Esikoinen toiveissa

Ihana kuulla Sarina sinun kuulumisia! Ja voi mikä ihana kuva♥ onnea!

Jemberry toivottavasti ois tärpänny! :)

Nessu mä elän ihan normaalisti siihen saakka kunnes oikeasti on plussa testissä. Eihän ihan alkuraskaudessa ole edes yhteistä verenkiertoa. Mutta se kuinka paljon alkuraskauden alkoholin käyttö lisää km riskiä ei ole voitu tutkia... Itse kuitenkin sun tilanteessa sallisi itselleni ottaa muutaman kohtuudella. Eihän sitä voi lakata elämästä kuitenkaan, koskaan ei tiedä kauan menee yritykseen :)

Nessu; mä myös menisin normaalisti juhlimaan vielä tuossa vaiheessa. Tosiaan kuten Sabetti sanoi, olen ymmärtänyt että noin aikaisessa vaiheessa ei ole yhteistä verenkiertoa kun istukka ei ole vielä toiminnassa. Ja jos raskaustestissäkään ei vielä tuossa vaiheessa näy mitään. Jokainen tietenkin tekee itse päätökset, mutta itse en rajoita elämää vielä tässä yritysvaiheessa liikaa, koskaan ei tiedä kauanko tässä yritetään :)

No mun mielestä kyl sä voit pari juodakki. Enpä usko, että haitaks on, jos haluut välttyy kyselyilt jne :)
Ajattelee vaikka asiaa sitte sillee, että 'en tiedä olevani raskaana' :grin Mut eipä se homma parii sipukkaa kaadu :) Kyllähän noi alkkikset ja narkkaritki ihmeellisesti sikiää, vaikka kiitettäväst päihteit käyttää päivittäin :grin

Nessu, hedelmöittynyt munasoluhan kiinnittyykin vasta kohtuun noin viikko ovulaation jälkeen (n. dpo 6-8) ja kuten muutkin jo sanoivat yhteistä verenkiertoa ei vielä ole. Jokainen tietysti tekee itse omat päätöksensä.

Sarina aivan ihania ultrakuulumisia!!! :)

Nessu mitenkäs ne viikonlopun juhlat meni? Mun vastaus tulee nyt tosi myöhään mutta siis itse kyllä join ihan normaalisti koko yrityksen ajan enkä usko että se on vaikuttanut mitenkään haitallisesti. Ei sitä kannata alkaa omaa elämää rajoittamaan koska sitä omaa juomista ja elämää voi ehtii vielä rajoittamaan sen raskausajan ja sitten vielä synnytyksen jälkeenkin :)

mindiS 5+1

Onnea Sarina!! Siellä se pieni kasvaa ja kehittyy. Seuraavassa ultrassa hän onkin jo pienen ihmisen näköinen, jolla jalat ja peppu viuhuu vimmatusti ja profiili on ihan oikean ihmisen näköinen. Uskomattoman nopeasti ne möykyt siellä kehittyy!
Mitkä viikot sulla nyt onkaan menossa?miten olet muuten voinut, onko olo ollut kutakuinkin siedettävä? Joulukuullehan sulla osuu la, muistanko oikein?

Tsemppiä teille kaikille kuumeilijoille. Pian ootte huomaamattanne tekin jo pikkuisia katsomassa ultran ruudulta tippa linssissä. Pidän peukkuja että teille kaikille tuo koittaisi jo hyvinkin pian! :)

Täällä odotellaan rakenneultraa, 36 tunnin päästä ollaan rv 21+0 ja jännän äärellä katsomassa miten pikkuinen on kasvanut sitten viime näkemän :nailbiting:

Kauhiast kaikkee tapahtunu täälläkin! :) En oo kerenny edes kurkkaamaan tänne moneen päivään!

Tervetuloa uusille, ihana jännätä yhessä :)
Satunnaista alkoholinkäyttöä ei munkaan mielestä kannata surra, jos ei edes tiedä onko raskaana vai ei. Sanoohan ne että raskaanaollessakin voi joskus sen siiderin ruuan kanssa ottaa, ei oo haittaa sikiölle. Tiedä sitten kuinka tarkaksi sitä tulee kun oikeesti on raskaana! Ei tosin ole mulle nytkään mikään ongelma, kun en noita saunakaljoja harrasta..

Mä aloin nyt sitte testailla ovista liuskoilla ekaa kertaa perjantaina! :eek: Negatiivisiahan ne tietty on, mut kun ei voi tietää omaa kiertoa enkä osaa ovista bongata mistään lämmöistä, limoista tms kuten jotkut fiksummat.. Käytössä ihan sokokselta ostetut testit (en muista nimeä) vaaleanpunaisessa paketissa. Jos ei tästä kierrosta tärppää, tilaan sit lisää netistä... Peittoa silti heilutettu ahkerasti, siinä mieskin tekee mielellään oman osansa :hilarious:

ps. suokaa anteeks mahdolliset kirjoitusvirheet, silmäleikkauksen jäljiltä on vähän sumee ajoittain tuo näkö...

Anskunen eikös beila nyt tällä viikolla palaa? Muistelen että vapuksi ois tulossa :)

Sannis hui, siellähän ollaan jo pitkällä!! Niin nopeesti menee tuo aika :) ihana kuulla että kaikki on sujunut oikein hyvin! :)

Janni tsemppiä oviksen bongailuun! Ihan huippua ku mieski noi ahkerasti heiluttelee peittoa niin ei ainakaan luulis oviksen menevän ohi ;)

Mites se nyt olikaa, että ovis bongauksen jälkee oli se, että tulossa vai menossa ? 8)
da2bd2054735a18b983c82fdf97b260f

Moikkeli tyypit! Viikonlopun juhlat meni kivasti, kiitos kysymästä. Sen pari sidukkaa nautiskelin ilman kummempia omantunnon pistoksia.

Ja vitsi, olin tänään katsomassa ystävän pientä vauvaa, kolmiviikkoista! Se oli niin pieni ja söpö ja tuhiseva. Oi että! Melkein oisin voinut ottaa sen lainaan meille :D

Mindiksellä ne vaan päivät ja viikot pikkuhiljaa kertyy.
Ootko voinu ihan hyvin vai onko oloja?

Täällä kp 23/28 ja dpo 9. Ei erityisiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen.

Zara nyt peitot heilumaan! ;)

Dpo -2 ja dpo -1 on parhaimmat mahikset. Eli sulla just hedelmällisimmät hetket käsillä.

Eli tikun plussasta ovis on 24-48 tunnin päästä :)

Zara Hei sulla näyttää olevan noita sofin liuskoja, niin tuliko yks kaks vaalean testin jälkeen plussa vai tummeniko pikku hiljaa? Mä Oon nyt testannut kp 9 alkaen ja oli heti sellasia vähän tummempia 3 päivää. Nyt eilen ja tänään on ollut ihan valkoisia. Pelottaa että ovis oli jo... tai sit anovulaarista, jos se viime kierrossa kuitenkin jotain yritti... pitäs malttaa nyt vaan jos ovis ois vasta tulossa, kun lopultakin aletaan tervehtyä. ..

Zara nyt peitot heilumaan ja kunnolla!!! ;)

Nessu ihana ku pysyit nauttimaan viikonloppuna siellä juhlissa ilman tunnontuskia :)
Oo, vauvvat on vaan niin ihania <3
Tää alkuraskaus kuluu tosi hitaasti ku tekis niin mieli jo mennä ultraan kahtelemaan että onko mun sisällä ees elämää!! Oon malttamaton :D
Siis mullahan ei vieläkään ole mitään oireita :O ainut mistä tiiän että oon raskaana on edelleen se positiivinen raskaustesti :'D

Sabetti; se pamahti aika nopiaa tuo plussa ja mullaki kierron alus anto vähä tummempaa, mut ei kumminkaa plussa. Noi on niin vaikeesti tulkittavaan... Ku luulin, et omaki ovis olis ollu jo alussa, mut ei onneks ollu. Ja sit kans aika hailakkaa näytti niitten tummempien jälkii, et toivottavast sullaki väst ovis tulossa :) mindis: ne oireet voi tulla myöhemminki, et nauti nyt vaa, ku ei oireit viel oo ;D

On. Mä tilasin kuitenkin raskauskeijulta, mutta noita clearbluen digejä ilman viikkonäyttöä. Näyttää siis vaan että raskaana tai ei raskaana. Olivat tarjouksessakin sopivasti 14.90 2kpl. Hirvee polte olis jo päästä testaamaan. Kolmena yönä oon nyt herännyt aikasin ja aina sillon pissahätään. Pe-la yönä menin aamu 6 nukkumaan, nousin 11.50. Ja la-su yönä 4 maissa nukkumaan niin nousin puoli 10.. ei olla pariin päivään liikuttu kotoa mihinkään. Ei jaksa eikä oikein huvitakkaan.
Viimeyönä mentiin kahdelta petiin ja mies käänsi kylkeä ennen mua kun jäin lukemaan vielä foorumia puhelimella. No ehtisin varmaan kolme minuuttia lukea kun aloin jo pilkkimään ja nukahdinkin samantien kun puhelimen laitoin pois. Mä niin toivon että olisi joku tärpännyt.. :/ ♡

Ihania kuulumisia sinullakin sannis! :)

Juu, tänään oli eka neuvolakin ja siel kirjattiin neuvolakorttiin lasketuks ajaksi itsenäisyyspäivä 6.12 :) nyt siis mennään viikolla 9 eli 8+1 :)
Mä oon voinut itseasiassa aika huonosti, oon ollut sairaslomalla 2 viikkoa rajun oksentelun ja pahoinvoinnin takia ja kävin päivytyksessä tipassakin tässä välissä. Tänään koitin palata töihin, mut ei siitä tullu mitään. Sain pahoinvointilääkkeet, jotka on ihan hyvin hillinny oksentelua ja auttanu juotavan ja ruuan pysymisessä sisällä, mut edelleen oksentelen ja tää paha olo yötä päivää on jotain ihan kamalaa... noh, mä yritän hokea itselleni neuvolatädin sanoja et "mitä huonommin äiti voi, sitä paremmin vauva yleensä voi" ja lohduttaudun sillä :grin pakko tän on jossakin vaiheessa mennmen ohi.

Ei ollu tarkotus tällästä valitusvirtttä taas kirjottaa, mut sellanen tästä näytti tulevan.

Nyt niitä plussia tänne!!!! :)

Takaisin