Ensimmäinen hymy

Lime88

Satasella mukana keskusteluissa
Minkä ikäisenä vauvasi on hymyillyt ensimmäisen kerran? Täällä kovasti olen yrityänyt houkutella hymyä tulemaan. Hymyn häivähdyksiä on jo ollut, mutta en voi vielä sanoa varmaksi. Vauvalla tänään ikää 5 viikkoa ja 5 päivää. :)
 
Mä oon merkannu kalenteriin, että poitsu ois heittänyt ekoja hymyjä 4 vk - 5 vk ikäisenä. Kohteena olleet äiti, iskä ja mummi. Kaikille sylittelijöille ei oo vielä hymyillyt. Sitä ennen toki semmosia unissaan tissiuni(?)hymyjä on heittänyt. Nyt poitsu on reilut 6 viikkoa vanha ja hymyilee paljon etenkin aamuisin, silloin on muutenkin hyvällä tuulella ja ääntelee paljon "hei", "ei", "kei" (uusin!) ja "ou"-äänteitä.
 
Meillä tänään ikää tasan 6vko ja kans vaan pieniä häivähdyksiä saatu vaikka oon kuinka yrittäny hymyä kalastella :-) no, eiköhän tuo joku päivä sit yllätä äitin :-)
 
No en sano etteikö ois ns pieru-hymy.. ;D mutta kyllä mä yhen virnistyksen sain jo joku pv sitten kun olin suihkussa ja neiti rääky isälleen.. äidin ääni lopetti itkun ja kasvot kun toin lähelle niin virnisti :)
 
Meillä siis tänään eka semmonen hymy, mistä voi olla varma ettei ollu mikään refleksi, koska se tuli useempaan kertaan peräjälkeen, ja katsoi mua silmiin samalla, ja selvästi reagoi, kun tein sille hassuja ääniä :p. Oli se vaan valloittavaa :Heartpink. Ikää nyt siis 5vk ja yksi päivä.
 
En nyt tiiä oliko oikeita hymyjä, mut vajaa kaksviikkosena silittelin päätä ja neiti katso silmiin ja hymyili. Toistanut sen kyllä useasti..
 
Meillä hymyillään suurimmaks osaks vaan hoitopöydällä seinillä oleville kuville. Myös mies on saanu hymyjä jo kolmen viikon ajan, mut mä en oo saanu kun vasta muutaman hassun. Mutta ehtiihän niitä viellä saamaan monta :)
 
Meillä sama homma, hoitopöydällä jutellaan ja hymyillään kuville.. äiti ku yrittää jutella, niin pää kääntyy katselemaan parempia maisemia. Ilmeisesti mulla on huonot jutut :D
 
Mullaki on se hymynaama, mut must tuntuu et toi ei viel ees tajuu sitä. Ei ainakaa oo katellu sitä yhtään.
 
Meidän neiti ei tajua lelujensa päälle vielä mitää, lelumatollaki pääsee heti hirvee huuto ku sen sinne laittaa :eek:
 
Meijän poitsu kattoo mielellään olohuoneen taulua ja verhoja. Molemmissa on isoja kuvioita, punaista, purppuraa ja mustaa. Hymynaamaa kattoo sängyssään jonkun verran. Ihan parin päivän sisään alkanu kattoo pehmojaan ja lelukaaren leijonaa ja nallukkaakin. Aiemmin ei pehmoja tajunnu. Lelukaari vasta laitettiin viikonloppuna.
 
Takaisin
Top