Esikoinen toiveissa

Jemberry, plussalta näyttäisi vahvasti!! :) testaa huomenna tai ylihuomenna uusiksi ja tuu sit helmikuisiin <3 ! Mahtavaa paljon tarrasukkia mukaaan sinne!!!!!

Jemberry, kyllä tuon plussaksi tulkitsen :) selvästi näkyy väriä :)
Ovistikut on mulle ihan uusi tuttavuus, tilattuna on mammaksin liuskoja. .Onko noi nyt David merkkisiä..mutta pitää ehkä tilata varmuuden vuoksi myös niitä cb:n hymynaamallisia :) kiitos tsempeistä kaikille <3 liiankin tuttu vieras tuo "täti" meille kaikille täällä...

ss- onnea hyvistä uutisista ja ihanaa odotusta! :)

mindiS Kiva että sait koulupaikan, tsemppiä ultraan!

waterlily85 Voi harmi ettei tärpännyt :( Toivottavasti sullakin pian kierrot palautuisivat normaaleiksi. Olisin voinut ottaa kp1:n sun puolesta, täällä malttamattomana odotellaan tyhjennysvuotoa että päästäis tjottailemaan!

Jemberrylle isosti onnea plussasta(?) ja tarratöppösiä matkaan :) Mulla ei vielä ole "silmää" noille raskaustesteille, mutta jopa minä nään tuossa hailun viivan!

Me saatiin ihana kämppä! Viikon oon odotellut tulisilla hiilillä asukasvalinnan tuloksia, mutta onneksi tänään tuli viimein tieto. Tulee olemaan enemmän neliöitä, omaa rauhaa ja pikkuinen piha :Heartpink Nyt varsinkin olisi se muksu tervetullut, mulla jo sormet muutenkin syyhyää tän pesänrakennuksen kanssa. Tää tietää taas pahvilaatikkokaaosta ja muuttostressiä, etenkin kun päästään muuttamaan ihan pian niin ei tietenkään malteta rauhassa ja pikkuhiljaa tätä hoitaa. Jospa sitten ei tarvitsisi muutamaan vuoteen muuttaa mihinkään! :grin

Moikka pitkästä aikaa! Ei oo muutamaan viikkoon ollut fiilistä kirjoitella. Monen sattuman summana mulla meni jotenkin usko koko raskausyritykseen. Rustailin blogiin enemmän asioista, jotka vaikutti tuohon synkistelyyn. Lapsettomuuspolilta tuli aukkarikierron muut tutkimustulokset jne., eikä ole sen jälkeen oikein ollut fiilistä nauttia mistään saatika kelailla yrittämistä...

Mutta mitäs täällä? Plussia on ilmeisesti tipahdellut oikein urakalla? Onnea tuplaviivalaisille.

Jospa minäkin vielä joskus, vaikkei nyt just olekaan luottoa siihen, että meille suotaisiin vanhemmuuden onnea.

Voi Nessu. :sorry: Tiedän, etteivät mitkään lohdutukset auta noihin oloihin kun ne iskevät päälle. Koita nauttia kesästä ja unohtaa hetkeksi nää hulluksi tekevät raskaustouhut (juu, helpommin sanottu kuin tehty...). Syksyllä sitten uudella puhdilla hoitoihin. :shy:

Onnea plussasta jemberry!

Jemberry,kyllä minäkin plussaksi tulkihen,onnea! <3
Nessulle tsemppihali <3

Noniin nyt käytiin mun iltavuoron jälkeen mun vanhemmilla,mukana mummila kyltti ja ultrakuva. Tämä on heidän ensimmäinen lapsenlaps ja reaktio oli kyllä näkemisen arvonen,sen arvonen et kannatti malttaa 3kk odottaa :P äiti meni pitkin seiniä onnesta, isä oli niin onnessaan että sanottamaksi meni :D isä oli osannu vähän arvella :D innoissaan äiti alko siellä jo suunnittelemaan mökille leikkimökit jne :D soittihan se sitten puolisukua läpi ja innoissaan kaikki :P
Torstaina mennään miehen vanhemmille (työt venyttää käymisen myöhemmäksi) heille sitten 10lapsenlaps kyseessä :)
ihanaa,enään ei tarvi valehdella!:'D

jannahille isot onnittelut plussasta! Pysykööt pieni matkassa mukana loppuun asti :)

jemberry varovaiset onnittelut!

iivje onnittelut kämpästä! Pieni piha kuulostaa niin kivalta ajatukselta! Asutaan itse kerkkarissa ja parveke niin pieni että ei siinä viitsi edes istuskella kun ei mitään parveke settiä mahdu :sad001

Täällä kp22 että viikonloppuna taitaa olla totuuden hetki. Malttamattomana haluaisin testata jo lauantaina-sunnuntaina, mutta ei nyt haluais hätäillä vielä. :)

Voi Nessu :sad001 Voimia sinne :Heartred Ei varmasti mitkään lohdutuksen sanat auta tuossa vaiheessa.. toivottavasti pystyt kuitenkin nauttimaan kesästä, onneksi viimeistään syksyllä puhaltaa uudet tuulet uusine mahdollisuuksineen

iivje onnea uudesta asunnosta :) Kova hommahan muutossa on, mutta kyllä se lopputulos on sitten sen arvoinen! Ihanaa että saatte oman pihan :p

ss- oli varmasti mahtavaa päästä kertomaan uutinen ja nähdä vanhempien ilmeet ja reaktiot :grin

Kiitos kaikille onnitteluista :Heartbigred jotenkaan itse ei vielä täysin uskalla luottaa plussaan ennen varmistustestejä, niin varhaisilla päivillä kuitenkin vasta mentäisiin... aamulla teen uuden testin, toivotaan että olisi vahvistunut :angelic:

Ss aivan ihana reaktio sun vanhemmilta!! :) mun vanhemmilla oli kans samanlainen reaktio ja mun isähän jo ehti sitten heti juoruta kaikille sukulaisille ja tutuilleen, että siitä tulee ukki! Ja mä olin sillo vasta viikolla 5+6 :'D
Ohoh! Siellähän on ainaki pienelle serkkuja luvassa kun sun miehen puolelta on jo 10 :D ihanalta kuulostaa :)

Kiitos ihanaiset ❤️

Jemberry katos katos mikähän se siinä testissä kurkistaa ;) sain samallaisen ja jo seuraavana päivänä tummunu jo:) onnea ja paljon vauvaliimaa ❤️

Nessu haleja!<3

Ss- ihanaa että kaikki oli hyvin ultrassa!:happy:<3

Tasapuolisesti kaikille plussa tuulahduksi❤️

pahoittelut niille keille se typerä täti hyökkäs!

Onnea jemberry!!! Plussaltahan tuo näyttää ja kuivassa testissä jo paremmin väriäkin! :)

Nessulle voimahali! :hug013

ss-, ihana kuulla että sun vanhemmat noin innostui. :grin Toivottavasti miehen vanhemmat on yhtä ilosia, vaikka heillä jo useampi lapsenlapsi onkin.

Kirveli, meillä sama tilanne, joka kierron piinapäivinä vaan pohdin että miten kertois vanhemmille. Luulen että molemmat odottaa jo kovasti, mutta isästä varsinkin näkee että olis lapsenlapset jo tervetulleita.

mindiS, onnea kouluun pääsystä! :)

Jemberry, mä en näe testissä haamua vaan selvästi väriä eli plussan! :grin :wav

iivje, onnea asunnosta, kuulostaa ihanalta paikalta. :)

waterlily pahoittelut. :sad001

Nessu, voimia. :hug013 Lapsettomuus on kauhea toivon ja epätoivon ja tietämättömyyden vuoristorata. Eikä kukaan jaksa olla puoltatoista vuotta aina toiveikas. Lääkkeillä voi kuitenkin saada myös ihmeitä aikaan, varmasti teilläkin on vielä joskus nyytti sylissä.

kube, plussatuulia viikonlopulle! :)

Plussatuulia kaikille muillekin, kyllä se sieltä vielä tulee! :wav

On. Ke aamuna tehdään inssi, ja siihen jää mun oviksen tikutus tässä kierrossa, kun juhannus sotkee suunnitelmat. Mutta jos tulee normiajan puitteissa (eli lauantaihin mennessä ovis), kyllä sen keskiviikon pitäis riittää. Ainakin oireiden kehittelyyn, jos ei muuta.

Huoh. Kertokaa mitä mun kropassa tapahtuu, kun nyt jo kp 19 ja edelleen tulee kahta viivaa ovistestiin. :mad: Ekan kerran tulkitsin viivat samanvahvuisiksi kp 17... En ole tuntenut mitään nippailuja eikä limoja ole esiintynyt.

Onko mahdollista, että hormonitasot nousee, mutta varsinainen ovulaatio jää tapahtumatta?

Muoks. Menin ottamaan vitamiineja ja tuli yhtäkkiä mieleen, että voisiko noi tässä kierrossa napsimani Geleet aiheuttaa tämän? o_O

Muokattu viimeksi:
Geleestä en tiedä, kun en ite ole käyttänyt. Ja limojen puute (jos sulla yleensä niitä on) kuulostaa oudolta suhteessa ovistestiin. Mutta ei ole epätavallista, että testi näyttää plussaa monta päivää. Mäkin katoin ekassa kierrossa kuinka kauan on plussa, ja kolmena päivänä tais tulla ennen kuin alkoi haaleta. Klinikan lääkäri sanoi kuitenkin, että ekan plussan jälkeen pitäis lopettaa tikutus, myöhemmillä ei ole enää merkitystä. Tikku ei tietenkään takaa, että ovulaatio on tapahtunut, vain että hormonit on nousseet. Jos esim. munanjohdin on tukossa tai muuta häikkää, sitä ei kotitestillä voi selvittää.

Takaisin