Esittelyketju

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja zar_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zar_

Keskustelun kolmiottelija
Toukokuiset 2021
Hei,

Perustin uuden ketjun tälle osiolle, kun tuntuu, että nämä esittelyt/taustat hukkuu yleisen höpinän alle.

Tässä mainio tapa myös saada viestejä kasaan salaista ryhmää varten. 😁

Eli kerro ikäsi, monesko lapsi ja vähän jotain muuta taustatietoa itsestäsi. Kerro vain sen verran, mitä julkiselle puolelle haluat kirjoittaa. Tietysti voi myös kirjoittaa ajatuksia, joita plussa on itselle tuonut mieleen. 😊
 
Aloitan itsestäni 😄

Eli olen 28, toinen lapsi tulossa. Raskaus alkoi kaikkien yllätykseksi spontaanisti, vaikka minulla on todettu tuoreena pco (monirakkulaiset munasarjat). Rakkuloita on per puoli yli 20, normisti naisilla se 10 ja 10. 🫢 1 km rv 7+ (kohdun ulkoinen raskaus) ennen ensimmäistä lasta, toisen lapsen jälkeen keskenmeno rv 10+ spontaani sekä kemiallinen. Olen siis ollut useasti raskaana, mutta raskaudet eivät aina jaksa loppuun saakka.. Syynä on tuo pco(s). Miehessä ei vikaa. Ekaa tehtiin 1,5 vuotta. Tämä toinen nappasi minusta nopeasti, 6kk yrityksen aloittamisesta.

Olen hirmu onnellinen tästä plussasta, mutta samalla pelottaa, koska lähtöpainoakin on enemmän kuin ensimmäisellä kerralla ja välillä on aika kipeitä alavatsankipristelyjä ollut. Lisäksi riskiraskautena mennään pco(s) takia ja pelkään sitä radiakin, jota ei kyllä ihme kyllä, ollut viime raskaudessa. Lapsi oli vain iso 😁 Verenpaineet ja paino tulee olemaan ne minun suurimmat haasteet joiden kanssa kamppailen. Mutta katsotaan, toivottavasti kaikki menee hyvin 🥰
 
Takaisin
Top