Enemmän kuin 3 lasta

Junibea

Asioista perillä oleva
Elomammat 2017
Onkos täällä muita, joilla on enemmän kuin 3 lasta?
Meillä on 5 lasta, joista vanhin on 11 ja nuorin 3-vuotias. :Heartred
 
Noh Junibea tiedät mut tuolta Suurperhe kuumeilijoista :D
Tällä hetkellä 3 lasta mutta neljättä odotellaan ^_^
Teillä tais olla jo nro.6 tulossa eikö? :)
Onko jo lapsille kerrottu? Täällä ei vielä, oottelen ultran ensin ja sitten asteltiin miehen kanssa paljastaa lapsille ensin ja sitten ehkä muille lähimmille.
 
Juu. Kuudes tulossa. Kerrotaan lapsille vasta np ultran jälkeen tai myöhemmin :)
 
Meillä lapset 16, 12 ja 3. Tosin 12v ei minun, mutta 9v tuo on kämpässä pyöriny, niin kyllä miellän vahvasti omaksi perheekseni :) Isommat lapset tietää raskaudesta, niin tiesi aiemmastakin, joka meni kesken. 3v tietää myös, muttei ehkä kunnolla ymmärrä.
 
Meillä ennestään 4 lasta, vanhin 12v ja nuorin 1v. Nyt tosiaan 5 tulos
Vielä ei olla kerrottu, ainakin np-ultra odotetaan, mutta luultavasti vasta lähempänä puolta väliä sanotaan lapsille
Mites teillä muut sukulaiset/tutut ovat suhtautuneet? Me ei olla kerrottu kellekään, en vielä halua kuunnella "eikö jo riitä, pitääkö teidän täyttää koko maailma jne.."
 
Meillä taitaa suku tietää, että lapsia halutaan iso lauma. Lokakuussa 2015 menetettiin vauva ja sen jälkeen olen tehnyt hyvin selväksi että todellakin toivotaan lasta. En usko kenenkään yllättyvän. Toki voi tulla sanomista kun en ehdi työelämään.. valmistun keväällä insinööriksi, mutta tuskin mua kukaan mahan kanssa palkkaa töihin. Toisaalta odotan että saan jäädä kotiin kun opiskelu on ollut ihan kamalaa perheellisenä.
 
Meillä siis entuudestaan kolme vanhin on nyt 6.v. Hirvittää miten tullaan pärjäämään, mitä muut sanoo/ajattelee vaikkei se kellekkään kuulu. Vanhin ilmoitti jo nuorimman synnyttyä että haluaa vielä uuden pikku siskon, eli saa nähdä miten tuleman pitää.
 
Meillä ennestään 4 lasta. Vanhin 7v ja nuorin 1v. Lähipiiri tulee järkyttymään vauvauutisesta kyllä... onneksi se ei ole muiden ku meidän perheem oma asia montako lasta meillä on [emoji4]
 
Meillä on 3 lasta ja neljättä odotellaan. 5, 4 ja 1 vuotiaat tytöt. Esikoinen toivois siskoa ja keskimmäinen toivoo veljeä. Me ollaan kerrottu jo aika aikasin, jouluna tais olla että alettiin kertomaan kaikille. Mulla alko järkyttävät pahoinvoinnit 6+ ja en ole 3 viikkoon käynyt missään muualla kuin neuvolassa, lääkärillä ja tipassa. Nt-ultra on 31.1 joten pääsee kurkkaamaan ensimmäistä kertaa uutta tulokasta :).
 
Meillä kans kolme lasta eka kohta 5v, toka kohta 4v ja kuopuksella tänää 2v-päivä :Heartred Nelosta siis odotellaan, on tää kyllä jännää :D
 
Mä jännitän koska isommat tajuaa tilanteen.. mulla on joka raskaudessa ollut raju pahoinvointi.. oksentelu alkoi eilen.. tuskin menee kauaa kun jään isommille kiinni raskaudesta. Vanhin kun täyttää toukokuussa jo 12 niin osaa yhdistellä asioita.
 
Me ollaan isommille (16 & 13) kerrottu ihan heti plussan jälkeen, kun halutaan odottaa perheenä yhdessä :) tiesivät keskenmenneestäkin. 3v ollaan myös nyt kerrottu, muttei ehkä sitä niin ymmärrä. Sanoo vaan, että äitin masussa on vauva :)
 
Takaisin
Top