Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen ostanut kondensoitua maitoa sekä prismasta, että cittarista. Yleensä on tarjolla vaan tuota sokeroitua, ja sitä mäkin olen käyttänyt.
Se on siis säilyketölkki, löytyy sieltä muiden säilykkeiden kanssa samoilta hyllyiltä. Siitä tulee muuten myös tosi hyvää toffeeta
Laitettiin eilen illalla joulukuusi, vaihdettiin keittiöön jouluverhot ja laitettiin kynttilät ja koristeet paikoilleen. Kuusi tuoksuu ihanalta kun koristeena on aiemmin leivottuja pipareita silkinauhoissa.
Nyt on kotona ihan joulu, ihanaa
Tänään mies käy hakemassa kinkun, mä keitin eilen sinapin ja tein piparitaikinan jääkaappiin odottamaan Elsan päiväunia.
Meidän joulu on mennyt ihan kivasti! Haettiin keskiviikkona kuusi (ihan oikea!) kotiin. Aikaisempina vuosina on ollut muovikuusi. Sekin on ihan kaunis, mutta nyt tuntui siltä että pitää saada oikea kuusi! Koristeltiin se aattona. Aattona mentiin mun vanhemmille syömään ja kahveille ja lahjat jaettiin siellä. Sitten vielä käytiin miehen isän ja vaarin kautta kotimatkalla. Poika jaksoi kuin hullu koko illan minimiunilla! Meni vasta 00 nukkumaan.
Joulupäivänä miehen äiti tuli sitten meille syömään ja oltiin myös jätetty osa lahjoista joulupäivälle niin tuli ikään kuin kaksi joulua! Eilen poika meni nukkumaan vasta puoli yksi. Toivottavasti ei jää tavaksi! Ei varmaan malttanut nukkua kun oli niin erilaista ja menoa ja meininkiä.
Tänään tulee sitten miehen isä (appiukko) käymään meillä ja syömään. Ihan rauhaisa ja mukava joulu tosiaan vaikka siivoukset ja laitot menikin ihan viime tippaan! Toffeetkin on vielä keittämättä... Tänään olis sitten tarkoitus. Pipareita leivoin aatonaattona, mutta kun oli väärä taikina niin ei tullut hyviä. Ovat vieläkin syömättä mikä on tosi ihme. Yleensä menevät tapaninpäivään mennessä.