Ensimmäiset liikkeet <3

On ihana kuulla, miten sinun vauveli elää ihan täyttä elämää jo siellä sinun masussa Alissa22.. :) Olitko tosiaankin ensi synnyttäjä kun olet jo niin pitkään tuntenut liikettä? :o tästä sen näkee, että kaik me mammat ollaan erilaisia.. tommosia kokemuksia mäkin jo oottelen! ^^ Oon aika varma, että eilen kun menin sänkyyn pötköttää, ni tunsin liikettä.. kylläkin kuplamaista, ei mitään potkuja vielä :) mut hyvää kannattaa odottaa!

Meillä on mies nyt tuntenut parina iltana liikettä kun on pitänyt kättä mahan päällä, ei mitään kovin voimakasta mutta vähän kuitenkin. Eilen tunsin ekan oikean potkun, muuten on vielä ollut sellaista möngertämistä. Huomenna mennään katselemaan sitten ultraan, mitä sielä touhutaan :)

Oon mie ensikertalainen ja yllättyny miten äkkiä oon alkanu nuo liikkeet tuntea, etenki kö se kätilö siellä rakenneultrassa sano että istukka on etuseinämässä. emoticon Mutta näin meitä on näköjään moneen junaan, se on niin yksilöllistä milloin alkaa tuntea ja miltä net sitten tuntuu.. emoticon Mie oon kyllä kai muutenkin ollu sellanen herkkä tuntemaan kaikennäköstä, että vaikuttaako se sitten, en tiijä.. :)

No kohta meitä kaikkia potkitaan nii että oksat pois! emoticon Ne ekat potkut oli kyllä tosi jänniä, tosin mua alkaa hymyilyttää vieläki kun Napero oikein kunnolla antaa monoa. :D Ja nytte jälkeenpäin kö miettii niin joo kyllä ne oli potkuja silloin ne mitä ekoja kertoja epäili potkuiksi mutta ei osannu varmaksi sanoa ko ei ollu aiempaa kokemusta.
Se tuntuu minusta siltä ko joku poksauttais vesi-ilmapallon nahan alla. Aika pehmosia potkuja on suurin osa vielä, mutta siittähän ne sitten voimistuupi ajan kans. :)

PALJON ILOISIA POTKUJA JA RUMMUTUKSIA KAIKILLE MAMMOILLE!!emoticon

Voih, minä äsken NÄIN kun vauva potkaisi muutaman kerran! Yhdessä ja samassa kohdassa rupesi tuntumaan kunnon jyskytys tasaisella tahdilla, ja kun nostin paidan helmaa ja vilkaisin, koko vatsanahka potkukohdassa nousi niin kuin nyt sisältäpäin tuleva voima voi vatsaa rummuttaa emoticon

Oi miten ihanaa Pikkuakka!!!emoticon  Täälä ei vielä sentään olla päästy näkemään potkuja.. :)

Miepä otin niinko "neuvosta" vaarin ja rullasin paian helman ylös ko Napero heräs touhuamaan ja potkimaan, ni näin semmosen nytkähyksen kun Napero potkas!!!! :D emoticon Se vaan potkii tuonne niin alas, melkein häpyrajaan, ko se siellä taitaa edelleen istuksia perätilassa niin täytyis melkein olla peili käessä että näkis paremmin.. emoticon Mutta en oo aatellukaa aikasemmin että ne potkut jo näkyis niin en oo osannu kattoa, hyvä kö täältä sai "inspiksen" emoticon

Kiva kuulla, Alissa! Joo ei mullakaan olisi tullut mieleenkään, että vielä tässä vaiheessa voisi varsinkaan ensiodottajalla näkyä, mutta kun potkut tuntuivat niin voimakkailta, uteliaisuudesta vilkaisin. Melkoinen yllätys kyllä!

Iltasin kun menee sänkyyn pötköttämään, niin vauveli alkaa hirmusesti touhuilee :) se on semmosta kuplamaista touhuamista, Mut Kyl se niiin ihanalta tuntuu!
Oli ihanaa herätä aamulla ennen herätyskelloa vauvan liikkeisiin, kyllä tuli hyvä mieli heti aamusta! <3 Pehmeitä ne liikkeet vielä ovat, mut eiköhän ne siitä sit kunnon potkuiksi muutu ! (=

Meillä saavutettiin eilen yks virstanpylväs, jota varsinki mies on odottanut: tuli niin voimakas potku että se näkyi ja ennenkaikkea tuntui vatsan ulkopuolelle!! emoticon  Huutelin miehelleni et tuu pian käymään täällä ja pistin sen käden vattani päälle: "Mä tunsin sen! se potkasi!" Olisitte nähny miten alko miehen silmät loistaa, oli se niin onnellinen emoticon

Kuulostaa ihanalta!! =)
 Tota täälläkin odotetaan..-  Potkuja jotka isikin tuntee ja näkee.. emoticon

Eilen illalla mies tunsi ekaa kertaa kunnolliset potkasut masusta :). Oltiin menty just nukkumaan ja makoilin selällään. Mies pisti käden mahan päälle ja hetken kuluttua alkoi melkoinen monotus kättä vasten. Mies oli tosi onnellinen :)

Täällä myös mies tunsi eilen ekan kerran, olin masu miehen selkää vasten nukkumaan mennessä, ja vaavi aloitti kunnon hippalot niin että mieskin tunsi sen! emoticon

Meillä eilen isi sai tuntea ensimmäiset potkut, telkkaria katsoessa illalla sanoin että nyt vaavi potkii lujaa ja mies laittoi kätensä masulle, tunsi kolme mojovaa potkua käteensä

Meillä mies on tuntenut ja nähnyt liikkeet jo kauan. Tais olla viikkoja joku 19. Eilen illalla yritti vessapaperi hylsyllä kuunnella sydän ääniä, mutta ei kuullut. Sanoi yrittävänsä uudestaan vähän myöhemmin.

Joka ilta mies kyllä juttelee mahalle ja silittelee sitä. Ottaa myös potkut vastaan aivan mutisematta emoticon

Voi ei miten ihanaa!!!
Se on miehelle varmaan ihan mahtava tunne! pääsee mieskin mukaan tähän pitkään odotukseen..emoticon Niitä ihania tunteita täällä edelleen odotetaan.. :) Joka ilta mies pyhittää hetken masulle, jos vaikka jottain tuntisi... emoticon

Mä tunsin selkeät liikkeet vasta viikolla 19+5... kaikki kyseli et joko tuntuu, joko tuntuu ja aloin pelkäämään että miksi en tunne. No eilen rakenneultrassa (20+4) sain kuulla että istukka on etuseinässä joten se on varmaan vaikuttanut etten oo tuntenut.
Nytkin liikkeet tuntuu eniten "kyljissä" ja alavatsassa.. ja liikkuvainen poitsu siellä onkin. ;)

Takaisin