Esikoinen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Fuego
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin eilen elämämme ekassa ultrassa! Olipa jännittävä kokemus, myös miehelle :grin Ihan mieletön tunne oli kuulla lääkäriltä, että syke lyö! Käsitttämätön onni valtasi kyllä molemmat :Heartred Uskaltaisiko kohta ostaa jotain pientä niin konkretisoitusi vauva?:)

HCG oli normaalisti nousussa, eli lääkärin mukaan kaikki hyvin. Mä voin huokaista helpotuksesta vasta sitten kun oon käyny ultrassa ja nähnyt että siellä joku on. Mutta positiivisin mielin pitkästä aikaa! :)

Onko teillä muuten kokemusta / suosituksia varhaisultrasta Helsingin seudulla?

Muista keskustelupalstoista oon lukenu perhe-artesta. Se on selkeesti halvin ja vissiin ihan hyvä. Siellä kätilö tekee ultran eli sen takia halvempi. Ku muuallahan se on gynekologi ja siitä hinta nousee tosi paljon. Mä kävin Ratsulan Karilla (ottaa monessa paikassa vastaan) kun oli hänestä hyviä kokemuksia lapsettomuustutkimuksissa. Mutta hinta oli korkea 200 euroa. Mut niihin tutkimuksiin meni yli 1500 euroa et siihen verrattuna toi ei ollut kallis:)

Meillä miehen kanssa ensimmäinen tulossa. Ei siis kummallakaan lapsia entuudestaan, vaikka ollaankin jo yli 35 molemmat. Onhan tämä toisina päivinä kovin raskasta kun takana on ulkoinen viime keväältä, toisina päivinä sitä taas luottaa enemmän tähän "tilaan", jossa nyt on. Toivottu ja kovin odotettu on tämä paketti, jonka pitäs syliin asti toukokuussa tulla.

Takaisin