Ensi raskaus oire??++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja durasel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

durasel

Silmät suurina ihmettelijä
[:D] HEI

OLEN TÄSSÄ MIETTINYT ETTÄ ONKO KENELLÄKÄÄN OLLUT HEDELMÖITTYMISEN JÄLKEEN HETI OIREITA?
EN TIEDÄ OLENKO RASKAANA OLEN TEHNYT TÄLLÄ VIIKOLLA PARI TESTIÄ,JOITAIN NS.HAAMUJA ON TULLUT CLEAR BLUEN KANSSA JA PREDICTOR EN SAANUT SELVÄÄ JOTEN OLETAN ETTÄ SE NÄYTTI NEGAA.
OVIS OLI ILMEISESTI 2.2-10 KÄVIN SILLOIN GYNELLÄ JA SE ULTRAS JA SANOI ETTÄ NYT OLIS AIKA TEHDÄ JOTAIN[;)] JA SITTEN TEHTIIN...[:D]TORSTAINA ALKOI IHAN TAJUTON VÄSYMYS JA JANON TUNNE VAIKKA JOIN EI SE AUTTANUT SITÄ KESTI 4 PÄIVÄÄ,SIT LOPPU JANON, TUNNE PISSA HAIS MYÖS TOSI MAKEELLE SIIS HYVÄLLE..[:)] NYT ON KIERTO25/28
MULLA ON TOSI VAHVA PMS.OIREET AINA ENNEN MENKKOJA JOTKA ON AIKA SAMANLAISET KUIN NS.NORM.RASKAUDEN OIREET PAITSI TOTA JANON TUNNETTA EI OLE PMS.SISSÄ..

TEPA[8|]
Juu,raskaana olen tuli vahvistus asiaan[:D]

Mä olen tässä kanssa miettinyt, että voisiko olla mahdollista, että olisin raskaana. Mulla kp 21/? menossa nyt. Pillerit jätin pois vasta helmikuun alussa, niin en oikein tiedä, että kuinka kauan mulla tuo kierto nykysin sit kestää. Mutta... Mulla siis alkoi heti mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen alavatsaa nipistelemään ja esim. jotkut tietyt asennot tuntuivat oudoilta, esim. polvet koukussa istuminen jalat rintaa vasten. Sitä kesti muutaman päivän. Samoihin aikoihin alkoi janon tunne ja vaikka joi kuinka, se ei helpottanut. Nyt eilen huomasin, että nännit ovat aran tuntuiset. Voisiko siis olla mahdollista...? :O Ei auta varmaan, kuin ootella vielä vähän ja sitten mennä apteekkiin ostamaan testiä. :)

Onnea sulle durasel! :)

Belli, Toki voi olla että olet heti raskaana, mutta kannattaa tehdä testi vasta kp28 jälkeen. Nuo oireet voi kyllä olla myös ovulaatiosta johtuvia. Ennemmin suosittelisin tekemään ovulaatiotestin ja katsomaan olisko se, se joka siellä ilmoittelee itsestään. Pillereiden jälkeen kierto saattaa olla pidempi kuin normaali 28pv, joten periaatteessa ovulaatio voisi tapahtua kp21 aikoihin.

Heippa..Itse miettinyt kans vaikka olen kaksi testiä tehnyt mutta on näyttänyt negaa ja mulla ovulaatio oli 19.2.2010..Mahaa nippaili alkuviikosta ja vessassa sai rampata vähän väliä ja tällä hetkelläkin on melkeinpä kokoajan vessassa käyntiä ja nytten on kulunut 7pv ovulaatiosta ja on sellaista ällötyksen tunnetta..Ja nälkä on kokoajan..Ei riitä että aamulla syöt pari ruisleipää vaan pitäisi syödä enemmän niinkuin esimerkiksi puurolautasen ja sitten siitä menee muutama tunti niin pitäisi taas olla syömässä kun maha kurnii..Närästys on kans mikä on ihan kauhea varsinkin yhden kahvi kupposen jälkeen..[8|] Yritämme saada meidän kohta 1v rinsessalle sisarrusta aikaiseksi [:)] uskon että olen tehnyt testin liian aikaisin,ajattelinkin pysyttäytyä nytten testistä jonki aikaa poissa.Varmaan ensiviikolla teen vasta testin jos vaikka näyttäiski jotain tulosta[:)]

durasel hyvin paljon onnea sinulle plussasta[:)]

Miten VOI odottaa sinne ensi viikolle testin tekemistä? En vaan voi tehdä aiemmin kun ei se nega sit olis luotettava. Tosi raju äklötys päällä ja janottaa ja nippailee mahaa. Toivoo vaan niin kovasti et pelkää kuvittelevansa, tai sit alkaa kohta jo ne menkat. Päässä pyörii vain tuo mahan hassu tunne ja meinaa oksentaa. Mun tuurilla vaan joku mahatauti! [:'(]

Ihan ensimmäinen oire taisi olla hillitön aivastelu! Monelta muulta olen kuullut saman.
Töissä aivastelin niin ettei työn teosta meinannut tulla mitään, silmät vuoti ja punotti samasta syystä. Meninkin apteekkiin ensin hakemaan allergialääkkeitä, luulin että siitepöly kiusaa. Ajattelin kuitenki ensin "saada sen negatiivisen tuloksen raskaustestistä, että voin ostaa zyrtekiä" ja kas kummaa, kun tulikin samana päivänä vahva viiva testiin! Tulkitsin tuon täysin raskausoireeksi, koska aivastelu ei kauaa jatkunut. Sen jälkeen seuraavat oireet tulivatkin vasta parisen viikkoa plussasta.
Malttia oireita bongaileville, aina niitä ei vain tule ennen plussaa. Ettette vaan pääsisi pettymään, kuten minä monta kertaa ennen odotettua positiivista tulosta!

Takaisin