Heipparallaa!
U2 konsertti oli loistava [;)][:)] Tuntui muuten että sielläkin huomasin vain ja ainoastaan raskaana olevia naisia ja heitähän olikin paikalla paljon [:D] eli kyllä noita masuja tulee vilkuiltua eri tavalla kuin ennen. Ja jos vielä vaikuttaa olevan suht samassa vaiheessa niin vielä enemmän kiinnostaa.
Mä olen lukenut jo kuumeilijana noita synnytystarinoita täältä paljon ja lueskelen edelleen, joskin nyt kyllä aiempaa vähemmän, kun haluan keskittyä nyt nauttimaan odotuksen tästä vaiheesta. Ja kuten joku muukin aiempana taisi sanoa, minuakaan ei niin suoranaisesti kiinnosta loppuraskaudessa olevien asiat, koska en vielä itse ole siellä asti: vielä ei vauvaa tunne niin konkreettisesti eikä se paina niin että olisi mahdottomasti vaivoja jne. Eli mukavempi on odotella rauhassa ja elää päivä kerrallaan teidän muiden samassa vaiheessa olevien kans [:)][:)]
Täällä tulis se 20+0 ens tiistaina täyteen. Mulle on aika sama, onko sitä sillon nyt ihan oikeesti puolivälissä synnytykseen vai ei, minä ainakin nautiskelen puolivälin pullakahvit hyvillä mielin sillon tiistaina [:D]
Vatsassa tuntuu liikkeitä vaihtelevasti mutta päivittäin, en muista oliko tässä vaiheessa pienellä vielä unirytmiä vai ei, mutta jotain lepojaksoja kuitenkin varmaan on? kun välillä on hiljaista ja välillä taas tuntuu niitä elohiiri-kutituksia paljonkin. (joskus on tuntunut jopa "epämukavalta" kun se on niin kovin outo tunne tuolla mahan sisällä [8|][:D]) Mietin jo aamulla, että tunnenko minä ne kädelläkin mahan päältä, vai ehkä kuvittelenko, mutta mies ei ole vielä päässyt testaamaan, pitäis makoilla yhdessä pitempään vaikka sohvalla liikkeitä odotellen.
Mulla liikkeet muuten tuntuu aina joko vasemmalla puolella tai ihan keskellä, ei koskaan vielä oikealla puolella.
Ja äitiysjoogaankin ilmoittauduin, ihan ex-temporee. Siitä vielä tuolla Oulu-ketjussa erikseen.