Ensimmäiset tunnot liikkeistä

D

Silmät suurina ihmettelijä
Minua kiinnostaisi tietää oletteko jo tunteneet liikkeitä ja milloin ensimmäiset liikkeet tuntuivat ja miten niitä kuvailisitte, itse en ole vielä varmasti tuntenut mitään rv 18+ menossa mutta jo kuumeisesti odottelisin tätä kokemusta :)
 
Mä oon tuntenu liikkeitä muistaakseni rv16 lähtien, ensimmäistä odotan, istukka on tuolla jossain takana päin :) Ne tuntus simmoselta pieneltä kutitukselta tai pikkupikku tökäyksiltä :love017
 
Mulla tuntui ekat "kutittelut" 18+2, vähän niinkuin pieniä ilmakuplia kulkis vatsassa tai naputtelis kevyesti vatsaa sormenpäillä :happy090 Ulkopuolelta oon tuntenut muutaman töytäisyn tässä viime päivinä ja eilen illalla (20+0) tunsi jo mieskin muutaman potkun kun piti kättään vatsan päällä :Heartred

Ainakin itsellä tuntuu pitävän täysin paikkansa se, että tyyppi on aktiivisin ilta-aikaan. Ja eniten liikkeitä tuntuu, kun oon ensin touhunnut/liikkunut suht reippaasti ja sitten lösähdän sohvalle rötköttämään :wink
 
Täälläkin muistaakseni jostain n. viikolta 16 alkaen ollut tuntemuksia, joita olen epäillyt liikkeiksi. Niitä on sitten tullut lisää ja tässä semmosen pari viikkoa taaksepäin ovat olleet sellaisia ettei voi erehtyä. Tällä hetkellä menossa 20+1. Lopulta kuitenkin aika rauhallista vielä, on tuntejakin ollut välissä kun ei tunnu (tai en huomaa aina).

Pienimmät ovat tuntuneet ilmakuplan poksahduksilta ja isoimmat siltä, että joku tökkää tuolta sisuskaluista päin tai muljuu siellä. :love017
 
mulla tuntu ensimmäiset liikkeet siinä 16 viikon tuntumissa. Simmosta kuplintaa ja pieniä tönäisyjä. ja muutamia liikkeitä tuntenut käteen viikon 19 paikkeilla. Mutta käteen en tunne viel joka päivä.

Esikoista en tienyt mitä odottaa, niin tunsin ensimmäiset liikkeet oikeastaan vasta käteen 21 viikon tiennoilla. Että ei kannata huolestua.
 
Täällä nyt viikkoja 18+4 ja potkut on tuntuneet noin viikon verran. Aluks oli sillai, että mikä ihme tää nyt oli, mutta nyt kun on alkaneet päivittäin tuntua, niin ei epäilystäkään :Heartred Tuntuu lähinnä, että kupla puhkeaisi, mutta välillä voimakkaampia :) Niin ja mä en oo oikeastaan tuntenut niitä makuulta, vaan sillai, kun on istunut vähän kumarassa, niin sitten tuntuu :)
 
Täällä menossa 18+2, pari viikkoa on tuntunut ehkä kerran pari viikossa, jos onnistuu bongamaan, semmosta jo aikaisemminkin mainittua 'muljahtelua'. En tiiä onko sillon Hipsu vaihtanut isommasti asentoa. Nämä tuntemukset aina sellaisissa hetkissä kun istuu hiljaa paikoillaan tai on juuri nukahtamassa. Nyt sitten ehkä vajaan viikon on tuntunut semmoisa sarjamaisia kevyitä napautuksia,nämäkin aina nukkumaan mennessä, jotka tulkitsen potkuiksi. :) Istukka on mulla ihan tossa edessä, joten se varmasti vaimentaa...
 
Tunsin ensimmäiset liikkeet rv 14, mutta sen jälkeen tuli monen viikon tauko, etten tuntenut mitään. Istukka on etuseinämässä, mikä vaimentaa liikkeiden tuntemista. Nyt yritän bongailla niitä päivittäin, toisinaan hyvällä, toisinaan huonolla menestyksellä. Samanlaisia muljahteluja ja kuplimisia olen minäkin tuntenut kuten moni muukin. Liikkeet tuntuvat parhaiten pötkötellessä tai nuorimmaista pukiessa, jossa joudun kumartelemaan.
 
Mä taisin ekoja kuplimisia kuvitella tuntevani joskus rv16? Nyt parin viikon sisään tuntemukset voimistuneet :). Nyt siis 20+2. Parhaiten tuntuu, kun istun rauhassa jossain tai makaan sängyssä. Välillä liikkuessakin kyllä polkasee :D.
 
Täällä ensimmäiset liikkeet tuntuvat raskausviikolla 16, ihan pientä hentosta kuplintaa "väärässä paikassa" :D Nyt raskausviikolla 20 liikkeet ovat alkaneet tuntua paljon selkeämmin. Välillä kutittaa ja välillä tulee kunnon potkuja. Näkyy ihanasti jo masun päälle, jos kunnon myllerrys on käynnissä ja makoilee itse selällään :) :Heartred
 
Oon tuntenut liikkeitä viikolta 15+ ja olikohan pari viikkoa siitä niin tuntui oikeastaan päivittäin. Nyt viikkoja 20+4 ja pitää tää semmosia bileitä välillä :grin Vertailun vuoksi, esikoisesta tunsin, ja myös näin, ekat liikkeet 16+ viikoilla.
 
Tänä aamuna heräsin vauvan potkuihin ja ekaa kertaa jomautti niin että melkeen sattus. :D
Hikankin tunsin nyt ensimmäistä kertaa. :)
 
Takaisin
Top