Esikoinen toiveissa

Heippa kaikille!

Onnea hirv1!! :)

Beisla, jospa teilläkin nyt tärppäisi ennen klinikkainssejä aukkarin jälkeen. :)

Omanapaa sen verran, että vuodoista ja raskausoireiden lieventymisestä huolimatta keskiviikkona klinikalla ultrassa löydetty pikkuinen (rv.6+6, vastasi viikkoja), jolla sykkivä sydän.:love7 Nyt raskausoireetkin hieman taas nostaneet päätään ja voimistuneet.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Toivottavasti kesä tuo jokaiselle plussan!

Ihania uutisia starling:love7 toivottavasti pikkunen on sitkeä ja pysyy matkassa loppuun asti!

Ihania uutisia Starling! :happy: Hyviä vointeja ja toivotaan kovasti että raskaus sujuu hienosti!

Ihanaa, että starlingin pikkuinen on pysynyt menossa mukana! Toivottavasti raskaus sujuu hyvin :)

Mulla taisi jäädä eilinen pilleri viimeiseksi, kun mies hoksasi että pillerit voikin lopettaa milloin vaan :D Nappasi aamulla laatan itselleen ja totesi, että näitä ei kyllä enää oteta. Eipä tuossa tosin oliskaan ollut kun pari enää jäljellä.

Saas nähdä miten kierrot palautuu nyt ennalleen. Melkein kahdeksan vuotta on tullut noita hormonipommeja käytettyä ja sitä ennen menkat tuli aina ihan kellontarkasti. Oon varautunut odottelemaan pitkäänkin kiertojen tasaantumista, mutta olishan semmonen pikatärppikin ihana :)

iivje, jos yhtään helpottaa, niin mä söin pillereitä 9-vuotta ja kierto oli tuolloin tosi tasainen, aina kolmen päivän menkat. Kun lopetin pillerit reilu vuosi sitten, kierto oli täysin sama. :) Mutta lasta ei alettu silloin vielä miettiä enkä ovulaatioista sun muista tiennyt vielä mitään. Mutta mulla siis pillerit ei muuttanut mitään. :)

Siis olipa hassusti kirjotettu x) Eli pillerit ei siis muuttanut mun kiertoa mitenkään vaikka söin niitä 9-vuotta :)

Iivje,mä slin pillereitä 7 vuotta ja kun lopetin niiden syönnin,niin kierto meni ihan häränpyllyllee. Eka kierto veny 38?päiväseks mutta seuraavassa kierrossa ei menkkoja tullutkaan ja tärppi kävi :) pikaista plussaa ja toivottavasti kierto ei mene sekasin pahasti :)

Starling, ihanaa, että kaikki teillä hyvin ! :love2

Mä itte söin e-pillereitä joskus 15 ja 16 kesäsenä, mut mulle ei sopinu, kun tuli masennuksen oireet ja kaikkee ihanaa... Sit minipillerit otin 19v käyttöö, jäi menkat pois niistä. Sit reilu vuoden, ku söin, nii alko menkat aina kahden viikon välein, nii lopetin koko touhun sit... Et tiiä sitte mikä olis hyvä, kun sen aika taas sit tulee :grin
Mikää ei sovi ja kaikist tulee aina niin pahoi sivuvaikutuksii... :yuck:

Mut aina on kierto ollu itellää normaali, kun pillereitten popsimisen lopettanu.

Ja mulla alkaa täällä jo onneks kivut lievittää ! Parit buranat piti nassuu vetää, mut onneks nyt rauhottunu... Tekisin mitä vaa, et pääsis noist kivuist eroo. Se ykski kerta kuukaudes on jo liikaa :grin

Nyt vaan ootan, että tää vuoto loppuu ja pääsis taas tosi toimii ! :p:wink

Tuliko teille mitään muita muutoksia pillereiden lopettamisen jälkeen? Vaikuttiko lopettaminen esim. yleisesti fiilikseen tai kroppaan jotenkin? :)

Joo menkka kivut alkoi heti pahempina, siks ne pillerit aloitinkin 12-vuotiaana jo :) Ne kivut sitten palasi heti ku pillerit lopetin. Finnejä on kans tullu enemmän. Mutta multa loppui pahat pms-oireet, verenpaine laski, päänsäryt vähentyneet huomattavasti jne.. Tupakan lopetin samoihin aikoihin. On ollut parempi olo ilman pillereitä. :)

Mulla pillereitten lopettamisen jälkeen tuli iha normisti kahet menkat ja sit vasta alko kropassa muutokset. Eli finnejä alko puskemaan kunnolla, unen laatu parani, ja nännit meni hetkellisesti ihan törkeen kipeiks. :) että aika nopeesti hormonitoiminta ainaki ittellä tasaantu ja menkatki parin kierron jälkeen muuttu ihan säännöllisiks :)

Mä käytin pillereitä alle 2 vuotta mulla meni kierto ihan sekasin. Ekat tuli 3 kk päästä sitä seuraavat 2kk ja sen jälkeen joka kuukausi mutta kiertopiteni kuitenkin.
Mä huomasin että mulla lähti paino nousee noiden lopettamisen jälkeen, vissiin alkoi ruoka maistumaan. Hiuksia myös lähti paljon tosin nehän uusiutuu 7 vuoden välein joten voi johtua siitäkin :D
mutta en kyllä enää ikinä aloita pillereitä. Ei sopineet ainakaan mulle.

Täällä taas pidetty lomaa ku stressas ja pelotti aivan kaikki raskaus asiat. Lääkärissä tuli käytyä ja olipa aika turha.. Se mitä mulle luvattiin eo tehty eli ultraus siinä se vaa katso ja koitti kohtua no mutta joo eilen sitte jotain tapahtu ja näin kävi...... Alempi tänään tehty eli hieman vahvistunu.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    933.8 KB · Katsottu: 140
Aion kyllä pitää stressitömän kesän joten ehkä jää vähemmälle foorumin käyttö mutta kyllä varmasti tulen lukemaan miten teillä menee! Toivon kaikille pikaista plussaa :talk017:talk017:Heartred

Mä lopetin nuvaringin viime vuonna 1.9. ja ensimmäinen kierto oli just joku 30 päivää. Sen jälkeen ne heittelivät 33 ja 69 päivän välillä aina siihen päivään asti, jolloin päätettiin jättää ne kortsutkin laatikkoon. Kierto kirjaimellisesti pysähtyi kp 20 ja siitä eteenpäin kierto näyttäis pysyneen siinä 29-32 sisällä.

Iho kukkii raivostuttavasti loppukierrossa ja tukkaa saa pestä ahkerasti. Luulin, että mielialan vaihtelut olivat renkaan syytä, mutta näköjään ajoittaista alakulo ja ketutusta esiintyy ilman ekstrahormonejakin... :shifty:

Jos joskus saadaan ne lapset tehtyä niin todennäköisesti jatkan renkaan kanssa, sen verran näppärästi se on toiminut nää 7-8 vuotta.

Onnea Jannah plussasta! :) ihan oikein yrittää olla stressaamatta ja pitää välillä taukoa foorumista! :)

Onnea jannah!! Toivottavasti saatte tämän pikkuisen syliin asti! Ihanaa kesää ja kaikkea hyvää odotukseen!

Takaisin