Esittelyketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mami'
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mami'

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Huhtimammat 2016
Tammimammat 2017
Kesäkuiset 2021
Tänne vois kirjottaa esittelyjä itestän :) niit ois kiva lukee.

Ikä, mistä kotosin, perheestä (koko, ketä kuuluu jne), koulutus, työ, harrastuksia, mistä saa hyvän fiiliksen jne :)

Täähän on mukava idea :)!
Elikkäs oon 19 vuotias ja täytän tammikussa 26 pvä 20 ja tuolloin myös kaksosten laskettuaika.
Perheeseeni kuuluu mies ja esikois tyttö, joka tällä hetkellä on muutaman viikon päälle vuoden vanha :)
Käyn periaatteesa vielä lukiota tai "periaatteessa" olen suorittanut lukion loppuun, mutta ylioppilas todistus vielä saamatta kun jäi yhdestä aineesta kiinni 2 pisteestä keväällä!:D niin käyn uusimassa kyseisen aineen muutaman viikon päästä. Jos sen lakin saisi ennen kaksosten syntymistä :)
Muuten arkeni on tytön kanssa olemista ja touhuamista:) tällä hetkellä en harrasta mitään erikoista paitsi perus lenkkeilyä ja leipomista.
Ne tuottaakin suurimmaksi osaksi hyvää mieltä tähän arkeen:)
Asumme pohjois-karjalassa (Joensuun) lähettyvillä 64,5 neliöisessä kaksiossa. Tässä asunnossa ois tarkotus asua viellä n.3-4 vuotta ja sit omakotitaloon :) Joku varmasti kauhisteleekin siellä, että miten meinasimme mahtua tähän viiden ihmisen kanssa kuhan kaksoset syntyvät (elä huoli niin minäkin! :D ) kuitenkin tämä on vain hetkellistä.

Mä oon myös 19 v. vielä, lokakuussa täytän 20. Esikoista ootan (: Perheeseen kuulu lisäkseni mieheni sekä koira ja kaksi kissaa. Olen lähihoitaja ja sijaisuuksia tulee tehtyä siellä sun täällä. Asutaan lapissa päin, rivitalo kolmiossa (74 neliötä). Ei oikeastaan oo mitään harrastuksia, mutta lenkillä tulee käytyä ja salilla satunnaisesti.

Hyvä olo ja mahtava fiilis tulee ulkoilusta, tykkään liikkua raikkaassa viileässä säässä. Käsityöt, kaverit, sukulaiset ja mieheni tekee mut onnelliseks :D Kesä ei oo yhtään mun juttu. Haaveillaan miehen kans omakotitalosta ja yleensäki perhe elämästä, että minkälainen siitä tulee.

Mä olen tämän porukan seniori, 41-vuotias luokanopettaja Pirkanmaalta. Ensimmäistä lastani odotan. Perheeseeni kuuluvat avomies ja kaksi siperianhuskya. Nuo huskyt ovat mulle kaikki kaikessa. Tammikuussa, tai oikeastaan jo nyt, elämääni kuuluu myös kolmas, joka on mulle kaikki kaikessa:Heartred
Harrastelen koirien kanssa lenkkeilyä sekä lentopalloa(ilman huskyja:laughing025). Asumme omakotitalossa, syrjäkulmilla. Olen erakkoluonteinen ja sosiaalisen työni vastapainona pysyttelen vapaa-aikanani melko visusti kotona. Dekkarien lukeminen on suuri intohimoni. Ruotsalaiset dekkaristit kiinnostavat kaikkein eniten.
Minulla on kaksossisko ja kaksi muutakin siskoa. Kaksossiskoani vanhin lapsi on 17-vuotias, hän kun löysi miehen ja perusti perheen jo hyvissä ajoin. Itsellä ei asiat ole sujuneet samalla tavalla, vaan löysin mieheni vasta 7vuotta sitten. Hän on 12 vuotta minua nuorempi:hello2
Jos historiani ja syyt lapsen saamiseksi vasta "tässä iässä" kiinnostavat, voit lukea siitä ensiodottajien keskustelusta.

Olen juuri 30v. ja asun Pirkkalassa. Perheeseeni kuuluu aviomieheni, 11v. poikapuoli, 9v. tytärpuoli, kohta 2v. tytär ja tämä vatsassa kasvava lapsi. Muutetaan parin viikon sisään omakotitaloon, jota on nyt 5 viikkoa remontoitu.

Olen lastenohjaaja ja tarkoitus olisi jatkaa perhepäivähoitajana äitiysloman jälkeen. Ennen biologista lasta olen ollut koko aikuisikäni ala-asteella töissä.

En harrasta mitään erityistä. Perheen kanssa käydään uimahallissa, retkillä, laskettelemassa jne. Paljon käydään isovanhemmilla ja muilla rakkailla kyläilemässä ja kutsutaan meille porukkaa. Iso lauma, iso onni!

Yhdessä mieheni kanssa oon ollu reilut 4v. ja naimisissa 3v. Perheemme muksuja rakastan ihan hirmuisesti ja toivon että heitä olisi lopulta viisi. Nyt siis neljäs matkalla.

Tykkään kesästä, suklaasta, realityhömpästä ja mun ihanasta miehestä.

Mä olen 28v., marraskuussa 29v. Perheeseen kuuluu mies 40v. ja esikoista odotellaan! Tavattiin netissä kaks vuotta sitte ja muutin Turusta tänne Lappeenrannan seudulle miehen luokse 3kk tapaamisen jälkeen. Äiti, isoveljet perheineen ja ystävät Turussa. Asutaan 64 neliöisessä rivitalokaksiossa ja aiotaan tässä pysyä, kunnes seuraava lapsi ilmoittaa tulostaan.

Mä olen koulutukseltani suurtalouskokki ja myyjä, mutta tällä hetkellä työtön. Mies on metsäkoneenkuljettaja ja töissä 12-16h/pvä. Päivät on vähän tylsiä, kun on niin paljon yksin ja vielä suht uudella paikkakunnalla, niin ei noita ystäviäkää ole vielä kertyny.

Harrastan miehen kanssa SaiPan fanitusta ja geokätköilyä. Yksikseen harrastan neulomista ja lukemista. Haaveilen neljästä lapsesta ja mies on siitä aivan kauhuissaan. :)

Mä täytän ens kuussa 31 ja esikoista odotellaan. Oon Keski-Suomesta jokusen mutkan kautta Pk-seudulle päätynyt. Mies tarttui matkaan Itä-Suomesta kohta 10 vuotta sitten, tällä viikolla vietetään kuudetta hääpäivää.

Tällä hetkellä työskentelen anestesiahoitajana, mutta täytyy katsoa sitten aikanaan miten homma toimii perheellisenä vai pitääkö miettiä toista työpaikkaa. Toivotaan, että ei.

Tällä hetkellä en voi varsinaisesti sanoa harrastavani aktiivisesti mitään, musiikki on ollut kyllä aina iso osa elämää, millon soittamisen ja millon laulun parissa. Matkustaminen ja hyvä ruoka on myös sydäntä lähellä.

Hauska tutustua!

Itse olen 32-v. Asun Espoossa miehen ja 1-v. esikoisen kanssa. Ikäeroa meidän muksuille tulee noin 1 vuosi ja 9 kk.

Olen sähköalan DI (niinkuin mieskin) ja sähköasioita teen työkseni. Teen tällä hetkellä nelipäiväistä työviikkoa, eli olen osittaisella hoitovapaalla syksyn ajan. Kevään tein täyttä viikkoa, kun mies oli vielä kotona esikoisen kanssa. Nyt perhepäivähoitoura on alkanut, joten yritetään keventää vähän. Jouluna esikoinen jää tietty kotiin mun ja vauvan kanssa.

Tällä hetkellä harrastan lähinnä tuon esikoisen kanssa puuhailua, mutta liikuntaa yritän lisäillä kokoajan. Olen aiemmin harrastanut liikuntaa tosi aktiivisesti, mutta nyt kun on työt ja päivähoito ja illat ja viikonloput vaan esikoisen kanssa aikaa, niin aika paljon tulee tingittyä omasta kuntoilusta. Nyt lajeina raskausjooga, punttis ja pyöräily. Rakastan myös hyvää ruokaa ja kokkaamista. Erityisesti olen nyt innostunut kokeilemaan kaikenlaisia uusia kasvisruokia.

Hei vaan kaikille :)

Olen 33 vuotias, Kaakkois-Suomesta aluperin lähtöisin, mutta asustellut Tampereen seudulla pian kymmenisen vuotta.
Mies 30v, lähtöisin Pohjanmaalta. Yhdessä olemme olleet reilut 5 vuotta joista 3 naimisissa. Tunteneet olemme kauemmin, onhan suhteemme lähtenyt käyntiin edellisellä työpaikallani työpaikkaromanssista :wink

Asustelemme vanhassa rintamamiestaloprojektissa hieman Tampereen rajojen ulkopuolella.
Työni on finanssalalla, miehelläni myyntialalla.

Lisäksi perheeseemme kuuluu kaksi pienehköä koiraa, joista toisella rescuetausta. Olemme toimineet myös ensikotina rescuekoirille, joten nämä koiratouhut kai voi lukea harrastuksiin.

Koirien lisäksi harrastuksiin kuuluu ratsastus, joka nyt tietty on tauolla hetken aikaa ymmärrettävistä syistä... Enkä millään malttaisi odottaa että pääsen takaisin hevosen selkään! Näiden lisäksi vielä tykkään käydä salilla, lenkillä ja liikkua muuten luonnossa.

Tämä kyydissä matkaava esikoisemme ilmoitti tulostaan melkein heti sen jälkeen kun olimme jo alkaneet luopua toivosta saada lasta, joten hän on kauan odotettu ja toivottu :Heartred Vieläkin välillä tuntuun vaikealta uskoa olevansa raskaana.:smug:

Huomenta kaikille! Täällä Helsingissä paistaa aurinko, ja multa paikattiin just viisaudenhampaat ilman puudutusta eikä ollut yhtään kamalaa! :)

Olen 27 vuotias, helsinkiläinen ensiodottaja. Ollaan oltu elämänimiehen <3 kanssa kimpassa kuusivuotta tammikuussa, kun meidän aurinko syntyy. Kihloihin mentiin Juhannuksena 2015. Asutaan sopivan kokoisessa kaksiossa, villin ja komentelevan, pilallelellityn kissan kanssa. ;D Asutaan ihan lenkkipolkujen ja metsän vierellä, yritin viimeksi eilen saada miestä houkuteltua puolukkan, hän on enemmän koti kolli. Viihdyn kyllä kainalossa elokuvia katsellen.

Olen ohjaajana leikkipuistossa, ja rakastan työtäni! Harrastan uimista tai oikeastaan vesijuoksua. Minulla on 6 kummilasta, ja kummius on iso osa minua. Olen aina ollut lapsirakas, leikkisä ja iloinen tyyppi.
Tämä tuleva vauva on ihaninta elämässä, ja en malta odottaa tammikuun loppua!

Kerrassaan kiva ketju tämä! :)

Täällä kirjoittelee muutamaa kuukautta vajaa 26-vuotias odottaja Tampereelta. Perheeseen kuuluu aviomies (-90), jonka kanssa ollaan pidetty yhtä vuodesta -07, naimisiin mentiin 08/12 sekä suloinen touhukas esikoispoika (03/14) ja kolme karvaista lasta (kissoja). Toista, ja samalla meidän perheen kuopusta, odotellaan siis.
Asutaan vuokralla 80neliöisessä rivari kolmiossa. Omaa ollaan etsitty jo tovi, mutta mitään unelmaa ei ole vielä löytynyt. Onneksi meillä ei ole kiire, vaan mahdumme tähän nykyiseenkin mainiosti Tuitun syntymän jälkeen.
Työskentelen laitoshuoltajana päiväkodissa ja viihdyn työssäni hyvin. Palasin juuri elokuun alussa hoitovapaalta töihin, joten kovin pitkään en ehdi töissä heilua ennen seuraavan mammiksen alkua.
Harrastuksiini voisin luetella viikottaisen uimisen, lukemisen, satunnaisen virkkailun, kokkailun ja musiikin (kuuntelu, keikoilla käynti).
Tällä hetkellä saan hyvän fiiliksen lempivuodenajastani syksystä ja omasta perheestä. Esikoisen päiväkotiarki on lähtenyt hienosti käyntiin (vaikka nyt sairastetaankin kotona) ja ihanasta miehestäni, jonka kanssa vietimme juuri 4-vuotis hääpäivää risteilyn merkeissä. Sekä tietenkin tästä masussani kasvavasta pienestä Tuitusta, joka tekee saapumisellaan perheestämme kokonaisen <3 ensi viikolla olisi rakenneultra, se hieman jännittää, että onhan kaikki varmasti hyvin :)

Moikka!

Kiva ketju kyl. :)

Täälä faksaa 30v mamma Espoosta. Perheeseen kuuluu tyttö 8/2013 ja avomies. Kerrostalokaksiossa vuokralla asutaan ja yritetään mahtua nykyisiin puitteisiin siihen asti kunhan ehkä joskus oma ostetaan. Asuttiin välillä muualla päin Suomessa (Jns, Sjk, Oulu) ja nyt vasta elokuun alussa palasin siihen työhön, josta silloin 3v sitten mammalomalle jäin.
Ammatikseni olen huoltovastaava. Melkosen laaja työnkuva - lähinnä rahaliikennetehtäviä, koneiden korjauksia, huoltoja ym.
Harrastuksia ei juuri ole. Helpottaisi erilaisiin juttuihin mukaanlähtemistä jos tuntisi ketään, mutta kaikki sukulaiset ja ystävät on ympäri Suomen. Neidin kanssa yritän mahdollisimman paljon ulkoilla aina kun siihen on mahista. :)
Tämän raskauden aikaan olen varsinkin ollut sellainen maailmanlopunodottaja. Mulla taustalla 5 peräkkäistä keskenmenoa, niin ne vähän varjostanut tätä odotusta. Vähemmänkin siis voisi stressata. Sentään mulla on tuo yksi ilopilleri jo olemassa ja siitä kiitollinen <3

22-vuotias esikois tyttösen odottaja Helsingistä. Alunperin keski-suomesta kotoisin. Aikaisempia raskauksia takana on 2. Perheeseen kuuluu minä sekä koirani ja toivottavasti myöhemmin saadaan isä vielä kuvioihin takaisin. Asun n50m2 kaksiossa kantakaupungin rajalla. Haaveissa olisi isompi asunto, jossa pääsisi sisustelemaan lastenhuonetta, mutta näillä mennään vielä toistaseksi.
Olen turva-alalla töissä.
Harrastuksia ei juuri ole. Vapaa aika kuluu koiran kanssa touhutessa :)

Moi kaikki. Asun siis Vantaalla, esikois(poikaa) odotan ja 37 v. Olen lastentarhanopettaja, tällä hetkellä työ vie kyllä kaikki voimat. Kaksi keskenmenoa takana (8/15, 12/15, jälkimmäiset olivat kaksoset). Perheeseen kuuluu avomies, kaksiossa asutaan. Kotoisin Helsingistä/Espoosta. LA 30.1. :)

Heippa! Minä olen kuun lopussa 32 vuotias toistaiseksi neljän lapsen äiti. Pojat meillä on 6v ja 4v, ja tytöt 2v ja 1v. Asutaan Päijät-Hämeessä. Olen kotoisin Uudeltamaalta ja kohta kahdeksan vuotta täällä päin asunut. Mies on kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta. Työpaikka meillä on sama kaupanalalla, tehtävät hieman erilaiset. Työpaikkaromanssi siis :wink:p Yhdessä ollaan oltu vasta reilu 7 vuotta, esikoisemme sai alkunsa vain 1,5kk seurustelun jälkeen, ja monet kauhistelivat silloin meidän tilannetta, mutta aika hyvinhän tässä kävi :wink Naimisissa ollaan oltu nyt reilu viisi vuotta ja pari kuukautta enemmän omistettu yhteinen ok-talo. Uuden talon hankinta on edessä, ja sopiva on löytynytkin, nyt pitäisi laittaa tätä mökkiä myyntikuntoon. Harrastan käsitöitä, lähinnä neulomista ja virkkaamista, sekä leipomista. Ja kai voisi sanoa, että myös täällä foorumilla moderointia :)

Mä oon 25-vuotias 2/2016 syntyneen pojan äiti. Asutaan vielä hetki hyvinkäällä ja kohta muutto ihan omaan kotiin (vihdoin) maalle päin. Perheeseen kuuluu mun ja pojan lisäks aviomies ja kissa. Harrastuksia ei oikeestaan oo.. Tykkään kattoa harry potter elokuvia ja joulu on se mun juttu. Päivät menee oikeestaan vaan pojan kanssa touhutessa :) ikäeroahan näille tulee siis 11kk jos tää masutapaus vaan viihtyy loppuun asti masussa. :)

Moikkamoi, oon 26v, asustelen esikoispojan, aviomiehen ja kahden koiran kanssa Espoossa. Työskentelen sosiaalialalla, äippälomalle marraskuun lopulla ja laskettu aika 4.1. Tyttö tulossa :Heartbigred tykkään lenkkeillä koirien kanssa ja käydä salilla. Tosin se on pikkasen ollu hakusessa raskauden aikana, hups :)

Takaisin