Kuinkas moni odottaa ensimmäistään? Olisi kiva saada asiasta keskustelua. Itsellä yksi raskaus takana joka päättyi rv12, eli nyt sitten ensimmäistä lasta odotan syntyväksi. Jos näin voi sanoa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoista täälläkin kovasti odotellaan. Pääsiäisen jälkeen jätettiin ehkäisy pois yhteisestä päätöksestä, itse laskiskelin kyllä ovulaatiota, mutta ei mitenkään kalenterin mukaan eletty. Sitten alkoi menkat, ja siitä tasan 7 päivää myöhemmin tein ensimmäisen positiivisen testin, nyt tehtynä yhteensä kolme, koska nuo välissä olevat menkat vähän sotki tätä kuviota.
Itse olen kovin paha stressaamaan aina kaikesta, mites te muut ensikertalaiset, ootteko osanneet nauttia tiedosta ja raskaudesta, vai onko samaa kuin täällä, vähän ylihuolehtimista kaikesta, mistä ei ehkä tarvitsisi huolehtia?
Alkuunsa stressasin raskaustestin viivan vahvuutta, pelkäsin että kkm tai kohdunulkoinen. Oireettomuuskin stressas. Nyt kun oireet on ihan helvetillisiä ja alkuraskauden ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin niin osaan kyllä nauttia jo! Markerolig kävitkö ar ultrassa? :) tai aiotko?
Voisin niin kuvitella meillä saman keskustelun, Ihmemaanlapsi. :D "odota nyt vaan, kaikki aikanaan." Vaan kun itse olen hirvittävän hätäinen, plus koska tämä raskaus on enemmän kuin toivottu, haluaisin "varmemman varmuuden" tästä. Tokaisi vain, että eikö kolme positiivista testiä riitä todistamaan.. :DD
asiasta kolmanteen, miten teillä on miehet suhtautuneet raskauteen? :)