Esikoinen toiveissa

Mulla tuli haalea viiva vasta kp28/26-28 eli tein sinä päivänä positiivisen testin kun menkkojen piti alkaa viimeistään... eli suosittelen että lauantai aamuna aikaisintaan mut varmaan sunnuntai aamuun kannattaa odotella :)
Mullahan oli sitä flunssaa sillon ennen plussaa niin vielä lauruskaah aika hyvät mahikset ;)
Ja ihana ku sun mies tuolleen hemmottelee! :)

Sarina, päivällä oli jotain 20 - 25, auringon laskettua 10 - 15. Pohjoisessa tietty vähän lämpimämpää ku etelässä. Uimavesi oli ok lämmintä mutta ei sellasta että siinä olis ihan mielin määrin lillunut. Oltiin kyl menomatkalla yks yö Singaporessa ja katottiin kaupunki. Siellä oli yölläkin varmaan 30 ja tosi kosteaa, meikäläiselle vähän liikaa.

Zaralle tsemppiä, kyllä se kertakin oviksen tienoilla voi riittää. Joo olihan tää vähän shokki tulla Suomeen ku olin kyl tilannu lehdet puihin ja lämpöä +15, mut vettä tulee ku Esterin takapuolesta. Mut kyl tää tästä, kesää kohti!

Terkku, hurjasti onnea plussasta! :wav

Lauruskaah tsemppiä piinailuun!

Hei ihanaiset,täällä kirjottelee ex merkillä s-! :)
Poistin tunnukseni aikaisemmin koska koin että tarvin lomaa täältä, joka pahensi kokoaikasta vauvakuumetta entisestään. Enkä malttanut ilman tunnuksen poistoa olla poissa täältä.
Loma oli tarpeeseen. Olen harrastellut,käynyt töissä ja nähnyt ystäviä ja nimeomaan lomaillut vauvaajatuksilta.

No,Tässä sitä nyt ollaan täällä taas :)
Loma toimi!
TÄNÄÄN PLUSSASIN! <3

Muokattu viimeksi:
Oi täälläkin on hypätty plussa-aallon kyytiin!! Ss- hurjasti liimaa ja tarroja matkaan!! :) joskus se foorumitauko tekee niin hyvää :)

• Tykkään
Reaktiot: ss-
Täällä myös plussattu muutama päivä sitten. :Heartred Kuukautisista laskettuna tänään 4+6, mutta oikeasti siis 4+2, koska kierto mulla on 32pv, ovuloin kp 19. Koska teillä Terkku ja ss- on laskettu aika? Onneksi olkoon plussista!

Toivottavasti saataisiin vielä monta täältä kuumeilijoista tuonne tammiodottajien puolelle :)

12h pidätyksellä kp26/28. Apteekin oma raskaustesti. 10min sisällä otettu kuva. Mutta testiajalla jo tuli toinen viiva silleen näkyviin et erotti mihin väri pitäis tulla. Mut heittikin haamun..

Liitteet

• 1430415860058.jpg
    1430415860058.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 127
Takaisin