Pahoittelut negasta, tiania
Onko vielä vuotoa näkyvissä, vai onko toivoa?
Mrsc, voimia kotitilanteeseen! Varmasti raskasta
Mulla viime kierrossa myöhästyi varmaankin stressin vuoksi ovis ja se tuli vasta kp19, kun olin jo melkein luovuttanut. Koko kierto venyi samalla. Eli kyllä se ovis voi olla vielä tulossa sieltä! Nyt sain plussan eilen, kp 16(/28-34).
Mulla on samantyyppisiä ristiriitaisia tunteita liittyen lapsettomuusklinikkakäyntiin. Toisaalta olen helpottunut, että päästään vihdoin asiantuntijalääkärin puheille. Meillä nimittäin miehen sperma tutkittiin, ennen kuin saatiin lähete, ja tulos ei ollut ihan yksiselitteinen. Mulla on siitä paljon kysyttävää. Lisäksi mua kiinnostaa kovasti tietää ensinnäkin munasarjojen toiminnasta kertova AMH-arvo (ikäni vuoksi) ja se, pääsisinkö kokeilemaan jotain hormonivalmistetta oviksen buustaamiseksi, vaikka sinänsä kierto on kai mulla ihan ok.
Mutta toisaalta ajatus varsinaisiin lapsettomuushoitoihin (muuhun kuin hormonien käyttöön) joutumisesta tuntuu tosi isolta asialta ja on vähän pettynyt, jos ei luomukeinoin onnistukaan.
Tosiaan saatiin yllättävän nopeasti aika: syyskuussa kävin tk-lääkärillä, joka määräsi perusverikokeet, ja kun simppatutkimus oli tehty, se kirjoitti lähetteen, ja lähetteestä reilun kuukauden päähän saatiin aika :) Meillä siis yritys alkoi syyskuussa 2014, tulin heti raskaaksi, mutta tuli keskeytynyt keskenmeno. Mulla on ikää jo 35 v, joten siinä mielessä ei viitsis kovin pitkään ootella enää.
Arwen, toivottavasti tilanteesi ratkeaa ja saat oikeaa hoitoa!