En tiiä..

elisamaria

Silmät suurina ihmettelijä
Tää on taas näitä päiviä kun mietin oonko raskautunu. Ovulaatio ois siis ollut 9.10. suunnilleen. Nyt alavatsaa painaa, ruokahalu on melkonen, välillä kuvottaa, nänni pihat on tummentuneet ja rinnat on "kiinteät"... Mun kuukautiskierto ei oo säännöllinen, mut jos se ois niin menkat ois nyt 3 päivää myöhässä. Nii ja on ollu jo useemman päivän menkkamaisia kipuja.. Muttei menkkoja kuulu....

Miltä kuulostaa ?
 
Kuulostaa aivan...raskausoireilta! :) Itelläni tuntui juuri ihan kuin menkat olisivat alkamassa, mutta sitten niitä ei koskaan kuulunut (kävin hermoheikkona tarkistamassa kaiken aikaa :D)

Peukkuja!
 
Voi tulla oireet jo tossa vaiheessa :) Mulla ensimmäiset oireet oli juurikin menkkamaiset kivut ilman menkkoja ja rinnat tuli tosi kipeeksi, varsinkin nännit. Olin kylläkin ihan "varma" etten ollut raskaana (olin monta kertaa aikaisemmin toivonut raskautta ja kuvitellut kaikkia oireita itselleni, niin en sitten sillä kertaa jaksanut uskoa, että oikeasti olisin raskaana), joten ihmettelin kuinka sillä kertaa rinnat tuli menkkojen takia niin kipeiksi ;)

Peukkuja sulle!
 
Niin juu.. Kyllä mäkin toivosin tätä niiiiiin kovasti. Mutta nyt lähdettävä unille, väsyttää, mistä lie johtuu.. ;) Kiitos vastauksista ! <3
 
Musta kyllä tuntui että raskausoireet tuntuivat ihan alusta asti! Vaikka eihän sitä meinannutkaan uskoa silloin.

Toivottavasti tää on nyt sitä...emoticon
 
Pakko vastailla sulle, koska itse just samantapaista kokenut..

Mulla piti kuukautisten alkaa viime viikon tiistaina, mutta eivätpä alkaneet. Keskiviikkona tai torstaina oli todella kovat kuukautiskivut ja olinkin jo ihan varma, että nyt ne alkaa, mutta eivätpä alkaneet. Lauantaina tuli kerran vessassa käydessäni (hyvin vähän, mutta kuitenkin) veristä valkovuotoa. Eilen tein sitten illalla testin ja vahvaa plussaa näytti.. <3

Mulla pillereiden lopettamisen jälkeiset kierrot meni niin, että eka kierto 26pv ja toka 31pv. Nyt en sit oikein tiedä minkä kierron pituuden mukaan laskeskelisi tän kuun kiertoa, mutta laskin 26-28, koska aikaisemmin kun en syönyt pillereitä, se oli se normi. 

Kyllä mä väittäisin, että jos olet raskaana, sen pitäis jo näkyä.. tietysti hormonia erittyy kaikilla erilailla, mutta mun ovis on tod.näk. ollut sun jälkeen ja mulla jo näkyi, ja hyvinkin vahvana plussana :)

Testiä tekemään vaan, niin saat rauhan.. *peukut pystyssä*
 
Takaisin
Top