Ensimmäinen ultra

Nainenvm88

Silmät suurina ihmettelijä
Hei ryhmäläiset!

Olen 8 viikolla raskaana ja odottelen kovasti ensimmäistä ultraa.. Miten olette jaksaneet odottaa siihen?
Minusta tuntuu että en millään malttaisi odottaa sitä, että saan varmuuden, että minä todellakin olen oikeasti raksaana ja että siellä masussa on kaikki hyvin..
On niin epätodellinen olo vielä, että välillä tuntuu että tämä kaikki on vain kuvittelua ja se onnen tunne viedään multa pois..
Tiedän että yksityisellä pääsisin ultraan nopeampaa, mutta valitettavasti ei oo siihen mahdollista, aika kallista hommaa..
Kiitos teille jo etukäteen!

Minulla oli tuo sama malttamaton olo ultraa odotellessa, kunnes raskausoireet, lähinnä kamala pahoinvointi, alkoivat. Se oli jossain noilla rv8 tienoilla muistaakseni. Sen jälkeen ei tarvinnut enää jännittää, että onko masussa ketään, oli niin vahvat oireet. Toisaalta rv9 kuulimme pienen sydänäänet neuvolassa, joka sekin loi uskoa <3

Onko sinulla neuvolakäyntiä ennen ultraa? Hyvällä tuurilla syke saadaan siellä kuulumaan jo varhain.

Minulla ei ole oireita, muutakuin rinnoissa arkuutta välillä. Ei pahoinvointia.
Jano on useasti ja vettä juonkin paljon, vessassa pitää rampata tiheään, yölläkin..

Minulla on ens viikolla eka neuvola käynti ja siellä kuulemma käydään ravitsemus asioita yms perusjuttuja läpi ja perus mittaukset.
Jännittää sekin jo :)

Siellä ilmeisesti sovitaan ultra aika..? Entiedä mutta näin itse ajattelin..
Toivottavasti saisin pian ajan ultraan.. Stressi tässä vaan on koko ajan kun miettii kaikkea.. :(
Mies kyllä rauhoittelee aina, että ei oo mitään hätää ja että kaikki on varmasti hyvin.. mutta silti haluaisin mahdollisimman nopeasti tietää onhan siellä oikeasti kasvamassa pieni elämän alku ❤

Mulla itellä alko ihan armoton pahoinvointi rv6 joten siitä lähtien ei ollu epäilystäkään etteikö siellä joku ollu. Rv7 ultrattiin sairaalassa kun olin ja katsottiib että kaikki ok ja pieni papu siellä näky ja sydän jo löi. :nailbiting: Pahoinvointi oli karmeaa jote se rv12 tuli melko nopeaa. Ainaki näin jälkeenpäin aateltuna. :joyful:

Takaisin