Esikoinen toiveissa

Lauruskaah toivottavasti oireet lupailis hyvää! Millon ajattelit testata? :)

Ai niin! Kävin tänään ekaa kertaa siellä laihdutus valmennuksessa! Otettiin kehon koostumukset ja valokuvat (ihan kauheet lukemat ja näkymät :D ) nyt ei harmita niiiiin paljoa jos ei plussaa, koska sit voi jatkaa tuota laihduusta. :)

Zara joo no mun äiti sano että sillä ei oo koskaan ollu mitään oireita raskaudenaikana ja se on ollu kolme kertaa kuitenki raskaana :D että jospa ittekki selviäis koko raskauden näi vähällä :)

Lauruskaah nyt kyllä digiin pärräytät plussan!!!! :) etteköhän te oo tosi tehokkaasti käyttänyt hyödyks oviksen ;) vappuunko meinasit malttaa ootella?

Sabetti torstaina varmaan testailen, tosin en tiedä pitäiskö odottaa perjantaihin? En millään malttais :D

Mindis stressittömästi mentiin tää kierto, mutta kp18/28 tuli rusehtavaa valkovuotoa ja kohtu vihlos ja pisteli. Eli vois olla mahdollinen kiinnittyminen ja kp9, 13 ja 15 on ollut lähimmät mahdolliset tärppipäivät :) nyt vaan koitan punnita että to vai pe testiä kehiin :D

Sarina vautsi, itsenäisyysvauva :rolleyes: tai sit esikoisten tavan mukaan voi venyä lähemmäs jouluvauvaa :p

Kurjaa että pahoinvointi on ollut sulla noin rajua. Oot saanut munkin edestä kurjaa oloa, mulla kun ei tuota oksentelua oo ollut lainkaan. Eikä näillä viikoilla sitä enää ole odotettavissakaan. Tsemppiä sinne!

Jännä miten eri kropat ottaa raskauden vastaan eri tavoin. Toiset saa olla huolesta soikeena kun ei mitään selkeitä oireita oikein ole. :confused: Mäkin odottelin sillon plussauksen aikaan vaikka ja mitä, ja taisin kuvitellakin ties mitä oireita. Kunnes sain sen plussan ja sit en enää löytänyt kropasta mitään merkkiä raskaudesta moneen viikkoon ja olin varma nt-ultraan saakka, että kuvittelin koko plussauksen :hilarious:

Täälläki vähän sekasin näistä ovis tikuista ku ekaa kertaa koitan näitä.. Tiedä sit milloin se ovis on, pääs tikut loppuu pitäis varmaa hakea lisää

Kp 21/31-35?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    838.4 KB · Katsottu: 136
Jannah mun mielestä kp 19 tummin ja jos ei kontrollia tummemmaksi vielä muutu, niin pitäisin sitä plussana. :)

sabetti en ehtiny käydä ostaa lisää testejä mutta tänään oli hirvee menkkamainen kipu oliskohan se ollu sit se ovis..jännää että ennen ei oo kyllä ollu kipuja ja jos on niin tosi lievää. no mutta onneks voi aina yrittää aina uudelleen jos ei tässä kierrossa plussaa :)

No niin, reissut on reissailtu ja palailen taas foorumille. Oltiin siis siskon kanssa Australiassa reilu pari viikkoa. Johan oli vauhdikas loma, ja tauko teki kyllä hyvää. Nyt on taas uutta intoa yritykseen.
Tässä ketjussa on sentään vain vajaa kymmenen sivua uutta tekstiä, joten taidan lukaista pikaisesti läpi.
Nyt vielä matkaväsymystä niin, etten jaksa kaikille erikseen kommentoida. :smiley-ashamed008

Kaikille uusille tervetuloa!
Negan ja tädin kohdanneille pahoittelut ja tsemppiä piinailijoille.
MindiS ja MrsH ilmeisesti plussanneet, hurjasti onnea! :wav

On. Tädin olis pitänyt tulla viimeistään pari päivää sitten, mutta ilmeisesti viettää pidempää reissua koska nyt jo kp34 eikä tätiä tai edes turhua näy. No, tulee kun tulee ja vaihteeksi saa taas olla iloinen tädistä. Oireista, yritin sitten reissujuttujen lomassa kyttäillä että miltä tuntuu kun tiedän että ei ole mahdollisuutta olla raskaana. Mitään etovaa oloa tai rintojen arkuutta ei ole ollut, mutta satunnaisia kramppeja kyllä. Eli yritän olla kiinnittämättä huomiota niihin enää. Musta tuntuu, että ennen yrityksen alkua oon ajatellut niistä alitajuisesti vaan "ei mulla menkat voi vielä alkaa, toi oli vaan joku ihme kramppi".

Kiva Beisla kun oot turvallisesti takas kotona ja reissukin meni hyvin!! :) oli varmaan ihanaa, paljos sielläpäin maailmaa on tähän aikaan lämmintä?

Voihan Aussit :p Oli varmast mahtava reissu ja kurjaa tulla takas tänne Suomen ankeesee kevääsee ? :) Täällä päin ainaki koko aamupäivän tähän asti satanu räntää.... Oliks se kesä tulossa vai menikö jo ? :shifty:

Saa nyt nähdä mikä tän kierron tulos on... Ei me oikein tota ovista hyödynnetty, muuta ku eilen... Isännällä niin paljon töitä ja selkäki krakaa... Joten nähtäväks nää, mutta en jaksa uskoa :sad001 Kyllä mä yritin simpat sisällä pitää, ettei karkuu lähtis :hilarious: Mut jännäillää nytte... :wacky:

Kp 20/ 35 (-38), tätiä odotellessa :nailbiting:

Tervehdys tällekin puolelle, tuonne Raskaaksi 2015 -ketjuun olen viime aikoina kirjoitellut (ja aika moni täkäläinen on sielläkin), mutta täytyy päivittää kuulumiset myös tänne. Eli kuukautisia odottelin saapuviksi toissapäivänä, viime perjantaina tein testin joka oli puhdas nega. Maanantaina päivällä siteeseen kuitenkin tuli vain muutama pisara ruskeaa vuotoa, minkä jälkeen vuoto loppui kokonaan. Päätin, että jos menkkoja ei vielä tiistaiaamunakaan kuulu, testaan. No, ei kuulunut ja testitikkuun ilmestyikin yllättäen hailakka viiva! Olin jo ihan varma sen perjantain (dpo 11?) perusteella, että uuteen kiertoon ollaan menossa. Eilen illalla vielä testasin digillä, joka ilmoitti tulokseksi "raskaana 1-2". Tällä hetkellä viikkoja pitäisi olla 4+3. Olo on tosi ristiriitainen: toisaalta tuntuu uskomattoman mahtavalta, että tärppäsi näin pian (yk2), mutta toisaalta näen kaikki keskenmenotilastot kirkkaana mielessäni enkä uskalla vielä ihan hirveästi riemuita. Kaapissa on vielä yksi digi, joten varmistelen ensi viikolla, ja jos viikot ovat nousussa, soittelen sitten neuvolaan. Onhan tämä tosi jännää...

Terkku, onnea plussasta ! Toivottavasti pysyy matkassa mukana <3 ja varmasti noi ajatukset pyörii mielessä, mutta toivottatavasti niistäkin ajatuksista pääsee nopeasti eroon... Pidän sulle peukkuja ja tuu kertomaan ihmeessä kuulumisia !! :)

Täällä huitelee lämmöt 37.2 liekö kuumetta tulossa vai miksi.. mä tein päiväpissasta tänään digin ja näytti not pregnant. Sen takia niitä päiviäkin kyselin, eli tod. Näk. Näytti nyt vaan 51% varmuudella koska sunnuntaihin vasta on aikaa.. mut eiköhän tää nyt kumminkin ollut taputeltu tässä tää kierto.. :/

Lauruskaah eihä mullakaan vielä tommosilla päivillä näyttänyt testi mittään ei ees hailuraa.. että elä vielä luovuta! :) testi näytti keskiviikkona negaa ja lauantaina ku menkat piti alkaa ni olikin haalea viiva :)

No todellakin!!! :D ei mulla vielä noi aikasilla päivillä mittää näkyny testissä ei ees roskishaamua :D eli maltahan vielä ;)

Hui, eli turhaan olin tosi pahalla päällä tänään :D mies parka.. tosin se vei mut ostamaan filmtownista mun lempi karkkeja ja osti lohtukokistakin. Nyt köllöttelen sit sohvalla peiton alla ja kattelen netflixistä frendejä :) koska mun mindis kannattais sit uudelleen toi tehdä? Odotanko lauantai iltaan et tuleeko menkat?

Lauruskaah, ei mullakaan näkynyt testissä mitään vielä kp 27/29 ja 30/29 tuli haalea viiva. Kannattaa varmaan rauhassa odotella siihen että menkat on oikeasti myöhässä.

Muoks. Eikun testasin siis vasta 31/29 ja silti viiva oli hailakka.

Takaisin