Esikoinen toiveissa

Sama testi

Liitteet

• 1430415931598.jpg
    1430415931598.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 149
Kahen viikon päästä ultraan,kyllä jännittää! Tänään kävin päivystyksessä kun yöllä sain tosi kovan vatsakrampin,ultrattiin. Kohdun limakalvo paksuunutut ja näyttäisi että sinne alkaa pieni kehittymään. Nyt sitten kahenviikon päästä nähdään onko näin. Pelottaa,jännittää ja haluis niin iloita mut viel ei uskalla.
Olihan nyt niin aikastakin ettei "kuulukkaan" mitään näkyä. On tää tunnesekaista touhua! :D

Lauruska: mulla on ainakin aina apteekin oma antanut aivan selkeitä negatiivisia, ei mitään viivanpaikkoja. Kyllä tossa sun testissä näkyy mun mielestä viiva. Mä sain dpo14 tällaiset viivat, kuva otettu testiajalla.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    608.8 KB · Katsottu: 152
Lauruskaah kyllä mun mielestä siinä väriä näkyy eli ei oo mikää viivanpaikka! Taatusti kuule aamupissistä tai sit lauantaina on jo selkeempi! :)

Lauruskaah kuulostaa tosi hyvältä! :) ehinki vastailla sulle jo tuolla raskaaksi 2015 ketjussa vielä uudelleen siitä omasta testailusta :)

Onnea vielä Nannullekin! :wav

Lauruskan testissä näkyy kyllä jotain, jännää! :grin

ss-, tsemppiä ultraan! Kiva kun pääset niin pian jo.

Nakro, hyvä kun ovis on kunnolla hyödynnetty, siitä on hyvä jatkaa piinailemaan. :)

On. Täällä edelleen odotellaan kierron alkua, niin pääsis taas metsästämään seuraavaa ovista.

Ihania plussia, onnea onnea!

Ss-, mites pitkä yritys teillä olikaan takana? Hyvin se pieni siellä varmasti tarrautuu mukaan :)

Nyt naiset isketään me loputkin kiinni plussa-aaltoon!

Täällä ainakin jännät paikat, taas. Kp 27/28 ja dpo 13. En testaa ennen kuin aikaisintaan sunnuntaina, jos ei sitä ennen täti kyläile. Toivottavasti ei tätiä näy nyt kuukausiin ;)

Niinja nannu kyseli tuolla aikasemmin laskettua aikaa (menny ihan ohi) niin mulla pitäs mennä joulukuun lopputienoille,varmaks näkee nyt sit ultrassa et missä mennään :)
Ja ennenkaikkea kiitos kaikille onnittelioille <3

Heippa! Mahtuuko tänne vielä yksi kuumeilija? :greet025

Vapun kunniaksi jätettiin eilen yhteisestä päätöksestä kortsut laatikkoon! Yritetään mennä rennosti ja koittaa olla ottamatta paineita asiasta, tulee siis jos on tullakseen (mutta kovasti toivotaan kyllä!).

Mulla on ongelmana epäsäännölliset kierrot, jotka tähän asti ovat vaihdelleet 31 ja 60 päivän välillä. Nyt kuitenkin eilisen peittojen heiluttelun jälkeen tänään aamusta tuntui menkkajomotusta ja vuotoa on ollut aiempaa reilummin. Tänään olisi vasta kp 20 joten ihmettelen tätä nyt vähän. Lisättäköön vielä että kaikki aiemmat kierrot nuvaringin jälkeen ovat olleet _täysin_oireettomia, kunnes nyt on taas näitä alavatsanippailuja ja turvotusta... On tää ihmiskeho ihmeellinen laitos :confused:
Gynelle meinaan mennä kunhan saan aikaiseksi, jospa sillä olisi antaa kiertoa tasoittavaa troppia.

Takaisin