Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä se painoarvio voi heitellä laitteesta ja mittaajasta mulla eilen 00.15 koko arvio oli selvästi isompi (ei sanottu kokoo eikä neuvolakortissa oo painoarvio) kun keskiverto vauva näillä viikoilla. 9 tuntia myöhemmin oli ihan keskikäyrillä kasvanu (2080g) vauva...Mä jouduin viime yönä siirtymään keskussairaalasta yliopistosairaalaan kun supistukset kovenivat yöllä. Nyt siis uudelleen tuo supistusten estolääke ja vuodelepo jatkuu. Tänään gyne sanoi että kohdunkaulaa jäljellä 1cm mutta kuitenkin jonkinlaista kaulaa olisi yli 2cm. Kohta viikkoja 32 täynnä (1.5h) ja saisin synnyttää omassa sairaalassa mutta siellä lastenlääkäri ei halunnut ottaa niin pieni painosta (1300g tänään täällä arvio) hoitoon. Perjantaina painoarvio oli tosissaan 1500g ja tänään Kysyinkin että kuinkas se on mahdollista että paino laskee mutta kuulemma laitteissa on eroja ja mittaajassa. Ei pitäny painoa mitenkään ongelmallisena. En tiedä minkä painosta lasta siellä sitten suostutaan hoitamaan jos syntyisi. Esikoista kauhea ikävä
. Mulla on kyllä nyt jotenki hyvä tunne tai luottavainen olo mutta toki niin mulla oli sunnuntainakin kunnes supistukset todenteolla alko. Tänään taas lopetettiin supistusten estolääke ja saa nähdä miten tässä käy. Toistaseks on ainakin menny ihan hyvin ja täällähän se apu on lähellä jos jotakin tulee