4

Muutin Turkuun koulun perässä, mutta löytyikin mies ja elämä otti uudet raiteet.
Olisi kiva löytää samanikäisiä /henkisiä äitejä, joiden kanssa jutella tai käydä ihan kahvilla ☺️
 
Takaisin
Top