Ensimmäinen ultra

muistan et eka ultra oli tosi ihana hetki. Kyllä siinä itku tuli kun näki et siel oikeesti kasvaa ihminen. Tosin meillä selvis ettei raskaus ollukaa niin pitkällä kun oli menkoista laskettu. Sillon jo niin innolla laskettiin et sit se syntyy sillon vasta, hätäsenä ihmisenä oisin halunnu saada sen nyytin syliin mahollisimman pian. Kaikki aikanaan :)

Se tietty tuntu vähän epämielyttävältä kun se ultra tehtiin emättimen kautta. Seuravat olikin paljon kivempia kun näky masun päältä :)
 
Mulla tehtiin jo ihan ensimmäinenkin ultra masun päältä. Kokemus oli ihana! Näki ensimmäistä kertaa että siellä todellakin asustaa pieni vauva, vaikkakin poika oli ensimmäisessä ultrassa 2,5cm pitkä ja näytti lähinnä rusinaltaemoticon
 
itellä oli istukka edessä nii ei ees sydänäänet kuulunu kovin aikasin. ja varmaan riippuu siitä kuin paljon rasvaa mahan alueella :D ite olin mahaa kasvattanu jo ennen raskautta :)
 
Mullakin oli istukka edessä ja painoakin ihan hurjasti.ikinä ole ollutkaan mikään keijukainen.ihmettelin ittekki aina että miten ne sai ultrattua massun päältä aina kaiken sen rasvakerroksen läpiemoticon
 
Mulla kans on tuota massua tullut jo paljon ennen raskautta.
Eli onkohan se syynä että myös seuraava ultra tehdään
emättimen kautta???

Not so kiva mutta eiköhän tuon kestä.emoticon

7.1. on siis seuraava. On varmasti paljon puhuttu aihe
ja näin etukäteen sanon suoraan et niitä joita kysymys
ärsyttää pyydän anteeksi. Ei ole tarkoitus provosoida.
Minulla on oma epäilykseni kumpaan sukupuolta odotan mutta
missä vaiheessa se onn mahdollista saada tietää ja missä se
kannattaa tehdä? Kunnallisissa näyttää olevan, ainakin Lahdessa,
surkean vanhaa tekniikkaa..

Oikein hyvää joulua kaikille odottaville äideille ja jo pientä nyyttiä sylissään
pitäville!

 
jos se on kovin pieni vielä niin tehään emättimen kautta. itellä 2 kertaa kun en ollukaan viel niin pitkällä. ärsyttävää oli kun piti mennä uudestaan verikokeisiin jne kun ei viikot täsmännykään.

siinä rakenne ultrassa näkee sukupuolen. Mut oon kyllä sitä mieltä et jos se on poika niin sen näkee kyllä selkeesti. Tosin voihan se olla sormikin mikä on alapäässä mut meillä poika piti molempia käsiä naaman edessä nii ei se voinu mikään muu olla kun poika :)
 
Ensimmäinen ultra oli ihana kokemus, varsinkin kun tällä kerta kaikki oli hyvin. Jei! Nyt vaan "nautitaan" tästä raskaudesta sängynpohjalla ja vessanpöntön ääressä
 
Takaisin
Top