Esikoista odottavat

Mä en oo tuntenut vielä (rv 21) oikein mitään liikettä, ehkä jotain pientä muljahtelua joskus, mutta niin ettei voi oikein varmaksi sanoa. Rakenneultrassa sanoi juuri että johtuu siitä, että istukka on mulla tuossa edessä ja vaimentaa potkut. Mutta eiköhän tuo ehdi ihan tarpeeksi vielä potkiskella :inpain::happy119

Mulla on nyt rv22 vasta alkanut selkeämmin tuntumaan (vieläkin aika heikosti) potkut ja muljahdukset. Istukka täälläkin edessä :)
 
Kuulostaa tutulta! Itse olen kysellyt paljon läheisiltä ja oman miehen lapsen kanssa joitakin kokemuksia, mutta ei pitkäaikaisista arkipäivän rutiineista ja parivuode ikäisten kanssa ollenkaan mitään erikoisemmin joten kuumottaa itse aika paljon miten pärjää ja yllätyksenä meille tuli kun itse käytin ehkäisypillereitä kuitenkin sekä opiskelut loppu suoralla enkä tiedä ehtiikö tässä suorittaa kaikkea loppuun kun laskettu aika on 8.1.2018 ja tässä kuussa on jo äitiysloma.

- tulevaäippä rv31+6
 
Kuulostaa tutulta! Itse olen kysellyt paljon läheisiltä ja oman miehen lapsen kanssa joitakin kokemuksia, mutta ei pitkäaikaisista arkipäivän rutiineista ja parivuode ikäisten kanssa ollenkaan mitään erikoisemmin joten kuumottaa itse aika paljon miten pärjää ja yllätyksenä meille tuli kun itse käytin ehkäisypillereitä kuitenkin sekä opiskelut loppu suoralla enkä tiedä ehtiikö tässä suorittaa kaikkea loppuun kun laskettu aika on 8.1.2018 ja tässä kuussa on jo äitiysloma.

- tulevaäippä rv31+6

Tulikohan tämä vahingossa tänne maaliskuisten ryhmään? (:
 
Heipä taas! Mä oon ny noin pari viikkoa tuntenut enemmän ja vähemmän selvästi liikkeitä ja potkuja [emoji173]️ tänään 19+6. Välillä on potkut olleet niin voimakkaita että on näkynyt ihan vatsan pinnallakin ja mieskin tuntenut :) täällä on kyllä bebe ollut aktiivinen ja liikkuvainen ultrissakin :D ettei sinänsä ihmetytä, vaikka en ihan näin kovaa liikkumista osannut odottaa näin aikaisin.
 
Niin ja istukka on takana, selän puolella niin sekin varmaan vaikuttaa paljon :) aivan ihanaa kyllä kun tuntee sen möyrinnän ja täällä varsinkin iltaisin ollaan tosi aktiivisia :D
 
Mulla nyt rupeaa tuntumaan liikkeet... Tänään 21+0. Tai oon jo pari viikkoa jotain muljahteluja tuntenut toisinaan, mutta perjantaina kun oli ultra ja siellä näki että myllertää riiviö menemään niin nyt sen jotenkin uskoo että ne on vauvan liikkeitä eikä mitään vaikka ilmavaivoja. :p Joten nyt sitten ihmetellään että onpa vilkas mukula ja kylläpä möyrii ja potkii.
 
Hei. Täällä on kanssa yksi joka odottaa esikoistaan. Vaikka olenkin iloinen ensimmäisestä vauvastani niin se synnytys pelottaa minua ihan kamalasti :sad001
 
Moi!
Sain toissapäivänä haiivan herkkään testiin mikä vahvisti epäilyni raskaudesta. Totta kai se tuli nyt kun ei yhtään ajatellut asiaa, mut tiesin sen jo rintojen isoista muutoksista, vaikka ihan alkumetreillä ollaan. En aio tehdä hankintoja ennen kuin se 12 viikkoa mennyt. Ainut on äitiysvitamiinit koska ne koen tärkeäksi. Muutoin mennään päivä kerrallaan ja onhan tämä melko muutos saada lapsi yksin kaukana kotoa ilman perhettä lähellä. No, täällä yritän aikaani viettää jutellen. Kokemusta on lapsista mutta kyllä se oma vauva-arki pelottaa ja jännittää... Eiköhän kaikki hyvin mene kuitenkin.. Toivon vain että raskaus sujuisi ongelmitta ❤️
 
Takaisin
Top