Epätodennäköistä.,MUTTA...

Kyfi9583050

Vasta-alkaja
Mä oon uusi täällä :) joten päätinkin luoda heti tälläisen ketjun,jossa kerron hiukan taustastani JA pyydän kokeneilta apuja ja mielipiteitä :))

Eli tilanteeni on se,että ei ole ennen ikinä ollut vauvakuumetta.Miehen kanssa ollaan valittu lapseton elämä.Nyt kun itselläni ikää jo 35!! mielipiteeni yhtäkkiä muuttui.Minulla on aina ollut TODELLA kivuliaat menkat.Mutta myös erittäin säännölliset (ehkäisypillereitä en ole käyttänyt yli 10 vuoteen). Miehellä ollut testosteronihoito päällä jo 13 vuotta.,joten hänen on käytännössä mahdotonta siittää lapsia...

Nyt 9 pv sitten minulla oli ovulaatio (tunnen ovulaationi aina erittäin hyvin; menkkamaiset kivut lievänä sekä repäisyt munasarjoissa). 3 pv sitten pikkuhousuihin tuli pari pinkkiä täplää.Illalla alkoi tulla ruskeaa tuhrua,lähinnä vessassa käyntien yhteydessä sekä yhdynnöissä.Tätä on nyt siis kestänyt 3 pv.Eilen dpo 8 illalla päätin huvikseni tehdä kaupan halpis-liuskatestin kun sellaiset sattui olemaan kotona.Yllätys oli suuri,kun näin selvän haamuviivan...Aamulla tein toisen samanmerkkisen testin.Ensin näytti negalta..mutta hetken päästä,kun tarkkaan katsoi,saattoi erottaa hyyyvin haalean haamun..

Kysymys siis kuuluu,onko muilla ollut vastaavaa ruskeaa vuotoa ja voiko se olla kiintymistä?? Vai voiko haamut olla silkkaa mielikuvitusta ja tuhru jotain vakavaa? Mitä mieltä olette?

Noissa liitteissä 2 ekaa eilis illalta ja viimeisin tältä aamulta..

Liitteet

• IMG-20190928-WA0008.jpg
    IMG-20190928-WA0008.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 266
  • 20190928_162154.jpg
    20190928_162154.jpg
    8.6 KB · Katsottu: 258
  • 20190929_085018.jpg
    20190929_085018.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 269
Onko tuo RFSU? Ne on tainneet antaa paljon ns. viivanpaikkoja. Ja ainakin jossain kuvassa väri näytti epätasaisesti levinneeltä, mietin oliko vanhentunut tai muuten viallinen testi? Mutta kyllä tuossa jonkinlainen viiva näyttää olevan. Kokeile varmistaa vielä toisella merkillä? Esim. PC tai Clearbluen digi?

Juurikin RFSU-liuskatesti.Mietin itekki miks eiline testi nii levinny Mut tosiaa kuvissa ei näy nii selkeesti se haalea viiva.Tän aamuinen ei ollu levinny.,mut siinä paljon haaleampi ja epäselvempi haamu tai ehkä sitte viivan paikka Ootan viä viikon ja ellei menkkoja sillo kuulu,ostan jonku digitaalisen

Jotain näkyy, mutta omaan silmään ei saa selvää onko haamu vai pelkkä viivanpaikka. dpo8-9 on kuitenkin sen verran aikainen ettei välttämättä näy vielä mitään vaikka olisi raskaana. :) Uutta testiä siis lähempänä oletettuja menkkoja. Tuhruvuoto voi olla kiinnittymisestä, mutta voi olla jostain muustakin.

No niin oon kanssa kuullut,että aivan liian aikaista testata näin varhaisessa vaiheessa..Mutta kun alkoi tämä,edelleen kestävä,jo 6:tta päivää jatkuva, tuhruvuoto.,niin päätin testata...Joku sanoi,että kaksosista saattaa näkyä jo noin varhaisessa vaiheessa..Mutta en tosiaan tiedä mitä ajatella,kun siinä aamuisessa testissä oli niiiiin hailakka viiva-haamu tai paikka.Olen myös kuullut että jos kerran näyttää positiivista.,silloin on raskaana..Eli että negatiivinen saattaa olla virheellinen mutta positiivinen ei..Eli mikäli ei ollut viivan paikka.,niin onkohan mahdollisesti kyseessä varhainen keskenmeno..Toisaalta tuhruaminen alkoi vain 5 päivää ovilaatiosta.Eihän se ole ehtinyt edes kiintymään.,niin ei kai se olisi voinut näyttää vielä positiivista jos alkoi samantien vuotamaan pois sieltä...Odottelen siis sunnuntaihin,oletettujen menkkojen alkuun... :)

Takaisin