Itse huomasin viime sunnuntaina saunan jälkeen linea negran nätisti tuossa navan alapuolella, haaleana mutta selkeänä, ja sain pienen shokin siitä alkuun...
Muuten sitten ei mitään ulkoisia muutoksia havaittavissa, vaikka hoikka olenkin niin että varmaan melko selkeästi rupeaa sitten näkymään kun on näkyäkseen vatsan ja rintojen kasvu. Tosin tällä viikolla olen selkeästi huomannut itse että kohtu tuntuu tuossa häpyluun yläpuolella kädellä kun silittelee... Mutta ei tosiaan näy vielä mihinkään. Rinnatkaan ei ole kasvanut mitenkään huomattavasti, arat on ku mitkä ja tuntuu siltä että ne on paisunut ku ilmapallot, mutta rintsikat menee vielä ihan hyvin päälle vaikka inhottavalta tuntuukin. Jotenkin kauhulla pienirintaisena odotan että josko ne tuosta hirveästi paisuu niin mitä just selkä tykkää sitten..?
Mulla meinaan muutenkin tuntuu selkä olevan jo koetuksella. Aina ollut vähän yliliikkuva alaselkä, ja nyt kun vissiin nivelet löystyy tai jotain, niin kyllä on ristiselkä kipeä! Ei kestä ollenkaan pitkiä seisomisia ja kävelylenkeistäkin rupeaa vähän jurmuttamaan, eikä kyllä pitkät istumisetkaan oikein tunnu passaavan.
Eli kun koulun juuri aloitin ja sinne sitten vielä kestää vajaa tunti ajaa niin iltasella aina on mukava fiilis kotiinpäin ajaessa. Penkinlämmitin joka ulottuu tuohon ristiselkään asti on kyllä niin mun paras kaveri!
Mutta siis kaikkia jännittäviä muutoksia tässä odotellessa... Itsehän sitä tuntee jo erittäin selkeästi ettei ole enää kuten ennen, ja kaikki pahoinvoinnit ja vatsan kipristelyt ja krampit sekä ylitsevuotava väsymys on jo tullut tutuiksi. Nyt odottelen että se kuuluisa toinen kolmannes helpottaisi vihdoin tätä ällötystä!
Tänään siis 12+3. NT-ultra maanantaina ja jännitän sitä jo nyt niiiiiiin paljon...!