Elokuun yleinen höpötysketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päätimpäs liittyä tänne viimein, aikani kun oon vaan lurkkinut ja lueskellut. Eli päivää, itse kullekin säädylle =).

Oma laskettu aika tuli ja meni 30.7. Tänään ultrassa kattoivat että kyllä se sieltä varmaan kohta alkaa tulla, on kuitenkin oikeinpäin ja kovin matalalla jo.

Ei vaan millään meinais malttaa, saati jaksa vaappua hellekeleillä.
Lisäbonuksena ultrateknikko arveli että kyllä se mukula on jo yli nelikilonen. Ihan niinku ei ois ensisynnytys jännittäny jo muutenki tarpeeksi...

Meillä meni eka lusikka mangoa tänään, huuh. Tai no sormesta imeskeli ekan maistiaisen, kuulemma oli hjuvaa.. :grin
Keskosille siis saa antaa ja kai pitääki antaa jo 3kk vellejä ja soseita ku kirivät sitä kasvua tms.
Oon ootellu ku kuuta nousevaa sitä Vuoden Mutsi kirjaa ja se ei tullu tänääkään viel, nyyh. Just aattelin et sen kans ois menny hyvin aika. Ei sillä että pikkumiehen kanssa tylsää kylläkää olis. Mutku mä haluisin jo sen käsiini! :smiley-bounce013

^ mäki odotan kauheesti jo sitä ku saa alkaa kokeileen soseita ym (kokkausintoilija :P), tää maitoralli on nii tylsääää :grin

Mitenkä sen lusikan muka saa tollasen tirpan suuhun ku siel on se The Kieli joka ehtii jokapaikkaan ja tunkee tyhmän lusikan pois ja sitte tulee huuto ku miks ei laps saa ruokaa? :D
Luumusoseella kerran koklasin lusikkaa ja sen koommin en oo koklannu, kuulemma se on rikkomus vauvanoikeusistuinta kohtaan ja rangaistuksena on Iso Huuto joka loppuu kun lusikka viedään pois ja sose lapataan suuhun jotenkin muuten. Lapset.. :p

Tervetulloo vai bjorkm :) tsemppiä loppuodotukseen ja sit myös sinne loppukoetukseen :)

Mie ootan kans noita sosehommia!! :) esikoinen (normaalikokonen) oli vähän päälle 3kk kun aloin antaa peruna-porkkana soseita.. pitää sit aikanaan perustaa vauvojenruokaketju niin voijaan vaihella kokkausvinkkejä ym asiaan kuuluvaa. Meinasin kyl tän kanssa yrittää olla aktiivisempi sormiruuan kanssa.

Hei oisko mitää ideaa, saako niin tehä ja kiinnostasko ketään laittaa ostetaan myydään ketjua siis yhtä, pystyyn?
Vai jos ei ni mihkä mä laittasin ton käyttämättömän kaks ja puolikertaa kokeillun, kerran pestyn(siis pesen kaiken ennen käyttöönottoa) kantoliinan myyntiin?

Foorumillahan on toi oma osto-myynti-puoli, laita Memmu sinne :)

Martuti, joo, olin muuten unohtanu autuaasti koko meidän ryhmän ulkopuolisen "elämän" :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Niin ja siis jos (kun) LA ollu heinäkuussa? Huuuuiii :) hurjaa aatella. Tiesti ite kun synnytti jo heinäkuun alussa, niin siitähän tuntuu olevan jo ikuisuus :D

Noniin, nyt on poika tuhisemassa tässä rinnalla :).
Laskettu aika oli tosiaan ihan heinäkuun lopussa 30.7, ja 10.8 tämä ukkeli katsoi sopivaksi ilmaantua. Mutta hyvää kannattaa odottaa, sillä on tää aika ihana ^_^

Aamuseittemältä ne vedet meni, ja iltakuuelta oli poika sylissä. 4595g ja 50cm, kyllä sitä tietää pusertaneensa..

Äh, taidan olla ainoa jonka vauva antaa odotuttaa ihan tosissaan itseään :sad001 sunnuntaina kontrollissa sanoivat että ei ole kaulakaan lyhentynyt juuri lainkaan, joten käynnistyksessä mietitään sitten tehdäänkö sektio, vai onko siihen mennessä tapahtunut jotain. Huomenna käynnistykseen joten ainakin silloin luulisi nyt jotain tapahtuvan, mutta kyllähän se turhauttaa kun oottelen toista kuin kuuta nousevaa niin mun kohtuni on päättänyt olla luopumatta asukistaaan.

Takaisin