Eizu
Oman äänensä löytänyt
On ihana kuulla, miten sinun vauveli elää ihan täyttä elämää jo siellä sinun masussa Alissa22.. :) Olitko tosiaankin ensi synnyttäjä kun olet jo niin pitkään tuntenut liikettä? :o tästä sen näkee, että kaik me mammat ollaan erilaisia.. tommosia kokemuksia mäkin jo oottelen! ^^ Oon aika varma, että eilen kun menin sänkyyn pötköttää, ni tunsin liikettä.. kylläkin kuplamaista, ei mitään potkuja vielä :) mut hyvää kannattaa odottaa!
Mutta näin meitä on näköjään moneen junaan, se on niin yksilöllistä milloin alkaa tuntea ja miltä net sitten tuntuu..
Mie oon kyllä kai muutenkin ollu sellanen herkkä tuntemaan kaikennäköstä, että vaikuttaako se sitten, en tiijä.. :)
Ne ekat potkut oli kyllä tosi jänniä, tosin mua alkaa hymyilyttää vieläki kun Napero oikein kunnolla antaa monoa. :D Ja nytte jälkeenpäin kö miettii niin joo kyllä ne oli potkuja silloin ne mitä ekoja kertoja epäili potkuiksi mutta ei osannu varmaksi sanoa ko ei ollu aiempaa kokemusta.
Mutta en oo aatellukaa aikasemmin että ne potkut jo näkyis niin en oo osannu kattoa, hyvä kö täältä sai "inspiksen" 
Huutelin miehelleni et tuu pian käymään täällä ja pistin sen käden vattani päälle: "Mä tunsin sen! se potkasi!" Olisitte nähny miten alko miehen silmät loistaa, oli se niin onnellinen 

Niitä ihania tunteita täällä edelleen odotetaan.. :) Joka ilta mies pyhittää hetken masulle, jos vaikka jottain tuntisi...