Erikseen meidän elokuisten lista

Mulle saisi päivittää la 13.8.2010 kun lääkäri ei muuttanut niitä paria päivää jotka heitti kk.lasketusta.
 
Elikkäs mä olen 20vuotias ja oulun suunnalta.Ja laskettuaikahan tuolla jo olikin :)
 
En tiedä pitäiskö laskettua aikaa muuttaa, raskauslaskuri antoi 2.8, neuvolassa sanottiin 2.8 ja Kättärillä ultrassa se laski menkoista 1.8. Ihme laskureita... Ja vielä kolmaskin päivämäärä, vastas kuulemma 11+6 kokoista tuolloin, jolloin oltaisiin jo heinäkuun puolella! Mutta pidetään tuo 2.8 toistaiseksi.
 
nuusku!!

Anteeksi en ollut huomannut,nyt on asia korjattu ja kunnossa!![;)]

Onnea vielä paljon siitä että selvisit säikähdyksellä[:)]
 
uskallan jopa nyt ilmottautua kun 12rv tuli täyteen! elikkäs ensimmäistä odotan LA olisi 14.8. niin ja pohjoin-savosta olen kotoisin ja ikää löytyy 22. edelleenkin pelonsekaisin tuntein odotan np ultraa sillä eka ultra oli rv 9+2, pitäisi vielä odottaa 4.päivään asti et pääsee näkemään pienen papulaisen!
 
Minun tietoihin saisi päivittää, että olen 20-vuotias Pohjois-Pohjanmaalta.
Laskettu aika on 3.8.2010 (päivää aikaisemmin kuin listassa näkyy).
 
Hey mulle voipi muuttaa tuon lasketunajan 14.8 nyt kun se ultrassa varmistettiin. Eipä se muuttunut kun päivällä aiemmaksi, mutta onhan se kiva saada tuohon se virallinen päivämäärä :-)
 
Meille tulee neljäs lapsi 25.8.2010 (arvio vielä). Keski-Suomen Jämsässä asun ja 31 v. olen, saa lisätä listaan :).
 
Hmm..Ikäkin vissiin pitäisi vaihtaa..Eli oon nyt 32 v ja asun Kouvolassa.[;)]
 
Mullakin voi iän muuttaa 25, kun oon taas vanhentunu!!! Kumma juttu sinänsä...
Ja asustelen tampereella.
 
Mulle laskettu aika olisi sitten 27.8. Viikon päästä uudestaan ultraan kun pikkuinen oli liian pieni (10+4) niskaturvotuksen mittaamiseen niinkuin itse arvelin. Mutta en uskaltanut ammattilaisten antamaa aikaa kyseenalaista...
 
Mulle saa päivittää,jos ginessa viitsit,että 8:s lapsi tulossa ja tyks,kiitos!
 
Huomasin että minunkin "nimeni" listasta löytyy. Ensimmäinen lapsi. olen 22v. ja Länsi-Uusimaa vois laittaa paikkakunnaks [:D]
 
Listaan saapi myös laittaa Grenie 24v, LA 31.8. Esikoinen ja kuusamossa asustan.[:)]
 
Takaisin
Top