Esikoinen toiveissa

Jannahille isosti onnea plussasta! :)

Mulla on pillerit toimineet hyvin sitten, kun viimein löytyi oikea merkki. Rengaskin oli käytössä ihan hyvällä menestyksellä pitkän aikaa. Siksi vähän pelottaa lopetella hormonaalinen ehkäisy. Mulla on muutenkin helposti rasvoittuvat hiukset ja epäpuhtauksiin taipuvainen iho ja ainakin silloin nuorempana kärsin kovista kuukautiskivuista. Mutta minkäs teet, eihän niille mitään mahda :D

Jannahille oikein paljon onnea! :happy:

Mulla oli minipillerit käytössä vähän yli vuoden. Sinä aikana ei ollu menkkoja ollenkaan mikä tällaselle menkkakipuiselle oli ihan kiva juttu. Mutta pelkäsin kyllä että menee tosi pitkään ennen kun kierto tasottuu. 35 päivää meni pillereiden lopettamisesta ekoihin menkkoihin ja sen jälkeen on ollu kierrot 33-35 päivää. Menkkakivut on tosiaan palannu kyllä valitettavasti... Sillon kun lopetin pillerit niin olin aika itkuherkkä mutta se meni kyllä ajan kanssa ohi.

Aivan jännittää ku ovis pitäis olla viiden päivän päästä, JOS kierto on sama ku ennen :nailbiting: ovistestit on näyttäny samaa joka päivä, eli haaleeta viivaa tai viivanpaikkaa. Eli niiden mukaan ei olis ovis vielä lähellä :) kauhee jännitys..

Jemberry hyvältä kuulostaa! :angelic:

Hmph. Viikonlopun testannut päivittäin enkä osaa vieläkään sanoa, onko ovis ollut vai ei. Tikutkin loppu tänään. No, pupuiltu on ahkerasti ja haen uuden paketin ovistestejä ja jatkan niin kauan että viiva selkeästi haalenee.

Onnea jannah :happy:
täällä menossa kp 28/28-30? Vähän epäselvä nyt kierron pituus ..eilen hätäpäissäni testasin päivällä..negahan se oli ... jos ei huomenna ala menkat niin täytyy sit testailla uusiks, aamupissasta:grin

Starling, ihanat uutiset, nyt saa kyllä sydän jatkaa pomppimista! :)

jannah jes, nyt kovasti vauvaliimaa että pysyy mukana! :) :wav

Ninni, kaikilla ei ovistesti hiljalleen vahvistu vaan hyppää "nollasta sataan", eli ovis voi olla lähellä vaikka testit ei lupaa. Tietty joillakin menee asteittain.

Jemberry pääsitkö testaamaan? Mikä tulos? :smiley-bounce012

Onnea jannahille plussasta <3

Tänään käytiin np-ultrassa,kyllä jännitti! Yö meni valvoessa :D no,siellä se pieni pieni oli <3 kovasti heilu ja kaikki oli hyvin <3 tänään mennään mun vanhemmille ja kerrotaan tämä uutinen,ostettiin mummila kyltti heille :)
Tsemppiä kaikille !<3

Oi ss- ihanaa odotusta teille! Itsekin jostain syystä odotan melkeinpä eniten sitä, että saisi kertoa raskausuutisen omille vanhemmille!:love7 Olisi ensimmäinen lapsenlapsi heille ja tiedän et varsinkin mun äiti jo vähän salaa toivoo...

Ss ihana kun pääsitte ultraan ja kaikki oli hyvin ja saatte kertoo ihanasta uutisesta muillekki!! :) kerrohan sitten minkälaiset ilohepulit siellä tulevat isovanhemmat sai ;)

Mitäs meiä muille plussanneille kuuluu kuten lauruskaah ja bb?

Täällä tänään saatu ilouutinen eli mut on hyväksytty kouluun!!! :) vielä vähän mietinnässä että aloitanko ens syksynä vai tänä syksynä koulun.. onhan tässä onneks hurjasti viikko annettu aikaa miettiä :'D
Nt-ultrakin ois ylihuomenna aamulla! Ekaa kertaa näkee ja kuulee että onko siellä massussa ketään matkassa, jännittää :)

Mindis 12+1

...Huoh. ..Tästä päivästä tulikin kp 1 :sad001 kyllä harmittaa....kierto oli siis vain 27 päivää...ei ole ikinä ollut näin lyhyt...kroppa siis yhä sekaisin kkm jäljiltä :sad001 nyt tosin tuntuu menkkaoireita. .viimeksi ei ollut niitäkään. .joten jospa nyt alkaisi palautua normaaliin... kaikki toivo siis tähän kiertoon! Ja nyt otan kyllä ovistikut avuksi...
parempaa onnea muille piinapäiviä viettäville! :wink

:) mindiS täällä menee oireidentäytteisesti :D nyt starttasi 7+0 ja viime viikko meni pahoinvoiden nyt ehkä vähän parempi ajoittain mutta etominen tulee vähän aalloittain.. ja yleensä kestää koko päivän eikä mtn aamupahoinvointia. Itkettää ja on tunnevammainen olo :D lisäksi uusimpana vatsan pömpötys ja housut alkaaa kiristää hitusen.
Huomenna olis eka neuvola :) sitä tässä oottelen ja tietoa jatkosta.

Mites siun masuasukki voi? Joko oot käynyt nt-ultrassa? :)

Joo, kuulostaa ihan samanlaiselta kun munki oireet just viikon 6+ jälkeen :D nyt vasta alkaa näkyä "valoa tunnelin päässä" kun pahoinvointi ei ole enää jatkuvaa ja joka päivästä :)
Ihana! Sullaki menee viikot noi hurjan nopeesti että nyt oot jo neuvolaan menossa huomenna!! :) otaha mies mukaan sinne ni saa seki siellä vähä tietoa asioista ;)
Meillä ois nt-ultra ylihuomenna ja sit näkee mitenkä masuasukki voi :) vähän on jo alkanu tulee lieviä kasvukipuja tuonne kohdun alueelle, että taitaa joku siellä raivata tilaa ittelleen :)

:) mies on tulossa mukaan juu !
Mä tässä kauhulla oottelen seuraavia paria viikkoa että paheneeko pahoinvointi vai ei. En oo oksentanu kertaakaan vielä mut ei oo ollu kaukanakaan :S
Ihanaa että pääsette pikkusen näkemään ! Tuuthan kertomaan sit miltä siellä näytti!! Huikeeta.. mulla on kohdun tuntumassa kans kipuilua ajoittain ja tuntuu pinkeältä ja kireältä jotenki välillä.. tosissaan tuntuu että jotain tapahtuu selkeästikin vaikka vasta näin ajoissa mennään. :)

Siis mä en voi luottaa noihin Sofin testeihin ollenkaan! :O Tuli haalea viiva/viivanpaikka ja cb:n ovistesti näytti hymynaamaa eli ovis olis nyt/tulossa! :O

Katoin kalenterista, että viimeks ku mulla oli ovis, olin tehnyt jo seuraavalla viikolla plussan testiin :D

ss- ihania uutisia! :) kerrohan miten vanhemmat reagoivat uutiseen :)

Waterlily, harmittaa kyllä sun puolesta :( Onnea seuraavaan kiertoon. Itekkin pelkään, ettei onnistu nyt kkm jälkeen.

ss- onnea hyvistä ultrakuulumisista :) varmasti ihanan jännittävää kertoa isovanhemmille!

MindiS onnea opiskelupaikasta :) Ja kiva kuulla kuulumisia. Onnea myös tulevaan ultraan!

Bb varmasti jännää mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille, tulehan kertomaan mitä siellä tehtiin :)

Waterlily85 pahoittelut kp1:stä :sad001 Toivotaan että kierto palautuu nyt normaaliin. Oletko ennen käyttänyt ovistestejä?

Muokattu viimeksi:
Takaisin