Esikoinen toiveissa

Viime kierrossa jatkoin myös testaamista niin kauan, että viiva selkeästi haaleni ja silloin oli selvästi kaks viivaa vain sen yhden päivän...
No toivotaan, että ovis on tapahtunut silloin kp 17 tienoilla kun peittoja heiluteltiin ahkerasti. Kiinnostaisi kyllä tuo aukiolotutkimus, kun olen sairastanut oireettoman klamydian aikoinaan... :smiley-ashamed008

ss, hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin. :happy: Ja ihan mahtava toi sun vanhempien reaktio! :grin

Mindis, onnea opiskelupaikasta! Ja tsemppiä ultraan! :)

Jemberry, mä ainakin näen väriä! :happy: Ootko jo uudestaan testannu?

Iivje, onnittelut uudesta kodista! :)

Nessulle voimia! :Heartred

Kube, puhaltelen kovasti plussatuulia sinne! :happy:

Täällä nyt vaikuttaa siltä ettei ovis nyt ihan lähipäivinä ole joten saadaan toivon mukaan hyvin talleteltua kun mies tulee huomenna työreissulta kotiin. :happy: Pääsee sitten kunnolla jänskäämään piinapäivinä! :p

Hei taas :)

Jemberry: kyllä tuo vaan minunkin plussia näkemättömiin laseihihin näyttää väriltä!

Tsemppejä kaikille muillekin! :talk017

On: Ovistestailut on aloitettu, mä menen pelkällä digillä ja toistaiseksi (niinkuin pitäisikin) tyhjää ympyrä näyttää. Näiden tuplahormonitestien pitäisi näyttää ensin estrogeenin nousu jota pitäisi seurata LH huippu, joten lähipäivinä odottelen estrogeenin nousua ilmoittelevaa vilkkuvaa hymynaamaa, varsinainen ovis olisi laskenalisesti viikonlopuna. Meitä juhannus oviksenmetsästäjiä taitaa olla useampia? :nailbiting: käyttääkö joku muu digejä?

Minä kans testailen digillä sekä lisäks tikulla. Kaikki on tällä hetkellä ihan sekaisin!: sunnuntaina hailakka viiva ja digillä pelkkä ympyrä(kp 11), maanantaina hailakkaa viivaa pukkaa mutta hymynaama tuli testiin(kp 12)!!, tein samana päivänä uuden digin ja tuli pelkkä ympyrä.. No tänään(kp 13) digi näyttää edelleen ympyrää, mutta liuskat ovat vahvistuneet, ei kuitenkaan ovis vielä.. Eli en siis tiedä onko ovis ollut jo vai onko se tulossa.:shifty: se eilinen hymynaama taisi olla virhe, luulen niin.... Mutta siis jussina pitäis olla ovis kp 29 mukaan, mutta luulen että se on huomenna, koska tänään viiva on sen verran vahvístunut. Sekava tää mun teksti, mut oon ihan pihalla näiden testien kans. :hilarious:

Ninni teille ei jää siis muuta vaihtoehtoa kuin pupuilla varmuuden vuoksi joka päivä. :wink Ei vaan, toi on niin ärsyttävää ja itellä vähän samaa ongelmaa tässä kierrossa...

Joo Kirveli aavistus oli ja on että tällä viikolla se ovis kuitenkin on, eli oikeesti ei auta kun pupuilla päivittäin :D ai sulla kans ongelmia? :shifty:

Joo tuolla ylempänä kerroinkin etten saanut kunnolla ovista tikkuun. Monta päivää samanlaisia hailakoita mut kuitenkin kontrolliviivaa vastaavia vaan tarjoo kolmatta päivää putkeen...Viime kierrossa sain selkeästi yhtenä päivänä kunnolliset tuplaviivat ja ennen ja jälkeen ei viivoja ollu. :shifty: Ei oo myöskään ollu oikein kunnollisia ovistuntemuksia, tosin äkillinen noidannuoli selässä vähän häiritsee oireiden tunnistamista. :arghh:

Siis kolmatta päivää putkeen näyttää testi positiivista? o_O onko se mahdollista edes. Mikä kp sulla olikaan menossa?

Aloin miettiä, että voiko olla joku häiriö jos ovista ei saa kunnolla tikkuun, mutta kuitenki sinne päin? Alamahaa/nivusia jomottanu kuitenki koko ajan. Jos mulla on tuolla alhaalla joku tukos? :eek:

Ninni, onpa kummaa jos digi noin heittelee, en osaa sanoa, mutta olisiko ollut virheellinen? o_O Jatka kuitenkin testailua, eiköhän se ovis sieltä juhannukseksi tule!

Kirveli, onko ne ovisviivat vieläkin yhtä tummia kuin silloin kp17? olisko ovis vasta tullut/tulossa? Joka tapauksessa ei muuta kun hyödyntämään! :wink Tärppionnea!

Beislalle onnea inssiin! Toivottavasti ovis tulee nyt lähipäivinä :) Teitä onkin monta parin viikon päästä testaavaa!

Ovistsempit ja plussapuhurit kaikille, ja nautinnollista juhannusaikaa! :talk017

Olikos muita kierron loppuvaiheen piinailijoita? :) Kube ainakin testaa viikonloppuna, pidän peukkuja pystyssä!

Muokattu viimeksi:
Jep jatkan testailua :) Jemberry, hienot plussat on ja toinen on vahvistunut hienosti! Ihanaa! :)

Moikka. Osaisko joku neuvoo? Ollaan yritetty mieheni kanssa lasta 3 viikkoa. Alavatsassa on tuntunut kipristelyä jo monta päivää, kylmä melki koko ajan, rinnat aristaa, vatsa turvonnu, väsymystä ja oon tehny 3 testii jotka näyttää negaa :/ Lasta ollaan toivottu perheeseen.

Koska sulla on ovulaatio ollu tai viimeset menkat? Onko säännöllinen kierto? Monet seikat vaikuttaa raskautumiseen :) jatka testailua vaan jos ei menkat ala.

Kyfi, tee testi ens maanantaina aikaisintaan, sillon ovulaatiosta on kulunut 14 päivää. Siis edellyttäen ettei menkat ala. :) Tsemppiä!

Siis en tosiaan tiedä onko ovistesti varsinaisesti positiivista näyttänyt missään vaiheessa tätä kiertoa, mutta viime kierrossa tosiaan viiva selkeästi tummu ja sitten haaleni. Nyt niitä samannäköisiä viivoja on tullut kolme kertaa peräkkäin, eivät ole vahvistuneet tai haalenneet mun silmään. Ehkä kannattaisi lopettaa testaaminen tän kierron osalta ja odotella uutta.

Hyvinpä näyttää sujuvan tää vauvaprojekti, kun heti toisessa kierrossa menee hermo omaan kroppaan... :facepalm:

Muoks. Ai niin Ninni, kp 19 oli tänään. Viime kierron ovisplussa (tai sellaiseksi sen ainakin tulkitsin) tuli kp 15.

Sulla on sama ku mulla, että testien avulla oikeestaan pitää ovis löytää? Mä en tunnista ovisoireita ja oon yrittäny netistä lukea niistä limoista, mutta en osaa kiinnittää niihin huomiota. :bored:
Voihan se olla että ovis on ollu sulla ja jos ootte pupuillu niin se voi tärpätä nyt!:p Mulla menee kans hermot kroppaan.

Kyfi oisko liian aikasta testata vielä ja siks nega?
Mikä ehkäsy teillä oli tähän asti sit käytössä?
Ittellä pillereitten lopettamisen jälkee teki kroppa vähä aikaa kepposia kun hormoonit oli sekasi :)

Juu Ninni en oo huomannu mitään eroja limoissa, vaikka koittanut ronkkia näytteitä venytettäväksi. :p

Mutta! Nyt täytyy iloita, et äsken herätessä ja edelleen on aikamoiset nippailut alavatsassa meneillään! Oi jospa olisivat ovistuntemuksia... :angelic: :rolleyes: Täytyy tänään yhyttää mies vällyjen väliin, pari päivää ollut taukoa ton mun poksahtaneen selän vuoksi.

Muoks. Menin nyt kuitenkin tekemään vielä yhden testin ja vihdoinkin se viiva oli selvästi haaleampi. :wacky:

Muokattu viimeksi:
Takaisin