Ensimmäinen joulu

Me otettiin itse tytöstä tonttukuvat ja lähetettiin postin sivuilta kortit. :) Ei ne lahjat olis niin tärkeitä, mutta kun niitä kuitenkin kaikki ostaa, niin ollaan toivottu tytölle jotain ja kehotettu unohtamaan meidät. :) Kalliiksi tää joulu käy omallekin lompakolle, kun on niin paljon ihmisiä joille ostaa.
 
Me vietetään aatto miehen vanhempien luona ja joulupäivä mun vanhempien. Oma isä on aaton töissä joten meillä "juhlitaan" vasta joulupäivänä paremmin.

Lahjoja varmasti tulee pyytämättäkin, mutta ollaan pyydetty Stokken syöttötuolia ja pottaa :) ajateltiin että hyvä pyytäö nämä isoimmat asiat lahjaksi, jotka tulee pian käyttöön.

Käytin tyttöä joulukorttikuvauksessa, koska yhessä hyvässä kuvaamossa oli tarjouksessa 25€. Niistä teetetään omille perheille ja kummeille kortit. Muille varmaan askartelen kuten joka joulu.

Mää oon kyllä intoutunu nuista lahjoista.. Kaikille ostetaan, mutta aikuisille yleensä jotain isompaa porukalla. Esim. sisarusten kans ostettiin vanhemmille yhessä lumikengät. Mökillä hyvät talvisaikaan :) ja voi myös ite niitä lainailla :wink
Kummeille askartelen hamahelmistä joulukoristeet ja leivon kuivakakut.
 
Mun tekis mieli tehdä itse konvehteja lahjaksi! Pakeroida ne sitten ihanaan lasipurkkiin :) lahjoista tykkään, niin antaa kuin saadakin. Aikuisille ei oikeastaan enää ostella vaan lähinnä lapsille. Ja kysellään kyllä aina toisilta mitä tarttis. Meillä pienemmälle toiveena tripp trapp. Kaikkea muuta hänellä jo on. Isosiskolle onki sitte toiveena kaikkea pienempää kun hän ymmärtää jo lahjojen päälle ja kovasti kaikkea toivoo. Leluja, kirjoja ja vaatteita. Perinteisesti ollaan jouluaattona käyty molempien äitien luona aattona ja isit sitte kierretty ennakkoon tai jälkikäteen. Joulupäivänä sitten miehen isovanhempien luona käyty. Tämän joulun menoista ei olla vielä sovittu, mutta isät jää ainaki aatolta pois. Joulupukki olis kiva kun isosisko jo ymmärtäis.. saapa nähdä :wink
 
Me päätettiin että vietetään joulua miehen porukoilla. Oltiin viime vuonna minunporukoilla ja nyt kun minun siskokin on joulun töissä eivätkä siis sinne tule niin minulle oikeastaan ihan sama missä ollaan. Vielä pitäisi päättää mitä tehdään lahjojen kanssa. Roudataanko ne sinne vai tehdäänkö niin ku on tehty ennenkin että avataan ne kotona aatonaattona..
Minä luulen että tuolle tytölle on kohta äiti ostanu eniten lahjoja. :D oli pakko tilata noshilta parit pöksyt ja lindexiltä kans vaatteita ja sit prismalta se fisher prizen koira ja sellanen pallotorni.. :) voi olla että äiti tykkää lahjoista enempi ku neiti :D
 
Takaisin
Top