En tiedä

miumau88

Vasta-alkaja
Oon ihan hämilläni... Mulla oli menkat viimeks marraskuun alussa. Ja sen jälkeen on parina kertana tullu tiputteluvuotoa ja luulinkin molempina kertoina että nyt alkaa menkat taas. Mutta ei, vuotoa tuli tosi vähän ja se tyssäs kuin seinään.

Elän parisuhteessa ja olemme harrastaneet suojaamatonta seksiä.

Ja vatsassa tuntuu ihan niin että menkat alkaa. Mutta ei :/ Mun kuukautiskierto on aina ollu epäsäännöllinen. Mietin aluks että johtuiko veren pieni vuoto siitä kun vatsa on ollut kovalla.

Voinko olla raskaana ? Viimeisimmästä yhdynnästä on n. 2 vkoa.
 
Eiköhän se niillä apteekin raskaustesteillä selviä. Että sinäänsä jos harrastaa suojaamatonta seksiä ei ois mitenkään kummallista jos olisit raskaana. Apteekista saa yhtä luotettavat testit kuin mitä labrassa tehtäisiin, näin sano mulle neukkutäti.
 
Moikka.

Itselläni oli viimeksi kuukautiset noin 11.11. ja tein tämän viikon tiistaina positiivisen testin. Minulla on tuli viimeksi reilu viikko sitten vähän vuotoa ja sitten ollut sellaista rusehtavaa emättimessä (joka ei ihan pikkareihin asti ole kuitenkaan päässyt) ja no saman päivänä (tiistaina) kun tein plussan tuli illalla kirkasta verta pökyihin. Eilen (kesvikiikkona) tein taas testin, ajattelin että no jos meni kesken niin viiva alkaa haalenemaan, mutta viiva tuli testiin vaan vahvempana kuin tiistaina tehty.. Nyt sitten ihmettelen mitä tässä on tapahtumassa. Tk:hon en ole vielä soittanut.. Ajattelin testailla vielä ensi viikolla kotitesteillä..


Mutta siis ihan hyvin voit olla raskaana ! :)
 
En viitsi ihan vielä ostaa raskaustestejä.. Kun oon niitä tehny viime vuoden aikana monia ja kaikki ollu negatiivisia. voiko vielä olla ees mitää oireita, jos nyt oletettavasti oisin raskaana?

mullakin on ollu pyyhintävuotoa. ei oo päässy pikkareihin asti. eilen tuli menkkojen oireita, mutta nyt vuoto tyssäs. vaikka miulla aina on menkkojen alkupäivät tosi niukkoja.. kiitos teille jotka vastasitte :))
 
Eikä ne testitkään ole edes kauhean kalliita, että kyllä suosittelen sellaisen hakemaan. Esimerkiksi yliopistollisen apteekin herkkä joka havaisee jo 10ml (mikä lie millimooli, milligramma, monet mittaa vasta 25ml jälkeen) HCG:n pissasta. Tämä testi on nimeltään First Signal ja se on kasettitesti. Maksaa jotain vähän alle 4e ja on varmasti luotettava. Eipähän enää sitten vaivaa.
 
Ihmeen paljon on näitä "voisiko nämä oireet olla...." -kirjoituksia näillä palstoilla, kun tosiaan asia on aika yksinkertaisesti selvitetty testillä. Kai sitä haluaa haaveksia vielä hetken, ja jakaa sitä haaveiluaan muiden kanssa ja haluaisi ehkä kuulla, että "kuulostaa kuin olisit". 

 
Takaisin
Top