Esittelyketju

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja zar_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei! Uhkarohkeasti liityn nyt joukkoon mukaan. :Waving Hand Sign::smiling-eyes: Eilen tein positiivisen testin ja tänään oli viiva vahvistunut, eli oikeaan suuntaan ollaan menossa. Viime kierrossa oli kemiallinen ja jouduin lähtemään toukokuisista aika nopsaa, niin vähän jännittää tuleeko tästäkin pikavisiitti. Mutta optimistisella asenteella mennään, odotan vauvaa, en keskenmenoa. 🌈

Ja täällähän on kova hulina jo päällä! Viimeksi loppukuun lasketulla ajalla olin 3. forumille kirjoittaja. 😅 Mut täällähän on jo salainenkin puoli pystyssä ja vaikka mitä. Kiva, et on aktiivista porukkaa, niin saadaan hyvä poppoo kasaan. Toivottavasti pääsen jutuista kärryille, vaikka täältä jälkijunassa tullaan. Yritän lukea kaikki aiemmat viestit. Aiemmissa raksauksissa oon kans ollut forumilla aktiivisena ja ne on ollut kyl aivan ihania ryhmiä, niin suuret on odotukset tällekin ryhmälle. :smiling face with heart-eyes:

Oon (ihan just) 36v. kolmatta odottava äiti pääkaupunkiseudulta. Mulla on paha tapa kirjoittaa maraton viestejä, että varautukaa siihen. Lukee ken jaksaa. 😅

Ja hei vaan kaikki tutut vauvakuume-puolelta, kiva päästä samaan ryhmään! :smiling face with heart-eyes:
 
Kuten Mustikkatäpläkin, niin täällä myös plussattu eilen, ja viiva on hienosti vahvistunut tälle päivälle! Toivotaan, että pysyy matkassa 🌈 Itselläni ei suuria pelkoja ole, kun ei ole negatiivisia kokemuksiakaan, mutta olen lukenut liikaa tätä palstaa, ja tiedostan hyvin sekä iän tuomat haasteet että ihan yleisen kemiallisen raskaudenkin mahdollisuuden.

Oon Länsi-Suomesta, 36 vuotias ja odotan esikoistani. Yritys aloitettu huhtikuussa 2024, ja kuudennesta yrityskierrosta tärppäsi. Mies 34v. Enemmän voin avautua tilanteestani salaisella puolella myöhemmin :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Heipä hei! Uhkarohkeasti liityn nyt joukkoon mukaan. :Waving Hand Sign::smiling-eyes: Eilen tein positiivisen testin ja tänään oli viiva vahvistunut, eli oikeaan suuntaan ollaan menossa. Viime kierrossa oli kemiallinen ja jouduin lähtemään toukokuisista aika nopsaa, niin vähän jännittää tuleeko tästäkin pikavisiitti. Mutta optimistisella asenteella mennään, odotan vauvaa, en keskenmenoa. 🌈

Ja täällähän on kova hulina jo päällä! Viimeksi loppukuun lasketulla ajalla olin 3. forumille kirjoittaja. 😅 Mut täällähän on jo salainenkin puoli pystyssä ja vaikka mitä. Kiva, et on aktiivista porukkaa, niin saadaan hyvä poppoo kasaan. Toivottavasti pääsen jutuista kärryille, vaikka täältä jälkijunassa tullaan. Yritän lukea kaikki aiemmat viestit. Aiemmissa raksauksissa oon kans ollut forumilla aktiivisena ja ne on ollut kyl aivan ihania ryhmiä, niin suuret on odotukset tällekin ryhmälle. :smiling face with heart-eyes:

Oon (ihan just) 36v. kolmatta odottava äiti pääkaupunkiseudulta. Mulla on paha tapa kirjoittaa maraton viestejä, että varautukaa siihen. Lukee ken jaksaa. 😅

Ja hei vaan kaikki tutut vauvakuume-puolelta, kiva päästä samaan ryhmään! :smiling face with heart-eyes:
Mä vaan uhkarohkeasti eilen hyppäsin keskusteluun lukematta sen enempiä🤣
Täälä oli niin paljon viestejä ettei aika riitä kun silmäilyyn sieltä täältä😁
 
Moikka kaikille! Minäkin uskaltaudun nyt liittyä joukkoon mukaan. Tiistaina-aamuna oli ekan kerran haalea viiva testissä ja sen jälkeen olen tehnyt pari testiä lisää. Tänä aamuna tuli tosi vahva positiivinen, joten nyt tuli sellainen olo, että uskallan ajatella raskauden olevan totta 😯 En ollut kertonut mun miehelle vielä mitään, mut sit tänään aamupäivällä piirtelin nuoremman lapsen kanssa ja pyysin häntä, että menee näyttämään piirustuksen isälle. Ja mä olin sit lisännyt siihen piirustukseen tekstin "minusta tulee isosisko" ☺️ Mies oli tosi onnessaan 😍

Eli meillä on entuudestaan kaksi lasta, 5/21 poika ja 3/23 tyttö. Vielä kolmas täydentämään tämän joukon on ollut haaveissa oikeastaan heti toisen lapsen syntymästä saakka, mutta mun kierto ei millään ottanut palautuakseen ja on ollut yli 40 päivää. Siitä johtuen aika epävarmat fiilikset tässä ollut (ja myös laskettu aika menee aika arvailun puolelle tässä kohtaa). Nyt toivotaan parasta. Ja oon siis 34-vuotias ja pk-seudulta.

Ihana päästä tänne juttelemaan, kun en julkisesti halua raskaudesta vielä kenellekään kertoa. Ja onnea kaikille muillekin plussanneille! 😍
 
Täällä kirjoittelee 24-vuotias toisen lapsen odottaja. Vähän huolettaa tässä aiemmin ollut verenvuoto mutta koitan nyt kuitenkin pitää yllä toivoa. Meillä on reilu vuoden ikäinen taapero ja vauvakuume on ollut jo jonkun aikaa kova ja mietitty että hänestä tulee kyllä ihana isosisko😍
 
Heij,

29v pohjanmaalainen toisen lapsen odottaja täällä huutelee ☺️ Meillä ennestään -23 heinäkuinen poika.

Onnellinen raskaudesta, mutta jatkuva pelko keskenmenosta läsnä. Heinäkuussa yksi kemiallinen raskaus ollut 🥺 melko oireettomana elellään. En ole vielä uskaltanu olla neuvolaan yhteydessä🤷🏼‍♀️

Ehkä tämä tästä kun pääsee varhaisultraan ☺️
 
Heipsan kaikki 🫶, ihanaa olla taas näissä ryhmissä! Edellisestä toukokuisista tuli äkkilähtö kemiallisen vuoksi.

Täällä 31-vuotias hämäläinen, odotamme puolisoni kanssa toista lastamme. Ensimmäinen plussa tuli perjantaina ja se on vain vahvistunut.

Esikoinen syntyi erittäin ennenaikaisena ja menehtyi neljän viikon iässä.
Odotamme hänelle pikkusisarusta, ensimmäistä elävää lasta kotiin asti. ❤️

Vaikka tämä raskaus tulee olemaan pelottava, aion yrittää silti nauttia tästä ajasta mahdollisimman paljon.
 
Voi lämmin halaus 🩷🕊@raakileita toivotaan todella että pikkusisarus pysyy tiukasti matkassa
 
Ehkä mäkin uskaltaudun tänne kirjottamaan. Tein vähän yllätys-plussatestin viime viikolla, nyt yritän selvittää paljon nämä raskausviikot on kuin osa laskureista näyttäisi 4+ ja osa 5+ :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
Hyvin alussa siis mennään ja suhtaudun tilanteeseen ehkä vähän varauksellisesti iän (42) puolesta, että mitenköhän tässä käy. Vertaistukea kuitenkin kaivataan, kun omassa lähipiirissä vähemmän enää raskauksia on. Toivottavasti pysyn mukana ja on ollut kiva lukea kaikkien viestejä! :) Yksi lapsi entuudestaan, hän jo kouluikäinen.
 
Takaisin
Top