Emmaljunga city cross vai Teutonia Prestige?

käyttäjä05ma

Vasta-alkaja
Elikkä aika hankalaksi on osottautunu toi yhdistelmävaunujen valinta. Nyt oon päättänyt, että otan joko Emmaljunga city crossit Quadoliftillä tai Teutonian Prestiget pehmeällä kantokassilla (lähinnä koska VarioPlus kantokassi vaikutti niiiiin ahtaalta). Itselle juuri tärkeää vaunujen keveys, koska asun rappujen päässä ja suht koht pieni koko, sillä säilytystilamme on äärimmäisen rajallinen.

Nyt kaipaisin kipeästi kokemusperäistä tietoa näistä rattaista teiltä joilla jommat kummat on /on ollut. Onko osottautuneet hyväksi? Entä tilavuus, mahtuuko kantokassiin minkä kokoinen lapsi, entäs rattaisiin?

Kiitos hirveästi niille, jotka voisi minua hieman valaista.

Meillä on nuo Teutoniat ja olen ollut todella tyytyväinen. 

Tuo kantokoppa on todella lämmin ja vaunuissahan tulee mukana vielä erillinen lisäpäällinen jalkaosaan. Tämän talven kovilla pakkasilla se on tuntunut olevan aivan liikaa, joten olen vain pari kertaa sitä kokeilumielessä käyttänyt ja molemmilla kerroilla poika on ollut aivan hikinen herätessään vaikka vaatetta ei ole ollut mitenkään hirveän paljon päällä. Ollaan nukuttu päiväunia ulkona jopa 15 asteen pakkasessa, ja olen aina laittanut harson suuaukon eteen. Kun sinne on kurkannut niin on tullut vain lämmin hönkäys ilmaa, niin lämpöisenä se pysyy.

Nyt kun poika on jo melkein seitsemän kuukautta vanha ja haluaa jo istua niin kantokopasta saa kätevästi pääosan tukirautoineen pois jolloin itse kärryjen selkänojaa pystyy nostamaan pystympään mutta silti ne ovat vielä vaunut eikä rattaat. Vielä poika mahtuu sinne ihan mukavasti vaikka pituutta on jo 70 cm. Meillä on ollut siellä se äitiyspakkauksen makuupussi ja se alkaa nyt pikkuhiljaa menemään pieneksi mutta vaunuihin mahtuu vielä ihan kivasti. Rattaista ei vielä ole kokemusta mutta uskoisin että niillä mennään varmasti pitkään.

Eli suosittelen kyllä lämpimästi. 

Meillä Emmaljungan city cross yhdistelmät olleet käytössä nyt 4kk pehmeällä kantokopalla ja pois en vaihtaisi. Olleet käytössä todella kätevät! Vankat vaunut ja isommista pyöristä ollut todella etua varsinkin tällaisena runsaslumisena talvena, kulkevat hyvin sohjossakin. Suosittelen lämpimästi! :) emoticon

Takaisin