Erilaisia tuntemuksia

Lyypykkä

Vasta-alkaja
Hei!
Olen hetken lueskellut palstaa ja koen olevani vähän erilainen...

Olen rv8+3, enkä koe minkäänlaista "hypetystä".

En tiedä tekeekö sen tämä kauhea väsymys & ällö olo vai ikä (36v.), mutta tuntuu, että vielä ei ole aika iloita. Totesin miehellenkin, että ehkä se ilo tulee siinä vaiheessa, kun terve lapsi on maailmassa- jos niin pitkälle päästään. Toisaalta mietin, että jos niin pitkälle ei päästä, jääkö harmittamaan se, etten osannut edes iloita sitä vähää aikaa...

Tiedostan ikääni liittyvän kohonneen riskin ja opiskellessa tuli tutustuttua kaikkiin mahdollisiin raskauteen ja lapsen kehitykseen liittyviin ongelmiin. Tuntui, että terve lapsi on todellakin ihme. Luen keskenmeno/tuulimuna -juttuja täältä ja entistä vähemmän uskallan edes ajatella iloitsemista. 

Kenellekään kertomista en edes harkitse, koska ajatus lähipiirin hössöttämisestä nostaa ahdistuskäyrän kattoon. 

Löytyisikö täältä edes yhtä kohtalotoveria?

 
Mulla tänään Rv 9. Mulla on kans kauhee väsymys ja ällö olo. Odotan toista lastani. Ja mulla on myös samanlainen tunne että en iloitse tai mitään semmoista. Välillä tuntuu että unohdan olevani raskaana. Mutta tuo huono olo jaksaa muistuttaa siitä koko ajan. Viime raskaudessa osasin iloita mutta nyt on jotenkin outo olo. En tiedä mistä johtuu. Muuttuuko asia sit ku maha alkaa näkyä? En tiedä. Mutta älä lueskele niitä keskenmeno ja tuulimuna juttuja netistä! Se vaan pahentaa sun oloa. Viime raskaudessa itse luin samanlaisia juttuja, ja se vaan sai olon tuntumaan pahalta. :/ Ei kannata miettiä turhaan että mitä tapahtuu. Eletään päivä kerrallaan. :)
 
Takaisin
Top