Esikoinen haaveissa 2017

Joko Mirellan saanu selvyyttä, tuleeko vahvempaa viivaa? :)

r-testi dpo13.jpg


Täällä viiva vahvistuu, niin jännittävää! :Heartred Ei tarvii enää tihrustella :D
 
Ihanaa Pau! [emoji4] Täällä ei oo selvää vahvistumista eikä kyllä menkkojakaan sen puoliin.! Kuumottava tilanne! Töissäkin oon ihan hermona vaikka yleensä mie en hermostu mistään :sad001
 
Paulla hieno viiva! Hurjasti onnea ja tarrasukkia pikkuiselle! :)

Mirellalle pidetään peukkuja tuleviin testailuihin!
 
Mie oon aivan ymmällään. Soitan työterveyshuollosta verikoetta koska ei tuo tuosta muutu, välillä plussa, välillä ei ja sit mulla lääkitys jota pitää nostaa jos olen raskaana. Stressiä pukkaa..
 
Moi kaikille! Vieläkö mahtuu mukaan? Oon 37-vuotias esikoisesta haaveileva. Takana kkm (12/15) edellisessä suhteessa. Ehdin jo pyörähtää tammikuisten ryhmässä, kun plussasin mutta se oli joko väärä hälytys tai varhainen kkm. Nyt yk2.
 
Mirellan toivottavasti saisit selvyyden tuohon. Millä päivillä sä menet?

Fifi-80 tervetuloa mukaan! Aina mahtuu tänne uusia kuumeilijoita Pahoittelut keskenmenosta ja mahdollisesta varhaisesta kkm:sta. Ei varmasti ole kiva palata kuumeilemaan plussan jälkeen, mutta nyt ei muuta kun plussatuulia seuraavaan kiertoon! Eiköhän ne pysyvät plussat sieltä kaikille vielä tule! :cat:

Kotikisu kp6/33.
 
Kiitos Kotikisu! Hihittelen täällä, kun huomasin, että kirjotin ikäni väärin tuohon aiempaan viestiini! Nyt on korjattu. Alan aina jo tammikuussa kuvitella iän ylöspäin vaikka synttärit on vasta syksyllä :)

Fifi-80 kp 17/28(-34)
 
Tervetuloa Fifi! Miekään en ole varma omasta tilanteesta vaikka vielä oon tammikuisten ryhmässä. Huomenna tulee verikokeen tulokset. Jännittää.
 
Tarkkaa dpo en enää osaa sanoa mut mun kierto on epäsäännöllinen niin nyt on kp 34/29-30(kerran ollu myös 42)
 
Täällä menee päivät hitaasti. Ovuloin tässä kierrossa ekaa kertaa syksyn keskenmenon jälkeen vasemmalta puolelta (sillon tulin siis raskaaks vasemmalta ovuloidessa), ja tallettelut sun muut tehty täysin oppikirjojen mukasesti (dpo-3, dpo-1 ja dpo1). Oon ihan pikkusen optimistinen, mutta en liikaa kuitenkaan. Vielä ei oo tuntemuksia, mutta eipä niitä vielä pitäisikään olla :)

Dep kp21/31, dpo5
 
Oli nega mut menkkoja ei näy. Tänään tuli ihan hitunen punaista pyyhkiessä, ei muuta. Oisko kiinnittymisestä jos ollu ovis myöhässä. Testaan vasta parin päivän päästä varmuudeksi. Mutta luultavasti ei nyt tärpännyt.
 
Oli nega mut menkkoja ei näy. Tänään tuli ihan hitunen punaista pyyhkiessä, ei muuta. Oisko kiinnittymisestä jos ollu ovis myöhässä. Testaan vasta parin päivän päästä varmuudeksi. Mutta luultavasti ei nyt tärpännyt.

Ja kp 35/29 mut maksimi joskus ollu 42 että silleen vielä toivoa.
 
Fifi et oo ainut joka sekoaa iässä ajoittain

Pidetään Deb peukkuja! Ei jää ainakaan talletteluista kiinni

Voi harmi Mirellan! Pahoittelut negasta. Menkkoihin asti on toivoa.
 
Takaisin
Top