Elokuun odottajat 2013 vol.3

Kyllä mut sais listalla pitää kans :) eli Keni, 27, 1, 7.8 ja OYS. Mä en ymmärrä miks tää foorumi haluaa kirjata mut ulos aina ku lähetän vastausta. Sen takia ei näy nimi. En tajua.
 
Olen viettänyt vähän hiljaiseloa kirjoittelusta osittain siitä syystä, että olen vierastanut tätä foorumin uutta ulkoasua ja osittain siitä syystä, että on ollut kova kiire omien häiden järjestelyssä, jotka sain onneksi viime lauantaina pois alta :) Nyt tulee varmaan taas vähän enenmmän oltua mukana muutakin kuin sivusta seuraajana, sillä pian alkaa lomakin. Eli ikä on 23, 1. lapsi tulossa, la 18.8 ja synnytyssairaala Vammala/TAYS riippuen siitä meneekö kaikki normaalisti ja synnytänkö arkena vai viikonloppuna.
 
Kiitos :) oli ihanat juhlat, mutta on myös mukavaa nyt, kun pääsee keskittymään vaan tähän yhteen hommaan eli vauvan odotukseen.
 
Hillevi, mulla la 19.8. ja esikoinen tulossa, synnytän TAYS, siellä sit punnerretaan samoihin aikoihin oletetusti, mikäli sikäli samaan putinkiin päädyt :)
 
Ilmoitellaan nyt itseni tännekkin kun niin tiiviisti nyt kuitenkin sivuilla pyörinyt. :)

Tea 22v. ensimmäinen, la 20.8. Kätilöopisto
 
Moips, olen vähän myöhään liikkeellä. @sukki 24 1 8.8.2013 TAYS. Olen kyllä seuraillut keskustelujanne koko raskaauden ajan:)
 
Kokonaan uusikäyttäjä esittäytyy ja liittyy elokuisiin =)
LadyMoon 23v. la 17.8. ensimmäinen. TAYS
 
Listaudutaas uudestaan kun oon jossain vaiheessa tipahtanut pois :D aktiivisesti olen täällä koko raskausajan pyörinyt kuitenkin lueskelemassa keskuteluja :)

Salmiakki 24v 1 20.8.2013 KOS
 
Onkos elokuisten listalaisilla muuten facebookissa ryhmää...?
 
Takaisin
Top