En tiedä pitäiskö laskettua aikaa muuttaa, raskauslaskuri antoi 2.8, neuvolassa sanottiin 2.8 ja Kättärillä ultrassa se laski menkoista 1.8. Ihme laskureita... Ja vielä kolmaskin päivämäärä, vastas kuulemma 11+6 kokoista tuolloin, jolloin oltaisiin jo heinäkuun puolella! Mutta pidetään tuo 2.8 toistaiseksi.
uskallan jopa nyt ilmottautua kun 12rv tuli täyteen! elikkäs ensimmäistä odotan LA olisi 14.8. niin ja pohjoin-savosta olen kotoisin ja ikää löytyy 22. edelleenkin pelonsekaisin tuntein odotan np ultraa sillä eka ultra oli rv 9+2, pitäisi vielä odottaa 4.päivään asti et pääsee näkemään pienen papulaisen!
Hey mulle voipi muuttaa tuon lasketunajan 14.8 nyt kun se ultrassa varmistettiin. Eipä se muuttunut kun päivällä aiemmaksi, mutta onhan se kiva saada tuohon se virallinen päivämäärä :-)
Mulle laskettu aika olisi sitten 27.8. Viikon päästä uudestaan ultraan kun pikkuinen oli liian pieni (10+4) niskaturvotuksen mittaamiseen niinkuin itse arvelin. Mutta en uskaltanut ammattilaisten antamaa aikaa kyseenalaista...